Jabar83 Opublikowano 16 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2010 Na DX11 Very High ? Mam tyle samo :) Na high jest troszkę lepiej, a różnica w grafice jak dla mnie niewidoczna. Ale pewnie się różni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 9 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2010 a różnica pomiedzy dx10 i dx11 oba na very high widzicie różnice ? ja tez gtx460 1gb gigabyte i średnio 25fps na dx11 very high, na dx10 jakby troche lepiej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Jak napisałem w temacie GTX 460. Chyba lepiej ustawić tryb High w DX11, bo niewiele się różni od Very High. Albo DX9. DX10 w zasadzie za bardzo się nie różni od DX9. Ale może mam słabe oko ;) W każdym razie w DX11 ja i tak tam nie widzę żadnej Teselacji na teksturach i obiektach. Wyrywkowo robiłem porównania między DX9, a DX11. Ale jak napisałem może mam słabe oko. Zresztą tu załączam screeny jakie zrobiłem przed chwilą. DX9 Very High DX11 Very High Dla mnie różnice w teksturach i geometrii obiektów są nie duże, ale w DX11 są lepsze cienie i lepsze efekty (blur) no i fizyka chyba lepsza. Za dużo zresztą nie grałem jeszcze w Metro. Edytowane 10 Października 2010 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Nie widze nic na tych screenach co by usprawiedliwiało framerate mniejszy o połowę lub wiecej. Pewnie DoF i AO są aktywne, czyli nic nie dające zjadacze FPS. Dopóki nie będzie gier DX11-only, to będzie własnie taki syf, a chyba nikt nie powie że tekstury są lepsze dzięki DX11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 W dx11 dochodzi GI(od dx10) , dof i ts. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 Co to GI? Szukając w goglach znajduję tylko sam skrót. TS to rozumiem teselacja, której specjalnie nie widzę na tych screenach. Zresztą co pokazał np. Stone Giant teselacja wcale bardzo framerate nie zjada, przynajmniej na normalnym poziomie, a efekt genialny, w przeciwieństwie do DoF czy AO. W Stone Giant po włączeniu DoF połowa FPS, a wygląda gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 global illumination ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 10 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Tak jak wspomniałem w DX11 dochodzi parę efektów jak wspomniany GI. Myślę więc, że warto ustawić DX11. Ja gram na High. Wiadomo, że spadki są, ale grać jako tako się da. Średnio FPS utrzymuje się na poziomie tych 20-28 FPS. W mniejszych pomieszczeniach oczywiście powyżej 30. Co zresztą widać na screenach. A gra naprawdę warta zagrania. Klimat i jeszcze raz klimat :) Edytowane 10 Października 2010 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) Dla czego wszędzie podają że do tej gry najlepiej jest mieć 8gb ramu skoro posiadam 8gb i podczas grania max co mi używa system + gra to 1,91gb? Z czego system po uruchomieniu się + kaspersky razem zużywają 1,2gb.. śmieszne trochę.. Denerwuje mnie fakt że posiadam dość mocną konfigurację 2500k @4,9ghz + gtx 570 @ 900mhz 1800mhz 4300mhz a miejscami mam 20fps które utrzymuję się przez dłuższą chwilę aż nie pójdę w inne miejsce.. wy też tak macie? A to dla tych którzy dalej nie widzą różnicy między dx11 high i dx11 very high, u mnie różnica jest zawsze i wszędzie widoczna.. high very high Zwróćcie uwagę na beczki skrzynki i podłogę obok tych przedmiotów widać wyraźną różnicę między ustawieniami Edytowane 30 Października 2011 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 No faktycznie, graficzna przepaść pomiędzy high i vhigh :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) przepaści nie ma ale na very high wszystko co jest dalej jest wyraźne a na high jest rozmyte mi to rozmycie przeszkadza dla tego mam vh.. jest różnica? jest.. nie którzy twierdzą że nie ma.. Edytowane 30 Października 2011 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 Mi to wygląda na słabe filtrowanie tekstur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 Może potrzeba ponad 1,5GB ramu na karcie, żeby śmigało ładnie na veryhigh. W ciągu miesiąca zakupię to się przekonam. ;) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 30 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) nie potrzeba bo mi używa 800mb. Sprawdź sobie w gpu-z max użycie ramu karty podczas grania. dla porównania crysis wciaga 600mb przy max detalach. Mi to wygląda na słabe filtrowanie tekstur. Ale w grze było ustawione 16x w dwóch trybach więc skąd taka róznica? po oc z 742mhz na 930mhz skok w wydajności w tej grze to aż 8fpsów co nic nie zmienia bo dalej się tnie.. jakieś mikro przycięcia miejscami itd.. Koszmar,. Edytowane 30 Października 2011 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 znacie jakieś sztuczki na nie limitowana amunicje? nie mogę przejść w jednym miejscu bo nie mam amunicji :( nie chce zaczynać od nowa.. te triki w user cfg nie działają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 Siew dziwicie malych roznic pomiedzy DX9 i pseudo DX11 , silnik tej gry siaga korzeniami poczatku obecnego wieku (stalker) , wiec jaki by niebyl DX uzyty w tej grze bedzie ''doklejnony'' na sile i odpowiednio rozreklamowany . Tak jak ktos napisal nowe natywnei wykozystujace DX11 silniki gier moga dac kopa w jakosci grafiki w grach . moze CryEngine 3 i FrostBite 3 zaoferuja jakis konkretny krok naprzod .? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) Nikt nie będzie robił gier only dx11 , bo to nie ma sensu.W bf3 czy NFS Run brak obsługi dx9 to zabieg celowy , a czy dana gra będzie obsługiwać dx9...dx11 czy tylko dx11 to jest bez znaczenia nie ma to wpływu na końcową optymalizacje czy wygląd gry. Tworzenie gry pod jedno api to tylko oszczędzanie czasu , a czas to pieniądz :wink: Radzę sobie włączyć GI i potem pitolić czy różnice są widoczne czy nie , ten silnik ma bardzo dużo wspólnego z xrayem dlatego po włączeniu GI wydajność spada niesamowicie. Edytowane 25 Grudnia 2011 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2011 ma wiele wspólnego bo tworzyli go ludzie, którzy odeszli z GSC Game World po pierwszym stalkerze zdaje się czy nawet trochę wcześniej. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfuego Opublikowano 8 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) witam spotkał sie ktos z problemem odpalenia gry na dx 9, gdy odpalam gre w dx 9 mam zwieche w menu na 10sek, potem troche idzie ze 2sek jest ok i dalej zwiecha i czarny ekran. na dx 10 włącza sie normalnie. tylko fps jest niski liczyłem na dx9 i troche lepszy fps . dodam ze chyba mam w ogóle jakis problem z tym dx 9 , gry na nim chodza wolniej, niz na dx10. mam gf gt325m win 7 64bit. dodam ze metro odpaliłem na 7300gt agp i atlonie 2.9oc na ultra niskich było ok czasem w miescie zarwało do 10 fps :).liczyłem ze tu zagram komfortowo na medium . i jescze jedno co odpowiada za te smugi swiatła (sunshafty) chyba ,jaka komenda w user cfg. mam nadzieje ze jest sposób by odpalic na dx 9 , a mam tego całego optimusa w lapku. instalowałem dx,physx, c+ redist.... dołaczone do gry. Edytowane 8 Stycznia 2012 przez elfuego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2012 U mnie jest coś takiego 1920 na 1080 very high dx10 60fps a jak dam dx11 to 30 :( różnicy nie widzę w grafice a w płynności kolosalna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ɹǝıssɐuɹɐƆ Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Czy ta gra zadziała płynnie na 8600GT (GDDR3)? Wg oficjalnych wymagań nie, ale wg gameplaya na YouTube tak. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) płynnie zalezy jak dla kogo... w nie kótrych miejscach będziesz miał 25fps w innych 8 wiec płynności nie będzie. na gts250 są problemy z płynnością już. w jakiej rozdzielczości będzies grał? Edytowane 26 Stycznia 2012 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ɹǝıssɐuɹɐƆ Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 1600/900 To odpuszczam. Po prostu byłem ciekawy czy wymagania nie są zawyżone (Riddick AODA i RF Guerrilla działają płynnie, a grafika ekstra jak dla mnie). Pora chyba na zakup jakiejś konsoli <_< 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Testowałem na 8600gt i było nieciekawie. Nawet na low bywały spadki do 15 fps. I to w roz. 1440x900. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@TI Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Szkoda że tak piszesz nt 8600gt - jakis czas temu kupiłem metro "bo było tanie" :lol2: No nic, trzeba będzie poczekać na upgrade kompa co by się nie irytować niepotrzebnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 kto jeszcze nie gral to moze nabyc gre na steamie za 2,5 euro :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezo_ Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 (edytowane) Namówiłeś mnie Carson, ale znalazłem i jest za 4,99 eu - niby niewielka roznica ale jak na gre w która nie wiem kiedy uda mi sie zagrać to się jeszcze wstrzymam ;) Edytowane 6 Października 2012 przez rezo_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 Namówiłeś mnie Carson, ale znalazłem i jest za 4,99 eu - niby niewielka roznica ale jak na gre w która nie wiem kiedy uda mi sie zagrać to się jeszcze wstrzymam nie chce cie specjanie zachecać ale fabuła nie zła a i grafa przednia, generalnie jedna z lepszych gier ostatnich lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 Mam zupełnie odmienne zdanie , gra jest nudna jak flaki z olejem i do bólu liniowa. Także tą grę ciągnie tylko grafika i na dzisiejsze czasy już nie jest za dobra , optymalizacja totalnie sp.. , dx11 zabija każde gpu na rynku. Za to w dx9 wymagania sporo spadają , a grafika w zasadzie nie zmienia się. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2012 Pieprzysz od rzeczy ;) Niejedna liniowa gra chcialby byc tak ciekawa ja metro. A jak ktos tyka nie swoje klimaty to pozniej rozsiewa takie farmazony jak Ty ;) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...