Skocz do zawartości
Spisaczek

America's Army 3 - Następca Aa - Premiera 17 Czerwca

Rekomendowane odpowiedzi

Z serwerami nie jest tak zle, poza tym bugi dotycza glownie otoczki (autoryzacja, pojawiajace sie menu), gameplay naprawde swietny. Do 2xx nie umialbym juz wrocic.

 

Sprobujcie wejsc na MOS i przejsc treningi, ktore sa odblokowane. Sa one obecnie zaliczane jako basic ... jesli przejdziecie je jeszcze raz to mozliwe, ze beda zapisane po ich "wylaczeniu" przez DEV`ow. A wlaczyli zaliczenie treningow, zeby odciazyc serwery. Niestety skutkuje to tym, ze sporo ludzi nie wie jak dziala medyk (leczenie, ktore stawia na nogi) :(

 

ath no i dzieki za podpowiedz. G35 w drodze :) (niestety nie Infinity G35). Swego czasu sporo grywalem na systemie 5.1 (glosniki, nie sluchawki) i mi bardzo brakuje surroundu. A, ze nie moge obecnie posiadac glosnikow, ktore powoduja, ze caly dom sie trzesie i wszyscy dookola mysla, ze jest wojna, to zobaczymy co te sluchawki potrafia.

 

Troche mi tez w grze brakuje commo cycles a`la wersja 2xx. Szybciej sie wowczas komunikowalo, niz przez "gesture". Przypisalem obecnie kilka klawiszy na stale i jest lepiej, ale jednak maly niedosyt, bo komunikacja w grze to podstawa. Pewnie bedzie sie trzeba przerzucic na TS`a.

G35 niby fajne, ale zapomnij o podłączeniu pod xfi, albo inna wewnętrzną dzwiękówkę, używa tylko tej zintegrowanej ze słuchawkami. :(

 

Btw kiedy wychodzi team speak3, miał jakoś z premierą aa3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszedl nowy patch (ok. 100mb). Ponizej zmiany jakie wprowadza:

 

Poprawki w patchu 3.0.3:

 

 

- Zlikwidowano zapisywanie się hasła w pliku AA3Launch.log,

- naprawiono system MBS (autoryzacja) który wyłączał się po zmianie mapy,

- naprawiono funkcję Ready! (gotów), którą możemy użyć w fazie planowania misji,

- zaktualizowano narzędzia do konfiguracji serwerów,

- poprawiono kod gry, dzięki którym doświadczymy wzrost płynności i stabilności gry,

- zlikwidowano problem zawieszania się gry podczas ładowania misji treningowych,

- wzrosła szybkość ładowania map i treningów,

- zoptymalizowano wykorzystanie pamięci RAM,

- zlikwidowano problem wydajności serwerów, powodowany przez interfejs - przez co zmniejszono zapotrzebowanie na pamięć RAM i zużycie procesora,

- zoptymalizowano proces autoryzacji przy odczycie i zapisie stanu szkoleń,

- naprawiono problem pojawiający się u użytkowników procesorów AMD: (negative delta time exception),

- naprawiono funkcję administratora: dodaj "gracza-admina",

- poprawiono możliwość usuwania graczy z serwera przez admina; teraz jest to możliwe również poprzez użycie numeru identyfikacyjnego,

- dodatkowa komenda AdminListPlayers wyświetli listę graczy na serwerze wraz z ich numerami ID,

- można teraz poruszać się będąc na drabinie na boki, dzięki czemu nie ugrzęźniemy w niektórych miejscach na mapie Pipeline, czy chociażby na torze przeszkód. Należy uważać, by nie spaść z drabiny poruszając się zbyt daleko w bok,

- tymczasowe pliki zostaną automatycznie usunięte,

- naprawiono problemy z wyświetlaniem informacji o wynikach, również w misjach treningowych,

- poprawiono system wykrywania nieprawidłowych obiektów w grze, by uniknąć awarii programu,

- zlikwidowano problem błędnego wyświetlania statystyk singleplayer,

- informacja o kupowaniu treningu "Purchasing" nie zniknie, dopóki proces nie zostanie sfinalizowany,

- zmiana w przeglądarce serwerów MBS, która teraz będzie pokazywać ilu graczy znajduje się na serwerze, a ilu rzeczywiście gra (nie czeka w trybie obserwatora - spectator),

- HUD (czyli to co widzimy na ekranie - mapka, ikonka ze statusem naszego żołnierza) wyłącza się zawsze, gdy przechodzimy do menu, niestety nadal występuje problem z przechodzeniem do ekranu planowania za pierwszym razem,

- zlikwidowano możliwość przypadkowego podwójnego otwarcia menu podczas gry,

- ulepszono opcję 'pomoc' w konsoli,

- wprowadzono wyświetlanie taga klanu / drużyny w ekranie poglądu naszego żołnierza (Soldier Overview), dodano także lepsze komendy umożliwiające dodanie bądź usunięcie taga,

- zlikwidowano problemy czatu głosowego admina,

- dodano nową komendę do konsoli, wpisz "version" by zobaczyć aktualną wersję gry,

- numer wersji 3.0.3 będzie wypisany w menu, jednak w wielu miejscach nadal będzie widoczny napis 3.0.0, przyszłe aktualizacje naprawią ten błąd,

- poprawiono wydajność przeglądarki MBS, dzięki czemu lista serwerów będzie pobierana szybciej i będzie ona zawierać więcej serwerów,

- wprowadzono opcję w pliku INI, po włączeniu której przeglądarka MBS nie będzie za każdym razem pobierała nowej listy serwerów, będzie używać ostatniej wgranej listy - opcja ta jest domyślnie wyłączona dopóki nie zostanie przetestowana i wprowadzona w kolejnej wersji gry, deweloperzy będą wdzięczni za wszelkie spostrzeżenia w nieprawidłowym działaniu tej funkcji,

- naprawiono proces dołączania do serwerów z hasłem - system nie wybierze już błędnie serwera znajdującego się bezpośrednio pod kursorem myszki gdy klikamy na "join" w okienku wpisywania hasła,

- poprawiono, lecz nie do końca, problem związany ze zmianą typu amunicji do granatnika M320.

 

 

http://www.americasarmy.pl

Czy rzeczywiscie cos daje dam znac za jakis czas bo dopiero go zasysam :wink:

 

UPDATE: Podczas gry niema juz chyba* lagow. Ogolnie gra uruchamia sie szybciej, jadnak nadal potrafi sie wysypac ( mi sie wysypala raz przy uruchamianiu, drugi po 30min) :/ Treningow nie sprawdzalem.

 

* chyba, bo gralem tylko na 1 serwerze

Edytowane przez Quave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra dalej niegrywalna z tego co czytam na aa.pl.

Jak niegrywalna, skoro pogrywam sobie z kumplami bez wiekszych problemów. Ostatni raz jak mnie wywaliło z gry miał miejsce parę dni temu, od tego czasu nic złego się nie dzieje. Oczywiście jest jeszcze sporo bugów typu: lepiący się granat, lewitujący magazynek od M249 SAW itp ale jest ich już znacznie mniej, a sam gameplay jest miodzio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to właśnie zainstalowałem i nie mogę wejść na profil. AA2 się bez niczego loguje, a AA3 karze mi już nie wiem który raz spróbować ponownie. Ktoś może zna przyczynę?

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linkowanie narazie nie działa, z resztą za zlinkowane stare konto dostaje się tylko jakąś odznakę veterana nic więcej. Do AA3 trzeba założyć nowe konto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trochę wtopa, że trzeba wszystkie szkolenia na nowo robić i honor w plecki. Bo na co komu odznaka weterana icon_wink2.gif

 

EDYTA: Zalogowałem się i pograłem trochę. Żal... optymalizacja leży i kwiczy. Wg. mnie na to co pokazuje, to ma kosmiczne wymagania. Zachowanie się postaci to samo. Jakiś koleś sobie na mnie stanął i nie mogłem się ruszyć ;/

Dziwny jest też kompletny brak zooma w celownikach. Nie mówię już o szczerbince, ale w optycznych.

 

P.S. jest jakiś Team PPC w AA3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja sie dziwie ze nie ma teamu na multi w arma II. niestety arma zmiata doszczetnie AA3.

 

co do celownikow to jest normalne ze nie ma zooma. w kolimatorach zdaje sie, nigdy go nie bylo i AA3 nie jest wyjatkiem. przyklad? arma ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 8600gt i dual core@3ghz średnio grywalna na kiepskich detalach, brak płynności.

hmmm ta gra lubi mhz procesora. Na moim zestawie działa całkiem nieźle przy ustawieniu pod siebie czyli 1680x1050 detale średnio na jeża i od 30 do 50 fps zależnie od mapy. ale tutaj wystarcza tak około 40fps.

Co do narzekania i bug'ów to nie ma różnicy między wcześniejszymi wersjami a 3.0.x cały czas ktoś na coś narzekał, narzeka i narzekał będzie. a gra ma sporo ciekawych rozwiązań ;] Co do braku zoom'a na który ktoś wyżej narzekał, to masz M16DMR ... i bardzo dobrze bo jak każdy mógł by sobie acog'a <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> to rozgrywka wyglądała by jak bitwa rodem z pierwszej wojny światowej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz najbardziej mi dokucza powolne zmienianie pozycji. Typu biegnę sobie widzę kolesia i chce natychmiast strzelać (akcja z serii ja albo on, kto szybszy), ale minie pół sekundy-sekunda nim mój żołnierzyk wyprostuje broń. Nie chodzi o celne strzelanie na odległość, ale jak mam kolesia 2m od siebie i widzę jego pryszcze, to taka opcja by się przydała. Jakby nie mógł rzucić się na dupsko i zacząć naparzać. To samo z turlaniem się. Bardzo mi się to chyba w GRAW podobało, jakoś dynamiczniej. Tutaj to wygląda jakby się nasz rambo bał poocierać albo ubabrać sobie mundur od trawy.

Teraz czekam aż mi szkolenie na medyka odblokują. Nie wiem jak u was, ale z moich doświadczeń wynika, że mało kto gra zespołowo i taktycznie. Czasem jakieś "klany", ale większość ma w D podział zadań i leci przez mapę na "pałę" zamiast się osłaniać czy leczyć rannych. Raz chyba tylko trafiłem na serwer gdzie było to ładnie zorganizowane, ale to właśnie jakiś "klan" był.

No i gra czasem potrafi się zwiesić na kilka sekund. Raz gram i nic się nie die dzieje, włączę innym razem i mam freezy. Dziwne.

 

EDYTA: Co do TS to słuchawki jedne mi padły, drugie ma dziewczyna, a głośniki+mikrofon to niezbyt udane połączenie ;)

Jak ktoś chce pograć to GG mam w profilu.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz czekam aż mi szkolenie na medyka odblokują. Nie wiem jak u was, ale z moich doświadczeń wynika, że mało kto gra zespołowo i taktycznie. Czasem jakieś "klany", ale większość ma w D podział zadań i leci przez mapę na "pałę" zamiast się osłaniać czy leczyć rannych. Raz chyba tylko trafiłem na serwer gdzie było to ładnie zorganizowane, ale to właśnie jakiś "klan" był.

nie wymagaj od noobow a takich jest wiekszosc w AA3 jakiejs kultury i wspolpracy. z reszta nie bede dymac do goscia ktory poszedl do spawna wroga zamiast bronic obiektu. sam sobie jest winien ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Coś czuję, że wersja 3.9 dopiero będzie grywalna. Fizyka leży, animacje beznadziejne, audio tragiczne, problemy z połączeniem się do serwerów i treningami. To wszystko robi wrażenie jakby za kod zabrały się mało zdolne osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...