Jabar83 Posted September 16, 2010 Report post Posted September 16, 2010 Na DX11 Very High ? Mam tyle samo :) Na high jest troszkę lepiej, a różnica w grafice jak dla mnie niewidoczna. Ale pewnie się różni. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
FanEk Posted October 9, 2010 Report post Posted October 9, 2010 a różnica pomiedzy dx10 i dx11 oba na very high widzicie różnice ? ja tez gtx460 1gb gigabyte i średnio 25fps na dx11 very high, na dx10 jakby troche lepiej.. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Jabar83 Posted October 10, 2010 Report post Posted October 10, 2010 (edited) Jak napisałem w temacie GTX 460. Chyba lepiej ustawić tryb High w DX11, bo niewiele się różni od Very High. Albo DX9. DX10 w zasadzie za bardzo się nie różni od DX9. Ale może mam słabe oko ;) W każdym razie w DX11 ja i tak tam nie widzę żadnej Teselacji na teksturach i obiektach. Wyrywkowo robiłem porównania między DX9, a DX11. Ale jak napisałem może mam słabe oko. Zresztą tu załączam screeny jakie zrobiłem przed chwilą. DX9 Very High DX11 Very High Dla mnie różnice w teksturach i geometrii obiektów są nie duże, ale w DX11 są lepsze cienie i lepsze efekty (blur) no i fizyka chyba lepsza. Za dużo zresztą nie grałem jeszcze w Metro. Edited October 10, 2010 by Devil Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Harry Lloyd Posted October 10, 2010 Report post Posted October 10, 2010 Nie widze nic na tych screenach co by usprawiedliwiało framerate mniejszy o połowę lub wiecej. Pewnie DoF i AO są aktywne, czyli nic nie dające zjadacze FPS. Dopóki nie będzie gier DX11-only, to będzie własnie taki syf, a chyba nikt nie powie że tekstury są lepsze dzięki DX11. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
sideband Posted October 10, 2010 Report post Posted October 10, 2010 W dx11 dochodzi GI(od dx10) , dof i ts. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Harry Lloyd Posted October 10, 2010 Report post Posted October 10, 2010 Co to GI? Szukając w goglach znajduję tylko sam skrót. TS to rozumiem teselacja, której specjalnie nie widzę na tych screenach. Zresztą co pokazał np. Stone Giant teselacja wcale bardzo framerate nie zjada, przynajmniej na normalnym poziomie, a efekt genialny, w przeciwieństwie do DoF czy AO. W Stone Giant po włączeniu DoF połowa FPS, a wygląda gorzej. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Carson Posted October 10, 2010 Report post Posted October 10, 2010 global illumination ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Jabar83 Posted October 10, 2010 Report post Posted October 10, 2010 (edited) Tak jak wspomniałem w DX11 dochodzi parę efektów jak wspomniany GI. Myślę więc, że warto ustawić DX11. Ja gram na High. Wiadomo, że spadki są, ale grać jako tako się da. Średnio FPS utrzymuje się na poziomie tych 20-28 FPS. W mniejszych pomieszczeniach oczywiście powyżej 30. Co zresztą widać na screenach. A gra naprawdę warta zagrania. Klimat i jeszcze raz klimat :) Edited October 10, 2010 by Devil Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
marantz5003 Posted October 30, 2011 Report post Posted October 30, 2011 (edited) Dla czego wszędzie podają że do tej gry najlepiej jest mieć 8gb ramu skoro posiadam 8gb i podczas grania max co mi używa system + gra to 1,91gb? Z czego system po uruchomieniu się + kaspersky razem zużywają 1,2gb.. śmieszne trochę.. Denerwuje mnie fakt że posiadam dość mocną konfigurację 2500k @4,9ghz + gtx 570 @ 900mhz 1800mhz 4300mhz a miejscami mam 20fps które utrzymuję się przez dłuższą chwilę aż nie pójdę w inne miejsce.. wy też tak macie? A to dla tych którzy dalej nie widzą różnicy między dx11 high i dx11 very high, u mnie różnica jest zawsze i wszędzie widoczna.. high very high Zwróćcie uwagę na beczki skrzynki i podłogę obok tych przedmiotów widać wyraźną różnicę między ustawieniami Edited October 30, 2011 by marantz5003 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
kaijitsu Posted October 30, 2011 Report post Posted October 30, 2011 No faktycznie, graficzna przepaść pomiędzy high i vhigh :lol2: Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
marantz5003 Posted October 30, 2011 Report post Posted October 30, 2011 (edited) przepaści nie ma ale na very high wszystko co jest dalej jest wyraźne a na high jest rozmyte mi to rozmycie przeszkadza dla tego mam vh.. jest różnica? jest.. nie którzy twierdzą że nie ma.. Edited October 30, 2011 by marantz5003 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
OCM4n14k Posted October 30, 2011 Report post Posted October 30, 2011 Mi to wygląda na słabe filtrowanie tekstur. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Corso Posted October 30, 2011 Report post Posted October 30, 2011 Może potrzeba ponad 1,5GB ramu na karcie, żeby śmigało ładnie na veryhigh. W ciągu miesiąca zakupię to się przekonam. ;) Pozdrawiam. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
marantz5003 Posted October 30, 2011 Report post Posted October 30, 2011 (edited) nie potrzeba bo mi używa 800mb. Sprawdź sobie w gpu-z max użycie ramu karty podczas grania. dla porównania crysis wciaga 600mb przy max detalach. Mi to wygląda na słabe filtrowanie tekstur. Ale w grze było ustawione 16x w dwóch trybach więc skąd taka róznica? po oc z 742mhz na 930mhz skok w wydajności w tej grze to aż 8fpsów co nic nie zmienia bo dalej się tnie.. jakieś mikro przycięcia miejscami itd.. Koszmar,. Edited October 30, 2011 by marantz5003 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
marantz5003 Posted December 25, 2011 Report post Posted December 25, 2011 znacie jakieś sztuczki na nie limitowana amunicje? nie mogę przejść w jednym miejscu bo nie mam amunicji :( nie chce zaczynać od nowa.. te triki w user cfg nie działają Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Mario2k Posted December 25, 2011 Report post Posted December 25, 2011 Siew dziwicie malych roznic pomiedzy DX9 i pseudo DX11 , silnik tej gry siaga korzeniami poczatku obecnego wieku (stalker) , wiec jaki by niebyl DX uzyty w tej grze bedzie ''doklejnony'' na sile i odpowiednio rozreklamowany . Tak jak ktos napisal nowe natywnei wykozystujace DX11 silniki gier moga dac kopa w jakosci grafiki w grach . moze CryEngine 3 i FrostBite 3 zaoferuja jakis konkretny krok naprzod .? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
sideband Posted December 25, 2011 Report post Posted December 25, 2011 (edited) Nikt nie będzie robił gier only dx11 , bo to nie ma sensu.W bf3 czy NFS Run brak obsługi dx9 to zabieg celowy , a czy dana gra będzie obsługiwać dx9...dx11 czy tylko dx11 to jest bez znaczenia nie ma to wpływu na końcową optymalizacje czy wygląd gry. Tworzenie gry pod jedno api to tylko oszczędzanie czasu , a czas to pieniądz :wink: Radzę sobie włączyć GI i potem pitolić czy różnice są widoczne czy nie , ten silnik ma bardzo dużo wspólnego z xrayem dlatego po włączeniu GI wydajność spada niesamowicie. Edited December 25, 2011 by sideband Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LPKorn3324 Posted December 25, 2011 Report post Posted December 25, 2011 ma wiele wspólnego bo tworzyli go ludzie, którzy odeszli z GSC Game World po pierwszym stalkerze zdaje się czy nawet trochę wcześniej. ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
elfuego Posted January 8, 2012 Report post Posted January 8, 2012 (edited) witam spotkał sie ktos z problemem odpalenia gry na dx 9, gdy odpalam gre w dx 9 mam zwieche w menu na 10sek, potem troche idzie ze 2sek jest ok i dalej zwiecha i czarny ekran. na dx 10 włącza sie normalnie. tylko fps jest niski liczyłem na dx9 i troche lepszy fps . dodam ze chyba mam w ogóle jakis problem z tym dx 9 , gry na nim chodza wolniej, niz na dx10. mam gf gt325m win 7 64bit. dodam ze metro odpaliłem na 7300gt agp i atlonie 2.9oc na ultra niskich było ok czasem w miescie zarwało do 10 fps :).liczyłem ze tu zagram komfortowo na medium . i jescze jedno co odpowiada za te smugi swiatła (sunshafty) chyba ,jaka komenda w user cfg. mam nadzieje ze jest sposób by odpalic na dx 9 , a mam tego całego optimusa w lapku. instalowałem dx,physx, c+ redist.... dołaczone do gry. Edited January 8, 2012 by elfuego Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
marantz5003 Posted January 24, 2012 Report post Posted January 24, 2012 U mnie jest coś takiego 1920 na 1080 very high dx10 60fps a jak dam dx11 to 30 :( różnicy nie widzę w grafice a w płynności kolosalna Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ɹǝıssɐuɹɐƆ Posted January 26, 2012 Report post Posted January 26, 2012 Czy ta gra zadziała płynnie na 8600GT (GDDR3)? Wg oficjalnych wymagań nie, ale wg gameplaya na YouTube tak. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
marantz5003 Posted January 26, 2012 Report post Posted January 26, 2012 (edited) płynnie zalezy jak dla kogo... w nie kótrych miejscach będziesz miał 25fps w innych 8 wiec płynności nie będzie. na gts250 są problemy z płynnością już. w jakiej rozdzielczości będzies grał? Edited January 26, 2012 by marantz5003 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ɹǝıssɐuɹɐƆ Posted January 26, 2012 Report post Posted January 26, 2012 1600/900 To odpuszczam. Po prostu byłem ciekawy czy wymagania nie są zawyżone (Riddick AODA i RF Guerrilla działają płynnie, a grafika ekstra jak dla mnie). Pora chyba na zakup jakiejś konsoli <_< 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Firo Posted January 30, 2012 Report post Posted January 30, 2012 Testowałem na 8600gt i było nieciekawie. Nawet na low bywały spadki do 15 fps. I to w roz. 1440x900. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
M@TI Posted January 30, 2012 Report post Posted January 30, 2012 Szkoda że tak piszesz nt 8600gt - jakis czas temu kupiłem metro "bo było tanie" :lol2: No nic, trzeba będzie poczekać na upgrade kompa co by się nie irytować niepotrzebnie. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Carson Posted October 6, 2012 Report post Posted October 6, 2012 kto jeszcze nie gral to moze nabyc gre na steamie za 2,5 euro :D Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
rezo_ Posted October 6, 2012 Report post Posted October 6, 2012 (edited) Namówiłeś mnie Carson, ale znalazłem i jest za 4,99 eu - niby niewielka roznica ale jak na gre w która nie wiem kiedy uda mi sie zagrać to się jeszcze wstrzymam ;) Edited October 6, 2012 by rezo_ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
ptys Posted October 6, 2012 Report post Posted October 6, 2012 Namówiłeś mnie Carson, ale znalazłem i jest za 4,99 eu - niby niewielka roznica ale jak na gre w która nie wiem kiedy uda mi sie zagrać to się jeszcze wstrzymam nie chce cie specjanie zachecać ale fabuła nie zła a i grafa przednia, generalnie jedna z lepszych gier ostatnich lat Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
sideband Posted October 6, 2012 Report post Posted October 6, 2012 Mam zupełnie odmienne zdanie , gra jest nudna jak flaki z olejem i do bólu liniowa. Także tą grę ciągnie tylko grafika i na dzisiejsze czasy już nie jest za dobra , optymalizacja totalnie sp.. , dx11 zabija każde gpu na rynku. Za to w dx9 wymagania sporo spadają , a grafika w zasadzie nie zmienia się. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Carson Posted October 6, 2012 Report post Posted October 6, 2012 Pieprzysz od rzeczy ;) Niejedna liniowa gra chcialby byc tak ciekawa ja metro. A jak ktos tyka nie swoje klimaty to pozniej rozsiewa takie farmazony jak Ty ;) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...