Skocz do zawartości
Kranu

Naprawialne Błędy Logiczne Czy Serwis?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Gdy kupiłem nowego Seagate Barracuda 7200.12 500GB to nie było żadnych realokowanych sektorów.

Kilka dni później gdy skończyłem kopiować równocześnie dużo danych między partycjami to dysk jeszcze potem trochę pomielił więc się domyśliłem, że coś nie tak i pewnie oznacza błędne sektory - niestety miałem rację.

Teraz czyli miesiąc później sytuacja wygląda tak jak wtedy - nie przybywa tych sektorów, podejrzanych też brak.

 

Zastanawiam się co z tym zrobić.

1) zignorować skoro nie przybywa?

2) wysłać do wymiany na gwarancji?

3) potraktować MHDD bo to błędy logiczne oznaczone przez długi dostęp do sektorów na skutek dużego obciążenia dysku?

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

--

pozdrawiam,

Kranu

Edytowane przez Kranu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potraktuj go MHDD .

 

Tu masz post kolegi Kwazara z innego tematu jak obsługiwać program .

 

Jak nie pomoże to na gwarę , na 90% dostaniesz wtedy nowy dysk . Pozostałe 10 % to szansa na zwrot kasy .

 

Z tego co pamiętam jak oddawałem swojego hdd od SG na gwarę ( proline ) do do miesiąca mogłem dostać kasę ,

potem to już wymiana na nowy SG .

 

Jak dostaniesz kasę ( mało prawdopodobne ale jeszcze możliwe ) to kup Samsunga 500GB F2EG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...