ath Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Srogo to prezentuje się ta platforma(?) na której stoi bohater - niezła mozaika. ;] No i gdzie ten patch na dx11 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popiół Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Plota poszła w ruch i cały internet oszalał na punkcie patcha wprowadzającego DX11 do Crysis'a 2 :lol: Już czuję tą ogromną falę rozczarowań :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Osobiście nie posiadam gry, ale ciekawość mnie zjada jak to będzie wyglądało po patchu na dx11. :] W sumie po co robi natywne gry na dx11 skoro wystarczy wydać patch i już. Maximum port. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Co do programiku od ustawień: Changes (Version 1.6) *fixed motion blur (again) *added a 4th level to all basic settings (low = 1, medium = 2, high = 3, extreme = 4) *added FSAA support to fix stuttering *added multiGPU *added sound hit feedback *fixed some minor buts For extreme textures to work, turn off MSAA. Some people have noticed an upgrade in texture quality. ""Extreme" preset is useless, since cvar only goes up to "3" when you unpack engine.pak. So it's impossible you see any improvement with that. " In-game only set to "extreme": http://cloud.steampowered.com/ugc/560904132106436480/C89F3F54232A21F588CC19E46670A99E00BD8A8D/ Using the utility with everything maxed out except MSAA and motion blur: http://cloud.steampowered.com/ugc/560904132106516504/0BDD5D82FBACD1B7EC802803BDAA88A7046317B2/ Mi to wygląda na różnice w rozmyciu obrazu, ale ja sie nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midway Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2011 Ciekawi mnie czy zrobią jakieś dodatki do dwójki, czy od razu zabiorą się za trójkę. Co do screenów to takich dużych pikseli nie widziałem jeszcze w grach z tego roku :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malybenek Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Plota poszła w ruch i cały internet oszalał na punkcie patcha wprowadzającego DX11 do Crysis'a 2 :lol: Już czuję tą ogromną falę rozczarowań :wink: Przełożono na dzisiaj :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 coś wiesza mi się ten crysis;/ spróbuje dziś sterowników 11.3 bo mam wgrane 11.4 bety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Jeszcze jedna ciekawostka, odnośnie MP. "MP hack is simply an epic fail from EA. The game doesn't validate the Serials used so you can use ANY made up key that fits the following format xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx (as stated by the above poster). So all you need is the 1.1 version and a moment of random key pressing to play MP. This will be patched soon but it works for now." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Pograłem już na tyle by wylać po raz kolejny swoje żale i stwierdzić że gra będzie nadawać się jedynie jako benchmark na DX11. Po za tym gra może jeszcze posłużyć jako przykład jak połączyć ciekawy design leveli z zerową grywalnością. Już Wolfenstein 3D dawał większe napięcie podczas gry. Wyobrażacie sobie jakby ta gra wyglądała gdyby Blaskowitz hował się za każdym rogiem i ładował nanosuit :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 Pograłem chwilę u kolegi (ostatni etap, a znajomy odkrył ulepszenie na zmniejszenie zużycia energii podczas bycia zamaskowanym) i stwierdzam, że to jak gra na kodach. Oo Grafika ładna, ale widać, że Cry Engine pokazuje pazur przy roślinności, nie zabudowaniach, bo ostatni etap zdecydowanie ładniejszy od reszty. Chociaż niektóre rozpikselowane tekstury - ble. PS. Gra skończona przeze mnie (ostatni etap) i kolegę (cała reszta) przez 7,5 godziny. Nie za długo, biorąc pod uwagę, że starał się znaleźć te wszystkie kluczyki i nieśmiertelniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 (edytowane) Pograłem chwilę u kolegi (ostatni etap, a znajomy odkrył ulepszenie na zmniejszenie zużycia energii podczas bycia zamaskowanym) i stwierdzam, że to jak gra na kodach. Oo Grafika ładna, ale widać, że Cry Engine pokazuje pazur przy roślinności, nie zabudowaniach, bo ostatni etap zdecydowanie ładniejszy od reszty.Chociaż niektóre rozpikselowane tekstury - ble.PS. Gra skończona przeze mnie (ostatni etap) i kolegę (cała reszta) przez 7,5 godziny. Nie za długo, biorąc pod uwagę, że starał się znaleźć te wszystkie kluczyki i nieśmiertelniki. hahahah padlem :lol: nawet przed tym sie c2 "nie uchronil" :lol: a nie zabraklo w singlu QTE? :D Edytowane 29 Marca 2011 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2011 (edytowane) Czekaj czekaj - nie wymieniłem wszystkich :D Do zbierania są: kluczyki, nieśmiertelniki, pamiątki (coś a'la śniegowe kule) i konwersacje mailowe (te łatwo zbierać, bo jarzą się pod nanowizją) QTE też są. W odpowiedniej chwili trzeba nacisnąć spację, by się chwycić, W - do czołgania, RMB, LMB znowu do czołgania (ech ten Alcatraz - całą grę w zad dostaje). I przez całą grę bohater nie wypowiada ani słowa - bezsens totalny. ed. Jeśli wierzyć opinii mojego znajomego, gra jest także paskudnie oskryptowana. Na plus jednak wymienia możliwość rozegrania misji na parę sposobów (aczkolwiek te i tak kończą się przeważnie rozwałką). Edytowane 29 Marca 2011 przez zzizzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Zaczęło się od niepotwierdzonych informacji w styczniu, że Crysis 2 znalazł się na liście tytułów Nvidia, które będą wspierać jedenaste biblioteki Microsoftu. Gdy po premierze okazało się że wspomniana gra nie korzysta z najnowszych API na forach tematycznych rozgorzała dyskusja, którą podsyciła dodatkowo plotka, że CryTek pracuje nad łatką, która doda kilka nowych efektów wizualnych, właściwych DirectX'owi 11. Dziś możemy już powiedzieć wprost, że była to niestety jedynie plotka, która nie ma żadnego przełożenie w rzeczywistości. Dyskusję na ten temat uciął jeden z moderatorów forum MyCrysis o nicku Cry-Tom, który zdementował informacje o pracach nad path'em. Okazuje się że takowa łatka tak naprawdę nigdy nie była w planach studia CryTek i nawet jeśli się pojawi, to nie prędko. Programiści odpowiedzialni za nowego Crysis'a skupili się bowiem na innym projekcie i raczej prędko prac nad dodaniem DirectX11 do swojego najnowszego tytułu nie rozpoczną. W najbliższym czasie Crysis 2 nie będzie korzystać z DirectX11 - TwojePC.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Czyli właśnie zaoszczędziłem 50 zł :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) Nie piszcie już nigdzie, że konsole nie mają wpływu na rozwój gier na pc bo to nieprawda. Konsole powodują, że gry na pc cofają się w rozwoju. :lol: Krajtek teraz wygląda mi na dziewkę pod latarnią, którą raz ktoś puknął i uciekł nie płacąc. Teraz zarażona "hifem" rozdaje na lewo i prawo w dodatku zdziera ze wszystkich bo ma obstawę. No nieraz uda się komuś czmychnąć i nie zapłacić. Pozdrawiam. Edytowane 30 Marca 2011 przez qqrydza 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Hm... Ciekawe, bo mi wygląda to zupełnie inaczej niż jest to przedstawiane. Z moich badań wynika, że DirectX 11 miał być w grze i czemu nie jest w finalnej wersji tego nie wiem. Co ciekawsze, miała być też możliwość szybkiego zapisu i szybkiego wczytywania co jak wiadomo także nie ukazało się w finalnej wersji gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Mowcie co chcecie ale polski dubbing w tej grze po prostu rozwalil system :lol: Jak slysze te namietnie wypowiadane kwestie to cofa mi sie wczorajsze sniadanie... Po prostu poziom gumisiow/muminkow/kubusia puchatka :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) Nie obrażaj puchatka, akurat on, tygrysek i prosiaczek mają wspaniały dubbing ! Dziwne ale poziom podkładanych głosów w bajkach jest wyższy niż w grach. Sprawdzone naukowo podczas wykonywania obowiązków Godfathera :wink:. Edytowane 30 Marca 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Uwielbiam Fisza, bo jest to człowiek który robi hip-hop którego da się słuchać i ma jakiś sens, ale ostatnio mam kolejny powód by go lubić czy wręcz wielbić, powodem jest ten wywiad i szczerość Fisza: Jego mowa ciała w tym wywiadzie mówi mi mniej więcej coś takiego: "robię coś czego nigdy nie robiłem, wiem, że nie robię tego dobrze i wstyd mi, że to robię". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 U Was też użycie gpu jest cały czas 99% ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 U mnie wygląda to tak, że trzy rdzenie jadą ciągle na 80-90%, a jeden na 10% :wink: Ogólnie to niezła profanacja :sad: Dziękujemy wam konsole :lol: pzdr 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 To teraz trzeba dac na ofiare w najblizszym kosciele zeby nowe konsole weszly do produkcji w jak najkrotszym czasie inaczej nie ma co liczyc na dopracowane graficznie gry na PC ,skoro takiego Crysisa 2 okroili z fxow to na inne produkcje szans brak :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Przy premierze nowych konsol znowu będą hasła reklamowe typu: "Najpiękniejsza grafika jaką do tej pory widziałeś, niedostępna na pc, dostępna tylko na konsolach". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Panowie czy ktoś w ogóle to czytał? http://crytek.com/sites/default/files/Crysis%202%20Key%20Rendering%20Features.pdf Szczególnie rozdział: 12 Sys Specs and Performance Spójrzcie jak to wygląda na konsolach.. Podniecacie się DX11 a to tylko cyferki!, powrzucajcie wsio w Cryśku 2 na max i cieszcie się dobrą grafiką (nie mowie o max ustawieniach dostepnych z poziomu gry!), a nie tylko numerkiem API Gra pod pewnymi aspektami wygląda gorzej od Crysisa 1 (roślinność/fizyka i interakcja z roślinnością), pod innymi jest świetnie zoptymalizowana, dodano masę ciekawych efektów (opis w linku). Jeśli mam już na co narzekać do na rozgrywkę, przypominającą zbiór meczy na multi, na różnych mapach połączonych marną linią fabularną. Przenieśli to do NY, by dać graczowi lepsze wczucie się, gdy zacznie utożsamiać się z miastem/krajem itd, dla mnie jednak wyszła qpa i tyle. Co jak co ale graficznie nie mam jej nic do zarzucenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Dokładnie rozgrywka to jeden wielki chaos.. gdyby to nie nazywało się crysis2 to pewnie wiele os. by poprzestało na filmikach z gameplay'a, bo co tu dużo mówić wyszedł przeciętniak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Imo optymalizacja im się jako tako udała, bo zrobili to co było nieuniknione do poprawy wydajności, a mianowicie wrzucili bardzo słabe tekstury i to niestety widać :sad: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxforce Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 To teraz trzeba dac na ofiare w najblizszym kosciele zeby nowe konsole weszly do produkcji w jak najkrotszym czasie inaczej nie ma co liczyc na dopracowane graficznie gry na PC ,skoro takiego Crysisa 2 okroili z fxow to na inne produkcje szans brak :/ Podaj adres tego kościoła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midway Opublikowano 30 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2011 Może niekoniecznie od razu do Boga, wiem że Crytek wydał SDK(edytor po prostu :]), do cryengine3 i może w nim można by było ulepszyć teksturki. Chyba że zablokowali możliwość edycji tekstur itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMaFioZo. Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Panowie ale ten nowy Crysis to jest nie wypał... poprzednie części były znacznie lepsze.. mega monotonia, chaos na mapie. Poza tym idz z punktu a do b przez wąskie przejścia mnie nie bawi w tej grze. ogólnie kiepsko. Jedynce co cieszy to to, że odpala na moim sprzęcie na dośc wysokich ustawieniach i trzyma te 35-45 klatek ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meka Opublikowano 31 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2011 Ciekawe skąd te oceny 9/10? Ja tam więcej niż 5/10 bym nie dał. Grafika ładna, wymagania małe w porównaniu do 1, ale pewnie pod DX11 wzrosną drastycznie. Pełno niedoróbek, strzelisz w ścianę są ślady po kulach ale po chwili znikają. Strzelasz do "zarażonych" i nic się nie dzieje. Nie można wszędzie wchodzić/wskakiwać tylko idziesz wyznaczoną trasą, reszta ma niewidzialną ścianę. Kupowanie ulepszeń za pkt. trochę dziwne? Fabuła goń albo uciekaj(na początku) brak powiązania z 1. I jak ktoś wcześniej zauważył "bohater" nie odezwał się 1 słowem. Crysis był dużo lepszy i zachwycał a 2 już nie. Gdyby nie nazwa pewnie po 1h bym zakończył bym granie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...