qbaneoplus Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam planuje zakup laptopa, który będzie pełnił role stacjonranego pc w moim domku. Laptop ma być wykorzystywany do www,mp3,filmy HD. Interesuje mnie nowy sprzęt ale rozumiem, że za tą kwote nie poszaleje więc używane takżę wchodzą w gre. FilmyHD będe oglądać na tv więc przydało by się złącze HDMI. Obecnie mam kompa z podpisu i jego prędkość jest dla mnie (prawie)wystarczająca. Chciałbym aby laptop cieszył oko i troche mi posłużył stojąc na biórku. Nie znam się kompletnie na laptopach ale nie chce aby był on kwadratowy, chodzi mi tu o matryce. Będe oglądał filmy także na samym laptopie więc chciałbym aby matryca wyświetlała obraz w przyzwoity sposób. Prosze o konkretne propozycje i pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2009 Nie lepiej kupić stacjonarkę? Przynajmniej będzie jakiś konkretny wybór, no i dostaniesz nowe komponenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbaneoplus Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zajmuje dużo miejsca i sporo więcj prądu pobiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2009 Z HDMI ciężko będzie coś znaleźć - można poszukać z DVI i dokupić przejściówkę. Za mniejsze zużycie energii i mniejsze wymiary, płacisz mniej więcej połowę wartości lapa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...