Skocz do zawartości
qbaneoplus

Stacjonarny Laptop ~1500zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam planuje zakup laptopa, który będzie pełnił role stacjonranego pc w moim domku.

Laptop ma być wykorzystywany do www,mp3,filmy HD.

Interesuje mnie nowy sprzęt ale rozumiem, że za tą kwote nie poszaleje więc używane takżę wchodzą w gre. FilmyHD będe oglądać na tv więc przydało by się złącze HDMI. Obecnie mam kompa z podpisu i jego prędkość jest dla mnie (prawie)wystarczająca. Chciałbym aby laptop cieszył oko i troche mi posłużył stojąc na biórku. Nie znam się kompletnie na laptopach ale nie chce aby był on kwadratowy, chodzi mi tu o matryce. Będe oglądał filmy także na samym laptopie więc chciałbym aby matryca wyświetlała obraz w przyzwoity sposób.

Prosze o konkretne propozycje i pytania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cytat

za 1500zł mam na sprzedaż używany NTT Corrino L 690 SR. Na tym laptopie grałem w różne nowe gry jak :

FarCry2 , COD4/5 , Assasin Creed itp - na rozdzielczości natywnej 1280x800 na wysokich detalach z AA.

Przekątna ekranu 15.4 cali

Rozdzielczość WXGA 1280x800

Procesor Intel Core Duo T2390 (1.86GHz)

Chipset GM965/GL960+ICH8-M

Pamięć operacyjna 2048 MB - możliwość rozszerzenia

Napęd DVD-/+RW Super Multi (DL)

Karta graficzna NVIDIA GeForce 8600M GT 512mb ddr3

Audio mikrofon Realtek ALC268

Dysk twardy 320GB

Porty

Czytnik kart

Express card 34/54

IEEE 1394

LAN

Mic-in

Modem

S-Video

USB 2.0x4

VGA out

Wyjście słuchawkowe

Sieć 10/100/1000Mbps

Wireless Wifi

Szerokość 355 mm

Głębokość 257 mm

Wysokość 35.2 mm

Gwarancja 24 miesiące od daty zakupu. (nabyty w połowie października 2008)

Ciężar 2.7 kg

wbudowana kamera 2 Megapixel

Akumulator (technologia) 6-cell Lithium Ion

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

laptop NTT CORRINO L 690SR

zasilacz

bateria

sterowniki