Skocz do zawartości
nrl

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie zassało nowego patcha 1.2 bodajże i skopała mi się polonizacja. Zaznaczę, że zmodyfikowałem owa polonizację na kinówkę bo tego dubbingu zdzierżyć nie można. Na 1.1 działało ok, ale teraz nie. Macie jakąś radę jak to z powrotem na kinówkę przerobić z tym patchem 1.2?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem gdzieś pod koniec - misja Walk in the park i muszę szczerze przyznać że gra godnie kontynuuje serię. Na początku raziło mnie strasznie przeładowanie efektami graficznymi i brak quick savewów, ale z biegiem czasu idzie się przyzwyczaić. Fabuła w sumie podobna jak w poprzedniczkach, nasz hero jest niemy przez całą grę :/ ... No i AI momentami cuda wyczynia. Gra przez kilka dni wysypała się ze dwa razy, za to przy kolejnych reloadach checkpointów znikała co jakiś czas broń rozrzucona po planszy. Grałem sobie na przedostatnim poziomie trudności i parę razy łacina poszła w ruch - ale przynajmniej czas przejścia jest konkretny. Trzeba pochwalić Crytek za pieczołowitość w przygotowaniu leveli, chociaż tęskno za dżunglą trochę :) MP mnie nie interesuje, SP oceniam na 8,5.

 

PS. Świetna ścieżka dźwiękowa autorstwa Hansa Zimmera, klasa sama w sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś w ogóle temat czy tak walnąłeś z nudów. Na pewno by było o tym głośno. A ja bym jak zwykle krytykował każdą teksturę, rzucając screenami porównawczymi co chwile. Patch będzie za parę miesięcy. Spodziewam się, że to będą okolice wirześnia-listopada, bo pewnie jeszcze przesuną premierę. Do tego walną to jako DLC z dodatkowymi mapkami i będą chcieli za to troszkę grosza. ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed sekundą ukończyłem grę Crysis 2 na poziomie trudności III. Powiem, że gra była naprawdę wciągająca chociaż bardzo drażniło mnie brak możliwości save'owania.

Szkoda, że zakończenie gry było takie łatwe :(

 

Ps. Zapomniałbym dodać, że grafika w rozdzielczości 1920x1080 i absolutnie max detalach wygląda naprawdę ślicznie na 40". Polecam.

Edytowane przez pcmax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to powiem, że miałeś dużo czasu. Gra nie jest łatwa jak się wydaje. Bardzo dużo czasu marnuje się na tym głupim systemie saveowania, ale to chyba specjalnie jest robione po to, aby gra nie była za krótka. Chociaż odnoszę wrażenie, że Crysis 2 był dłuższy od poprzednich edycji, ale może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie, przejście za drugim razem z wymaxowanym pancerzem to czysta przyjemność - większość alienów z palcem w nosie wykańcza się z cichacza i walczy tylko w ostateczności (bo i tak ginie się w dwie sekundy jak człowiek się zagapi i nie włączy armora ;) ). Szczerze mówiąc można by grę przebiec na pałę, tylko po co. Za to pierwszy raz trochę krwi mi napsuł, ale tylko dlatego że zabijałem każdego typka żeby upgrejdy zebrać.

Edytowane przez Aquarium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dla zabawy wszystkich chciałem zabić, ale później człowiek się zagapił i zgon. Wtedy traciłem cierpliwość i minimalistycznie podchodziłem do sprawy i trochę żałuję bo bez opancerzenia ciężko jest walczyć ze wszystkim na raz. Dlatego wspominałem, że brakuje tu funkcji SAVE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crysis 2 DX11 update detailed by Crytek | VG247

 

Called the DirectX11 Ultra Upgrade, users will get “a free visual improvement add-on introducing DirectX11 support as well as a wealth of graphical improvements and performance optimization for both DX11 and DX9 API’s.”

 

There’ll also be a high textures pack for DX9 users.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Download Crysis 2 DirectX 11 Upgrade Pack | techPowerUp

 

Download Crysis 2 High-Res Texture Pack | techPowerUp

 

Można już ściągać ~2x5GB :o, patch w poniedziałek, powodzenia :rolleyes: Ja chociażby nie wiem jakie efekty dodali to i tak nie wrócę do tego shit-u :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Rozmiary plików mocne, jeśli faktycznie takie są, może ściąga poprawnie tylko źle napisali. Sama gra nie zajmuje mniej?

 

 

Ogólnie spoko, dobrze że nie grałem jeszcze, i poczekam pewnie do kart 28 nm bo jakoś mi sie nie pali do tej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra przez kilka dni wysypała się ze dwa razy, za to przy kolejnych reloadach checkpointów znikała co jakiś czas broń rozrzucona po planszy. Grałem sobie na przedostatnim poziomie trudności i parę razy łacina poszła w ruch - ale przynajmniej czas przejścia jest konkretny. Trzeba pochwalić Crytek za pieczołowitość w przygotowaniu leveli, chociaż tęskno za dżunglą trochę :) MP mnie nie interesuje, SP oceniam na 8,5.

 

PS. Świetna ścieżka dźwiękowa autorstwa Hansa Zimmera, klasa sama w sobie.

 

Nie wywaliła mi się ani razu. Radziłbym dobrze orthosem tego kręconego intela pomęczyć;)

I naprawdę polecam MP. Bardzo dobrze zbalansowany i dynamiczny.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crysis 2 DirectX 11 patch dated | bit-gamer.net

 

Crysis 2 Update 1.9 Changelog

Added Contact Shadows

Added DX11 benchmark level

Added DX11 support for Crysis 2

Tessellation + Displacement Mapping

High Quality HDR Motion Blur

Realistic Shadows with Variable Penumbra

Sprite Based Bokeh Depth of Field

Parallax Occlusion Mapping

Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates

Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping

Added Realtime Local Reflections

Added support for Higher Res Textures Package

Added various new console variables to whitelist

Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch

Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game

Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset

Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats

Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass

Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key

Improved advanced graphics options menu

Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user

Improved multi-GPU support

Improved Tone Mapping

Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...