H3ex Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Będzie całkowicie po angielsku, po zmianie wpisu w pliku cfg w folderze gry. Mam klucz z Allegro i jak tylko usłyszałem "włączam maskowanie" to nie wytrzymałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Słuchajcie zassało nowego patcha 1.2 bodajże i skopała mi się polonizacja. Zaznaczę, że zmodyfikowałem owa polonizację na kinówkę bo tego dubbingu zdzierżyć nie można. Na 1.1 działało ok, ale teraz nie. Macie jakąś radę jak to z powrotem na kinówkę przerobić z tym patchem 1.2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jestem gdzieś pod koniec - misja Walk in the park i muszę szczerze przyznać że gra godnie kontynuuje serię. Na początku raziło mnie strasznie przeładowanie efektami graficznymi i brak quick savewów, ale z biegiem czasu idzie się przyzwyczaić. Fabuła w sumie podobna jak w poprzedniczkach, nasz hero jest niemy przez całą grę :/ ... No i AI momentami cuda wyczynia. Gra przez kilka dni wysypała się ze dwa razy, za to przy kolejnych reloadach checkpointów znikała co jakiś czas broń rozrzucona po planszy. Grałem sobie na przedostatnim poziomie trudności i parę razy łacina poszła w ruch - ale przynajmniej czas przejścia jest konkretny. Trzeba pochwalić Crytek za pieczołowitość w przygotowaniu leveli, chociaż tęskno za dżunglą trochę :) MP mnie nie interesuje, SP oceniam na 8,5. PS. Świetna ścieżka dźwiękowa autorstwa Hansa Zimmera, klasa sama w sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Wyszedł w końcu ten patch wprowadzający DX11? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 (edytowane) Czytałeś w ogóle temat czy tak walnąłeś z nudów. Na pewno by było o tym głośno. A ja bym jak zwykle krytykował każdą teksturę, rzucając screenami porównawczymi co chwile. Patch będzie za parę miesięcy. Spodziewam się, że to będą okolice wirześnia-listopada, bo pewnie jeszcze przesuną premierę. Do tego walną to jako DLC z dodatkowymi mapkami i będą chcieli za to troszkę grosza. ;) Edytowane 19 Kwietnia 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 http://www.thetechgame.com/News/sid=1562/crysis-2-retaliation-map-pack-leaked.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ORZECH1976 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Może mi ktoś powiedzieć jak najlepiej ustawić szczególnie 2 opcje: "HDRLevel" i "Bloom Level" ? A może ma ktoś opis poszczególnych wszyskich opcji w jezyku polskim do wersji Advanced Graphics Options 1.7 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 HDR mam ustawiony na 1, a bloom całkowicie wyłączony. Reszta na maxa. Ponawiam przy okazji moje wcześniejsze pytanie. Czy komuś z Was udało się ustawić polska kinową wersję na patchu 1.2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ORZECH1976 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 HDR mam ustawiony na 1, a bloom całkowicie wyłączony. Reszta na maxa. Wielkie dzięki ! ...a ustawienie poszczególnych klatek - ja mam w 3 opcjach po 55 i ostaniej 120 - może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2011 http://www.youtube.com/watch?v=hYWpZldJ538 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 (edytowane) Właśnie przed sekundą ukończyłem grę Crysis 2 na poziomie trudności III. Powiem, że gra była naprawdę wciągająca chociaż bardzo drażniło mnie brak możliwości save'owania. Szkoda, że zakończenie gry było takie łatwe :( Ps. Zapomniałbym dodać, że grafika w rozdzielczości 1920x1080 i absolutnie max detalach wygląda naprawdę ślicznie na 40". Polecam. Edytowane 16 Maja 2011 przez pcmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 Skończyłem dwa razy na dwóch ostatnich poziomach trudności i zagrałbym jeszcze raz. Czekam na jakiegoś hardcore moda :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 No to powiem, że miałeś dużo czasu. Gra nie jest łatwa jak się wydaje. Bardzo dużo czasu marnuje się na tym głupim systemie saveowania, ale to chyba specjalnie jest robione po to, aby gra nie była za krótka. Chociaż odnoszę wrażenie, że Crysis 2 był dłuższy od poprzednich edycji, ale może się mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 17 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2011 (edytowane) Wcale nie, przejście za drugim razem z wymaxowanym pancerzem to czysta przyjemność - większość alienów z palcem w nosie wykańcza się z cichacza i walczy tylko w ostateczności (bo i tak ginie się w dwie sekundy jak człowiek się zagapi i nie włączy armora ;) ). Szczerze mówiąc można by grę przebiec na pałę, tylko po co. Za to pierwszy raz trochę krwi mi napsuł, ale tylko dlatego że zabijałem każdego typka żeby upgrejdy zebrać. Edytowane 17 Maja 2011 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 Ja dla zabawy wszystkich chciałem zabić, ale później człowiek się zagapił i zgon. Wtedy traciłem cierpliwość i minimalistycznie podchodziłem do sprawy i trochę żałuję bo bez opancerzenia ciężko jest walczyć ze wszystkim na raz. Dlatego wspominałem, że brakuje tu funkcji SAVE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2011 A w becie można było sobie zbindować quicksave'a.... Mówię o becie która wyciekła w styczniu czy kiedy to było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2011 Crysis 2: Nvidia zeigt erste DirectX-11-Szenen | PC GAMES HARDWARE ONLINE - Video Portal powered by Hardwareclips.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2011 Trochę za późno z tym DX11 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Crysis 2 DX11 update detailed by Crytek | VG247 Called the DirectX11 Ultra Upgrade, users will get “a free visual improvement add-on introducing DirectX11 support as well as a wealth of graphical improvements and performance optimization for both DX11 and DX9 API’s.” There’ll also be a high textures pack for DX9 users. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 (edytowane) No cóż liczę jednak, że efekt będzie niezły. W Crysis 2 brakuje lepszych tekstur no i Teselacja jako taka by sie przydała. Edytowane 22 Czerwca 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Crysis 2 - GAMES.cz Małe te obrazki ale co nieco widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Download Crysis 2 DirectX 11 Upgrade Pack | techPowerUp Download Crysis 2 High-Res Texture Pack | techPowerUp Można już ściągać ~2x5GB :o, patch w poniedziałek, powodzenia :rolleyes: Ja chociażby nie wiem jakie efekty dodali to i tak nie wrócę do tego shit-u :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nie wiem jak u was, ale u mnie coś źle pobiera. Pliki mają kolejno po 500MB, i 1.65 GB. Także coś jest nie tak ;) Sprawdzałem na różnych przeglądarkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Rozmiary plików mocne, jeśli faktycznie takie są, może ściąga poprawnie tylko źle napisali. Sama gra nie zajmuje mniej? Ogólnie spoko, dobrze że nie grałem jeszcze, i poczekam pewnie do kart 28 nm bo jakoś mi sie nie pali do tej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathTomahawk Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Gra przez kilka dni wysypała się ze dwa razy, za to przy kolejnych reloadach checkpointów znikała co jakiś czas broń rozrzucona po planszy. Grałem sobie na przedostatnim poziomie trudności i parę razy łacina poszła w ruch - ale przynajmniej czas przejścia jest konkretny. Trzeba pochwalić Crytek za pieczołowitość w przygotowaniu leveli, chociaż tęskno za dżunglą trochę :) MP mnie nie interesuje, SP oceniam na 8,5. PS. Świetna ścieżka dźwiękowa autorstwa Hansa Zimmera, klasa sama w sobie. Nie wywaliła mi się ani razu. Radziłbym dobrze orthosem tego kręconego intela pomęczyć;) I naprawdę polecam MP. Bardzo dobrze zbalansowany i dynamiczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Crysis 2 DirectX 11 patch dated | bit-gamer.net Crysis 2 Update 1.9 Changelog Added Contact Shadows Added DX11 benchmark level Added DX11 support for Crysis 2 Tessellation + Displacement Mapping High Quality HDR Motion Blur Realistic Shadows with Variable Penumbra Sprite Based Bokeh Depth of Field Parallax Occlusion Mapping Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping Added Realtime Local Reflections Added support for Higher Res Textures Package Added various new console variables to whitelist Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key Improved advanced graphics options menu Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user Improved multi-GPU support Improved Tone Mapping Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Czyli paczka tekstur i patch DX11 już wyciekł. Ale patcha 1.9 jeszcze nie ma. Pozostaje czekać do poniedziałku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 Popykałem trochę w MP i stwierdzam że jest chyba chaotyczne w stosunku do CSS ;] Co nie zmienia faktu że fajnie jest zachodzić snajpera od tyłu i robić kuku nożem :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 ciekawe jak to będzie wyglądało na tym dx11.. pewnie zabije wymaganiami.. a różnicy nie będzie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2011 (edytowane) Patrząc na wielkości paczek to może być spora różnica. Tyle kazali czekać na dx 11 to nie powinni dać tyłka - w końcu to crytec. Edytowane 23 Czerwca 2011 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...