Gregor1230 Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2010 Dobra tylko ile lat ma silnik stalkera , dolepiają ... Ile można jechać na tym samym silniku , to już jest kres tego silnika by jakoś to działało. Silnik cryostasis to kupa , wymagania z kosmosu , brak AA , grafika średnia. Jedynie physx ratuje po patchu na dx10 , ale wymagania są wtedy kosmiczne.Przesadzasz. Na słabszym sprzęcie niż w podpisie całą grę ukończyłem z physx. Nie jestem pewny , ale aa w tej grze chyba działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KitKat Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2010 Dla mnie twórcy gier za bardzo opierają się na PhysX, psując tym samym grę ATIkowcom. Dajmy dość świeży przykład... Batman: Arkham Asylum. Świetna gra, bardzo dobra grywalność, grafika ładna, a efekty? Praktycznie 0, pustka. Wszystkie efekty oparto na PhysX, którego nawet nie mogłem na ATI włączyć. =/ Wiele z tych efektów można było opracować bez technologii nVidii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2010 gwoli ścisłości metro oparte jest na innym silniku niż stalker. PhysX pojawia się w grach bo nV płaci developerom za implementacje technologii w grach, prosta sprawa. A to, że ktoś ma Radeona ... sorry winnetou widziały gały co brały. Jeżeli chodziło o wsparcie gier to nV zawsze wychodziło lepiej od czerwonych. Wracając ponownie do metro- ostatnie screeny jakie pokazano zauważalnie różnią się na minus względem jakości detali niż poprzednie fotki pytanie czy komuś skończyła się licencja na photoshopa czy włączono niższe detale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2010 Premiera coraz blizej :lol: to jedyny powod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Wywiad na temat metro 2033. Część 1 Część 2 Zapowiada się bardzo fajnie. Pomysły mi się podobają, bardzo dobre uzycie broni i animacje. Grafa wydaje się być też na dobrym poziomie a fizyka chyba lepsza od stalkerowskiej ;d. Tekstury wydają się być miejscami bardzo ostre. Pozostaje czekać i liczyć na mocny klimat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 gwoli ścisłości metro oparte jest na innym silniku niż stalker. ... tak, na zmodyfikowanym X-Ray. Moim zdaniem na pierwszy rzut okiem widać podobieństwa. Firma 4A Games została założona rok przed premierą gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla przez część byłych pracowników GSC Game World, w tym przez Olesa Szyszkowtsowa i Aleksandra Maksimczuka - programistów pracujących nad produkcją silnika X-Ray Engine. Natomiast gra korzystać będzie z autorskiego silnika 4A Engine, który jest adaptacją i ulepszoną wersją ówczesnego X-Ray Engine. 4A Engine w porównaniu do niego będzie wspierać technologię PhysX firmy nVidia. Cytat z wiki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 PhysX pojawia się w grach bo nV płaci developerom za implementacje technologii w grach, prosta sprawa. A to, że ktoś ma Radeona ... sorry winnetou widziały gały co brały. Jeżeli chodziło o wsparcie gier to nV zawsze wychodziło lepiej od czerwonych. Jak się nie umie zrobić wydajnego GPU, który poradzi sobie w każdej grze to trzeba w jak największej ilości tytułów implementować swoje patenty, które ograniczają konkurencje. Z marketingowego punktu widzenia sprawa prosta... Ja osobiście czekam na Metro tym bardziej, że po recenzjach Bioshock 2 i zapowiedziach AaP straciłem ochotę na te tytuły, a w coś trzeba zagrać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 qqrydza - masz w pewnym sensie rację, szukając na necie trochę sobie przypomniałem i chyba to było tak, że jak z GSC odchodziło x osób to podobno wzięli ze sobą nie tylko swoje manatki ale i również x-ray'a. Czy faktycznie jest to jego mocna modyfikacja? Póki nie zobaczę gry na własnym monitorze ciężko powiedzieć. Najbardziej ciekawie sytuacja będzie przedstawiała się na powierzchni. Są dwie możliwości: a) będzie wyglądało to świetnie i działało żwawo - oznaczać to będzie, że bardziej wzorowano się na x-ray niż dorzucono do niego własne linijki kodu. Jak wiemy stalker na powierzchni nie jest aż tak szczegółowy jak w podziemiach, a jak dorzuci się mu max detale + miękkie cienie, volumetryczne światło itp to potrafi się zakrztusić. b) na powierzchni będzie pięknie i potwornie wolno tj. fpsy będą błagać o litość. Wtedy mamy do czynienia z x ray 1.7 ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) sprzed 3 dni Edytowane 23 Lutego 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Grafika na PC ma być dużo lepsza. http://ve3d.ign.com/articles/news/53247/Me...-Superior-On-PC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Mam nadzieje ze efekty z physx nie beda az tak znaczace ze zmusza mnie do kupienia zielonego kotleta. Gra zapowiada sie miodnie, ze czas w konca zainstalowac Zew Prypeci i byc na bierzaco ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Widac ze bedzie klimat , graficznie wyglada przednio . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Istotnie wieje X-ray'em, jednak nie tyle co o grafikę martwiłbym się raczej o fabułę. Puki co znamy tylko zarys. Który swoją drogą zbyt wyszukany nie jest. Po urywkach filmików można wnioskować, że gra (poza przypuszczalnym silnikiem) ma więcej z HL (idź z A do B i zabij wszystko po drodze) niż z STALKERA. Ja raczej bardziej nastawiam się na fabułę i wielowątkowość. Kolejny FEAR nam raczej nie potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 Chyba sobie żartujesz z tym silnikiem stalkera :wink: , to zupełnie inny silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2010 Hmm... gdzies, nawet chyba nie jeden raz czytalem, ze to czesciowo zmodyfikowany X-Ray. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) Chyba sobie żartujesz z tym silnikiem stalkera :wink: , to zupełnie inny silnik. Z tym zupełnie innym bym nie przesadzał w końcu odpowiedzialne są za niego między innymi osoby, które wcześniej były zaangażowane w prace nad x-ray i mimo, iż silnik jest nowy na pewno w jakimś stopniu podobny do x-ray, a w jakim okaże się po premierze... Edytowane 24 Lutego 2010 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2010 Sami sie tlumaczyli, ze aktualny engine nie ma wiele wspolnego z X-Rayem chocby ze wzgledu na to, ze engine Stalkera nie nadawal sie do gier dla konsol. Wywiad z jednym z projektantow: klik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak na gram.pl napisali jeszcze taki piec nie powstał co by metro pociągnął na max, może jakiś z nasa to potrafi. Do tego sterowanie padem możliwe a nawet "zalecane". Jeszcze z tego co pamiętam długość jak MW2 i mamy grę roku :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Skoro do optymalnych wymagaja karty, ktorej nie bedzie w sprzedazy w momencie wydania gry to faktycznie nie powstal. Ogolnie to kiepski zart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 jezeli to prawda, to bedzie ciekawie :D http://www.purepc.pl/rozrywka/kolosalne_wy...towe_metro_2033 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Dwie opcje... - albo totalnie zmasakrowany engine, który będzie wymagał Bóg wie czego a da w zamian coś w tylu I Am Empty. - albo faktycznie... nie nie to nie możliwe. Nie mamy 5 lat by wierzyć w takie rzeczy. Karmią nas nimi już od paru lat a ostatnio co wyszło takiego "wow" to Crysis ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajQ Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 zajeżdża marketingiem zielonych na kilometr... aż dziwne, że nie dali w wymaganiach drugiej karty do physx. a jak konsole grę uciągną? przecież tam 'fermentu' nie ma :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Tak z innej beczki edycja kolekcjonerska w iście demobilowym stylu :lol: http://allegro.pl/item929289540_maska_prze...mc1_zestaw.html http://allegro.pl/item930658268_nowy_pleca...uflaz_puma.html +gra i książka daje nam razem tylko 189,90zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Wymagania Optymalne: * Procesor Core i7 * Akcelerator GeForce GTX 480 lub GTX 470 (z DirectX 11) * 8GB RAM * Szybki HDD lub SDD rofl :lol: Przecież to co pokazują na trailerach czasami wygląda gorzej jak stalker a czasami lepiej... Daleko temu do Crysisa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Ruscy zawsze wiedzieli co to dobra optymalizacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak przypier... to z grubej rury :lol2: Jeszcze rozumie wysokie wymagania w ArmA bo tam jest w pizd... otwartego terenu z mnóstwem chaszczy i domów ale w Metro tunel, trochę kafelków na ścianie i takie wymagania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 Podrasowany X-ray potrzebuje papu, no co? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 jeśli 8gb ramu do w wymaganiach optymalnych powinni napisać 64bitowy system. Z resztą to nie możliwe żeby na minimalnych ustawieniach zadowalała się 1gb ramu a na optymalnych potrzebowała aż 8gb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Wymagania Optymalne: * Procesor Core i7 * Akcelerator GeForce GTX 480 lub GTX 470 (z DirectX 11) * 8GB RAM * Szybki HDD lub SDD malo smieszny joke to jest niemozliwe zeby gra w takich zamknietych przestrzeniach wymagala 8gb ramu, no way. robia tylko szum medialny imo.... Edytowane 25 Lutego 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 25 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) Śmieszniej jeszcze będzie jak gra będzie zajmować 6gb na dysku a używać 8gb ram:) Albo jak gra nie będzie działać na 64bitowym systemie wtedy to bym się śmiał dopiero z tych wymagań Edytowane 25 Lutego 2010 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...