Skocz do zawartości
Spisaczek

America's Army 3 - Następca Aa - Premiera 17 Czerwca

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chronicsmoke

Poczekamy może na premierę i kilka pierwszych patchy co? To nie jest tytuł na który publisher wywala miliony na reklamę, żeby już na rok przed premierą wszyscy sikali po gaciach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy może na premierę i kilka pierwszych patchy co? To nie jest tytuł na który publisher wywala miliony na reklamę, żeby już na rok przed premierą wszyscy sikali po gaciach.

Jednak zrobiono dobrą grę która to wszystko zapoczątkowała, tylko że ludzie odpowiedzialni za AA1.x to była konkretna ekipa programistów, grafików itd z doświadczeniem.

Jeszcze sprawa pieniędzy, za darmo tego nie robią, armia wydaje miliony na tego typu sposób rekrutacji.

 

HiS, wymieniles tylko minus zwiazane z grafika, et mimo ze wyglada jak wyglada a ludzie w to graja. moze i aa3 bedzie dobre :]

Minusy dotyczące gameplay podałem w linku do innego tematu (starszego). A wracając do grafiki... jeśli ona jest nieistotna to po co tworzyć nową grę na nowym engine? Zapewniam Cię również że to coś gameplay ma co najwyżej słaby, a wiem czym powinien być w tej grze gameplay bo z AA nie od dziś mam styczność.

 

Najzwyczajniej oceniam grę w którą już grałem szybciej niż ci którzy czekają na cud. Gra jak każda inna, i jak każda inna jest też oceniana a że jest słaba to nie mój już problem. Twierdzenie że coś jest darmowe mało mnie rusza, twórcy dostają za to co robią niemałą kasę - w tej sytuacji sposób w jaki podchodzą do swojej pracy również o czymś świadczy. Nawet zdarzały się sytuacje kiedy to jeden z ekipy wylewał żale na uwagi części graczy, przyznali się że blur wokół ekranu podczas patrzenia przez celownik, światło latarek, to dla nich na chwile obecną za trudne rzeczy (a to co zrobili niestety również odbiega jakościowo, nie tylko grafika). Pytanie czy oni są normalni? Biorą za coś pieniądze, brakuje im umiejętności a jednak się tego podejmują a później narzekają że projekt ich przerasta.

 

Z wystawieniem oceny poczekajmy może do środy :)

A co przyniesie środa? [;

Jeszcze raz powtórzę że oceniam grę w którą już grałem (wersję steam), tak jak to się zdarza w przypadku innych gier które pojawiają się w sieci przed premierą [; . Ten tytuł to żaden wyjątek i tak jak krytycznie oceniałem np CoD WaW to tak samo robię (niestety) z AA3.

 

W środę gdy wszyscy będą już mogli uruchomić grę skonfrontujemy swoje zdania, bo do momentu kiedy nie miałem okazji osobiście pograć również z nadzieją podchodziłem do tytułu.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HiS skoro jesteś taki doświadczony w aa to podaj mi konkretne argumenty na słaby gameplay 3.0, bo na razie jest to jałowe smędzenie i uogólnienie, że jest źle, kiepsko i w ogóle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

To ja wolę poczekać i zagrać samemu bo opinia HiSa jakoś do mnie nie przemawia, z powodów podanych przez ath.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HiS skoro jesteś taki doświadczony w aa to podaj mi konkretne argumenty na słaby gameplay 3.0, bo na razie jest to jałowe smędzenie i uogólnienie, że jest źle, kiepsko i w ogóle...

Przede wszystkim brak klimatu z poprzednich części, w jedynce postać Opforów zdecydowanie lepiej się prezentowała, czuć było dosłowne przeniesienie wydarzeń w dany region, okrzyki naszych jak i wrogów są znacznie lepsze w poprzednich częściach, w AA3 Opfory majaczą coś w niezrozumiałym dialekcie a nasi żołnierze wykrzykują komendy/ostrzeżenia jakby siedzieli w fotelu z piwem i pilotem w ręku - wszystko to jest takie rażąco sztuczne.

Animacje są tragiczne, kolesie biegają jak po lodzie ze zwartymi sztywnymi nogami jakby ich cisło, poruszają się nienaturalnie szybko, animacje są drętwe, komiczne, i takie nieludzkie, totalny arcade.

A jeśli już o animacjach mowa (w końcu mamy 2009r) leczenie odbywa się na zasadzie że do żołnierza rannego (jak zwykle w tej samej pozycji skulony i czekający aż mu ktoś obrobi tyłek, czasem wykonujący ślizgi wokół swojej osi - ot taka "animacja") podchodzi medyk, klęczy (oczywiście tu nic się nie dzieje) i po chwili jest po wszystkim... oczywiście to marginalna sprawa bo komu by się chciało robić animację udzielania pomocy.

Pasek życia i hud bardziej przypominają gry arkadowe niż symulator żołnierza.

Grafika na poziomie gier z 2005r, nieostre tekstury, ogólny plastik, można powiedzieć że jak w jakiejś alfie która jest pozbawiona wielu efektów graficznych. Ogólna płaskość, 20 takich samych obiektów na niewielkim obszarze (kopiuj wklej), albo zamiast ładnie zaokrąglić chodnik to mamy dwa prostokąty nałożone na siebie pod kątem - brzydki efekt. Bugi takie jak przenikanie przez obiekty np na tych filmikach macie przykład wyskakiwania z zamkniętego okna... Do takiej nędzy nie potrzeba Unreala 3.

Dźwięk otoczenia jest całkiem dobry, wybuchy również, oprócz tych nieszczęsnych okrzyków. Za to broń wydaje bliżej nieokreślone pierdy, bardziej jak z ASG niż broni palnej.

Są też taki bugi że lecząc rannego możemy zginąć lub nie możemy uleczyć gdyż przed nami jest obiekt na który można się wspiąć i mamy konflikt [; - pomniejsze bugi nie biorę pod uwagę ale bardziej patrzę na techniczną stronę gry gdzie do poprawy potrzeba by nawet tworzenia gry od nowa.

Jeszcze jest ta nieszczęsna optymalizacja a raczej jej brak - bo przy takim graficznym chłamie tak zepsuć engine Unreala 3 to to dopiero jest robota "mistrzów". Spadki do kilku fps i średni fps na poziomie 20-40 to normalność na maszynach z c2d, gf 8800.

 

AA do 2.1 to było cudeńko, później gra była sukcesywnie psuta ale jednak nawet wersja AA2.8.x.x prezentuje 10x lepszy poziom niż ta całkiem nowa odsłona serii.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HiS opisał te większe błędy... a brak optymalizacji to tragedia!

 

Więc po jakiego wydali bete zamknietą na FP, skoro nawet zoptymalizować kodu nie potrafią? Jaki sens jest sprawdzanie obciążenia, skoro od gry odpycha? A nie jestem przecież żadnym pro.

 

Wystarczy wejść na forum polskiego AA i zobaczyć, że to co HiS napisał, to prawda.

 

Hm... jak można takich amatorów dopuścić do tworzenia gier?!

 

Edit:

Ja grałem od 2.5 AA i z każdym patchem było coraz gorzej, ale 2.8.5 nie jest takie tragiczne. Ale już AA3 to po prostu kpina z graczy i fanów tej gry! Jak narazie to ta gra zostaje wg mnie nominowana do największego krapu roku 2009 i zajmuje "zaszczytne" pierwsze miejsce.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby jak, skoro ciągle jest zablokowana zawartość ?

Otwierasz folder Steam\Steamapp\AA\Biniaries\AA3.exe czy coś w tym stylu.

 

Co najmniej połowie osób, którzy ściągneli grę ze Steam i tak próbowali uruchomić ją uruchomić, działała im. Wszystko, co jest w pełniaku będzie dostępne.

 

Jedynie co trzeba zrobić, to po uruchomieniu gry trzeba zalogować się na konto bety, bo normalna rejestracja jest jeszcze wyłączona do premiery.

 

Ale dzięki temu można zobaczyć, co naprawili względem bety. Ja mam prawie identyczne zdanie jak HiS.

 

OT. Jaka dla gracza jest różnica czy serwer AA stoi na Windowsie czy na Linuxie?

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwierasz folder Steam\Steamapp\AA\Biniaries\AA3.exe czy coś w tym stylu.

 

Co najmniej połowie osób, którzy ściągneli grę ze Steam i tak próbowali uruchomić ją uruchomić, działała im. Wszystko, co jest w pełniaku będzie dostępne.

 

Jedynie co trzeba zrobić, to po uruchomieniu gry trzeba zalogować się na konto bety, bo normalna rejestracja jest jeszcze wyłączona do premiery.

 

Ale dzięki temu można zobaczyć, co naprawili względem bety. Ja mam prawie identyczne zdanie jak HiS.

 

OT. Jaka dla gracza jest różnica czy serwer AA stoi na Windowsie czy na Linuxie?

 

U mnie też nie działa :

 

wxmsw28u_core_vc_custom.dll nie jest ptzeznaczony do uruchmiania w systemie Windows albo zawiera bład. Zainstaluj ponownie... etc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie jaka jest przyczyna ? Steam servers are to busy to handle your request :)

 

Obecnie 18h do pobrania czegoś dodatkowego. Wydawało mi się, że preload = 100% gry ...

Edytowane przez BLANTMEN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dekryptuje pre-load ... u mnie 56% i estimated time: 1,5 godziny :-/ O ile nie przerwie polaczenia.

 

BLANTMEN - tyle ludzi sie teraz laczy ze Steamem, ze serwery nie wyrabiaja. Ja sobie pozniej wejde na statystyki steam i sprawdze natezenie ruchu, chyba jakis rekord pobijemy dzis ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak już mam 87% to od nowa pare GB byłoby całkiem porażką...

No jak zacząłeś ssać dopiero teraz to rzeczywiście, oficjalny instalator już jakiś czas jest dostępny.

 

e-tomek, jeszcze kilka "g" Ci brakuje, g35, g13 itp. ;p , poza tym zawsze można stare g15 wymienić na g19 i g9 na g9x, żeby być na czasie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na początku były lekkie zastoje, nieraz po odbytym treningu nie dało się załadować wyników na serwer, ale już chodzi ok.

W monitorkach 5:4 obecne paski, wersja kinowa. Poza tym optymalizacja wg mnie ok, chodzi na full detalach luzik, przy czym wygląda całkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba poczekam sobie na download w 1 pliku a nie przez jakieś klienty downloadu

zwłaszcza steam mnie nie interesuje

 

co do żołnierzy już grających - poproszę o więcej wrażeń z działania nowej wersji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym optymalizacja wg mnie ok, chodzi na full detalach luzik, przy czym wygląda całkiem.

Może nie tak jak CoD4 ;) ale całkiem sympatycznie wygląda i wymagania całkiem realne... Jedno mnie tylko martwi/zastanawia - gdzie u licha jest jump :D ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...