Skocz do zawartości
nrl

Metro 2033 / 2034 / Exodus / Awakening - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Promocja na Steamie śliczna, choć ciężko sobie wyobrazić co się dzieje w THQ, skoro taką grę wypuszczają za darmo...

 

Do samego tytułu nie można się przyczepić, grafika stoi na przyzwoitym poziomie (GF460SE/1280x1024/ultra/~23FPS). Koncepcja gry i fabuła nie wnosi nic nowego, bo wszystkie wizje postapokaliptycznego świata mieliśmy okazję już poznać zarówno w grach, jak i filmach i książkach, nie ma też tego "pieprznięcia", żeby aż podskakiwało się w fotelu. Korzystając z promocji to jak najbardziej warto ściagnąć, chociaż kupić może już niekoniecznie. Zależy od gustu.

Edytowane przez Davidoza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problemy techniczne z tą grą. Niby mam z grubsza te 120 FPS, ale gra tak raz na sekundę przycina.

Spotkał się ktoś z tym?

Mój konfig:

i5 2400 non OC, turbo ON

16 GB RAM 4x4GB

Radeon RX460 4GB

Rozdzielczość 1680x1050

Wszystko na SSD

Windows 10 x64 i najnowsze stery do wszystkiego. Inne gry (np. najnowsza Forza 4) po prostu płyną. Także ewidentnie problem z tą grą. Dodam, że gra chodzi tylko w DirectX 9 (jak wybiorę DX10 to gra się wysypuje i muszę ją uruchamiać w trybie "safemode".

 

... aha: wiecie może jak ustawić niższą czułość myszki niż pozwala MENU gry? Zmiana wpisu w pliku user.cfg nic nie daje.

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zabrałem się za poprawione Metro, wcześniej ukończyłem wersję pierwotną, pamiętam jak ona smażyła me PC 😄

Tym razem zauważylem dziwną sytuację odpaliłem Riva Tuner statsy i widzę że jak wcześniej miałem temp GPU w okolicach 80 C teraz jest max 55-60  i zegar GPU 1200 max a bardzo często spada poniżej 1000 , procent użycia zaś to 80%.

Zastanawiam się czy to jest ok, odapaliłem benchmark wbudowany w Metro i tam maxuje grafę zegar podbija do 1950 na GPU i temperatury też znacznie wyższe, pod 80C.

Zupełnie tak jakby gra nie chciała, nie umiała zaangażować tych zasobów, co ciekawe w benchmarku ze wszystkim na ultra(poza RT) w 1440p mam ponad 60 fps, natomiast w grze na otwartych  przestrzeniach chrupie i spada do 40-45 fps.

Też tak macie że grafa nie jest w pełni obciążana ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2021 o 23:52, tyr83 napisał:

Metro Exodus Enhanced opiera sie na wydajnosci RT wiec tutaj podejzewam jest bottleneck.

Był bottleneck ale z innej strony, nie wiem jak to się stało ale mimo że miałem w Biosie na sztywno RAM ustawiony na 3600 to faktycznie był on mocno skręcony do 2133 mhz , ustawiłem jeszcze raz przez XMP  i teraz jest niebo a ziemia praktycznie 4K60 ze wszystkim na max (poza RT)

Edytowane przez Mischa_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...