Skocz do zawartości
markez07

Potrzebna Pomoc W Doborze Części I . . .

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was

1.

W internetowym świecie nazywam się markez07 smile.gif

Na co dzień studiuję i jakoś brnę przez to okrutne życie jak większość

Polaków. Heh

Przybywam do Was z prośbą o pomoc. Ostatnimi czasy mój zabytkowy

komputer zaczął utrudniać mi życie, mianowicie zawiesza się tak, że nic nie

można zrobić ( jedynie reset ), bądź sam się resetuje. Następnie przy włączaniu

komputera wyskakuje sprawdzanie dysków na takim niebieskim tle. Komputer

zawiesza się od razu jak włączę gg, albo film czy filmik na jakiejś stronie internetowej

i dam na full ekran. Pewnym programem sprawdzałem temperatury podzespołów

i wszystko jest ok. Nawet „manualnie” po resecie dotykałem pamięci ram itd. aby

sprawdzić czy coś nie jest gorące heh Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to może

być i za wszelką pomoc będę wdzięczny.

2.

Jestem zmuszony do złożenia nowego komputera. Nie mam zbyt dużo pieniędzy,

ale coś tam zawsze jakoś (może) wyskrobię.

Mam już kupione:

- płyta główna: ASUS P5B PREMIUM S775 CROSSFIRE

- zasilacz: chieftec ATX 560 W

- dysk: HDD SAMSUNG 400GB HD403LJ 7200 SATAII 16MBCACH ( wiem dałem ciała tongue.gif )

- obudowę, napęd też mam, a niedługo kupię pamięć ram: OCZ 4GB DDR II 800 Titanium (2 x 2GB)

i grafikę gf gtx 260

Problemem jest dla mnie wybranie procesora. Chciałem powiedzieć tylko, że jak złożę ten komputer to będzie mi służył przez bardzo długi czas. W sumie nie potrzebuję niewiadomo czego, wystarczy jak będą mi chodzić nowe gry i programy. Czyli najprościej mówiąc chcę wykorzystać w pełni tę grafikę, którą zaplanowałem kupić i będę zadowolony.