Grimlock Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Pojawiła się już pierwsza 6-cio częściowa wideo-solucja: uwaga, mnóstwo spojlerów! http-~~-//www.youtube.com/watch?v=eqZt5ipSasg Edytowane 24 Lutego 2013 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Co prawda mialem okazje zagrac w to tylko z 40 minut, ale to wystarczylo by myslec o kupnie na PS3. Nie wiem jak wersja na PS3 wypada, ale na klocku wyglada to calkiem dobrze. Mialem spore obawy jesli chodzi o gameplay, ale sie uspokoilem. Gra oprocz elementow zrecznosciowych zawiera tez pewnego rodzaju lamiglowki. Jak na razie przy uzyciu ognia. Ciekaw jestem jak dalej, ale jak bedzie wiecej takich rzeczy to gra zasluguje na conajmniej 8/10. Ale wyzej i tak raczej nie dam z prostego powodu. Gra momentami przypomina Uncharted jesli chodzi o skakanie, wspinanie sie itp. Tyle ze tutaj czesciej tracimy kontrole nad postacia. Lara potrafi sama przejsc jakis element ptzeszkody lub dokonczyc za nas. Nie zdarza sie to tak czesto ale jednak Daje to wiec nieco efektu filmu znanego z Uncharted. Gra jest typowo konsolowa czyli czesto musimy wciskac serie przyciskow na padzie. Druga sprawa to ze odeszli od starej koncepcji. Czli zagadki, klucze czy pladrowanie grobowcow.Mozna za to sie pocieszyc ze to zaczelo sie od TR: Legend. Niestety kolejny dla mnie minus to fakt że do każdego tytułu teraz wciskają ten nieszcęsny Sandbox i tak zrobili i tu. Oby jednak nie wpłynęło to zbytnio na tępo akcji. Bo nic mnie tak nie wpienia jak nagla zamiera akcja i ja mam gdzieś łazić kilometry by dojść do kolejnej misji. Edytowane 25 Lutego 2013 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Na razie 3 godzinki za mną i jest naprawdę dobrze :) Gra wciąga, oko od czasu do czasu ucieszy, Lara jęczy i stęka, a i polski dubbing wcale nie drażni ;] Jednym zdaniem - nie jest to stracona kasa i nie jest to drugi "Aliens: Colonial Marines" xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sthEn Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) Po 2 godzinach również jestem zadowolony. Jako fan serii stwierdzam, że nie jest to Tomb Raider, ale jako po prostu gra bardzo przyjemne. Edytowane 5 Marca 2013 przez sthEn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Technologicznie czadu niema :( w max detalach textury na modelu Laury niskie az oczy bola. Gry nie posiadam i niemam zamiaru na nia kase wydawac ale mialem mozliwosc pograc 30 minut u kumpla na Radku 7970 wszystko na maxa chyba ultimate czy cus czasami chwilowe spadki do 35 fps pozatym nonstop 60fps widac ze engine pisany na kolanie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Nie tylko technologicznie ;) Taki interaktywny film akcji. Masa durnych qte, masa przerywnikow, czyli standard w dzisiejszych czasach. Do tego kupa scen niczym z manhunta (pasujaca do kanonu tb jak piesc do nosa). Z prawdziwego klimatu pierwszych tomb raiderow nie ma praktycznie nic poza sama lara. Typowy konsolowy odmozdzacz na kilka godzin. A wracajac do grafy to fajnie, ze mozna sobie wlaczyc realistycznie wygladajace wloski, ktore tna klatki o kilkanascie w dol. Poza tym grafa bardzo przecietna ale nadrabia troche designem lokacji (tzn korytarzy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 A wracajac do grafy to fajnie, ze mozna sobie wlaczyc realistycznie wygladajace wloski, ktore tna klatki o kilkanascie w dol. W sumie srednio o 10-15, ale zabawne jest, ze ten feature nie dziala zbyt dobrze na kartach AMD smigajacych w Crossfire. Efekt jest taki, ze albo cien nie nadaza za wlosami zostawiajac brzydkie slady albo klatki spadaja o polowe przy wyzszych rozdzielczosciach. Widac AMD nie potrafi poprawnie wprowadzic i przetestowac wlasnej technologii na wlasnym sprzecie ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Najlepsze od 27:44 do 32:21. Polecam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Tomb Raider dołącza do lawiny wielkoformatowych produkcji, jakie w ostatnich tygodniach weszły na sklepowe półki, czyniąc tegoroczną zimę wyjątkowo gorącym okresem. Zaliczyliśmy wszak Dead Space 3, Crysis 3, Aliens: Colonial Marines i Devil May Cry, aczkolwiek ogromna rzesza graczy czekała wyłącznie na Tomb Raidera, którego premiera odbyła się dosłownie przed chwilą. Kolejna odsłona przygód Lary Croft miała na nowo zdefiniować zręcznościówki o survivalowym zabarwieniu, stanowiąc zarazem restart serii i powiew świeżość w mocno skostniałym gatunku. Twórcy obiecywali satysfakcjonującą rozgrywkę, ogromny interaktywny świat oraz zapierającą dech w piersi oprawę graficzną, która właśnie najbardziej nas teraz interesuje. Jednak rekomendowana przez programistów konfiguracja, zdolna udźwignąć Tomb Raidera w maksymalnych detalach, wcale na ułomną nie wygląda... Natychmiast pojawiły się miliony pytań, wypowiadanych w jednym tonie - czy mój komputer poradzi sobie z Tomb Raider? Jeśli zastanawiacie się, która karta graficzna zapewnia absolutną płynność lub chcecie zobaczyć różnice w wydajności pomiędzy poszczególnymi profilami, to koniecznie zajrzyjcie w głąb niniejszej publikacji. Przygotowaliśmy specjalnie dla Tomb Raider wielki test 20 kart graficznych w trzech ustawieniach na dwóch konkurencyjnych platformach sprzętowych... Tomb Raider - Test kart graficznych na procesorach AMD i Intel 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 W sumie srednio o 10-15, ale zabawne jest, ze ten feature nie dziala zbyt dobrze na kartach AMD smigajacych w Crossfire. Efekt jest taki, ze albo cien nie nadaza za wlosami zostawiajac brzydkie slady albo klatki spadaja o polowe przy wyzszych rozdzielczosciach. Widac AMD nie potrafi poprawnie wprowadzic i przetestowac wlasnej technologii na wlasnym sprzecie ;P Kupujcie dalej, polecajcie i jarajcie się jeszcze bardziej radeonami. A błędów tego typu w grach gdziekolwiek ucho nadstawić i coraz więcej.. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sthEn Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Gra skończona na dwa podejścia (wczoraj i dzisiaj). Nie sądziłem, że AŻ tak wciągnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Gra ciekawa, ale nic po za tym. Klimatu Tomb Raidera to próżno tu szukać. Gra troszką zalatuje Sandbox'em i sporo tu różnych znajdek. Do tego durne wciskanie klawiszy na czas i ciągłe przerywniki. Często Lara sam gdzięś podąża i tracimy nad nią kontrolę co doprawadza czasem do lekkiego podkur.. Ja tam do tej gry od początku podchodziłem z dystansem. Jeden poważny minus to tytuł Tomb Raider, który nie powienien się znajdować gdyż Tomb Raider to nie ma nic wspólnego poza panienką z kitkiem. Co do samych włosów to oczywiście na Geforce'ach nie ma co tego właczać, bo gra spada do 5 klatek na sekundę. Po 2 godzniach grania na razie daje 7/10 i to lekko naciągane. Gameplay ogólnie jest niezły, ale podchodząc do niego jako czysty fun. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 jak długa jest ta gra, bo wczoraj wieczorem pograłem może z 40 minut a tu już 7% WTF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Ponoć powinna starczyć na 15-20h - a jak ktoś bawi się w wszystkie sekrety, wyzwania i takie tam (polowanie na wrony na przykład ;D) to może i na więcej ;> Ja mam na razie ok. 8 h gry i coś koło 20% (jestem w bunkrze, nad wioską w górach) ale ja zawsze się wlekę ;D Póki co wkurza mnie, że nie można przykucnąć tam, gdzie ma się ochotę i czasem nie idzie w ten sposób oczyścić sobie drogi "po cichu" Edytowane 6 Marca 2013 przez Tom Ha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sthEn Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) No ja przeszedłem całą w 6-7h, stan pokazuje 68%. Fabularnie bardzo krótka :( Dzisiaj zaczynam drugi raz, skupiając się na znajdźkach i grobowcach, bo tylko 2 odkryłem :) Edytowane 6 Marca 2013 przez sthEn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) btw We are aware of major performance and stability issues with GeForce GPUs running Tomb Raider with maximum settings. Unfortunately, NVIDIA didn’t receive final code until this past weekend which substantially decreased stability, image quality and performance over a build we were previously provided. We are working closely with Crystal Dynamics to address and resolve all game issues as quickly as possible. In the meantime, we would like to apologize to GeForce users that are not able to have a great experience playing Tomb Raider, as they have come to expect with all of their favorite PC games. https://forums.gefor...752523/#3752523 Edytowane 6 Marca 2013 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Aha, to ja chyba poczekam aż wypuszczą poprawione stery. Przy Hitmanie straciłem kupę nerwów przez Out_of_DX_memory_Error... Na karcie za ponad 1k ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Aha, to ja chyba poczekam aż wypuszczą poprawione stery. Przy Hitmanie straciłem kupę nerwów przez Out_of_DX_memory_Error... Na karcie za ponad 1k 311.06/311.25 nic nie będzie wieszać , nie będzie artów itp. Na inne większe optymalizacje trzeba czekać aż do wyjścia patcha , to nie stery z brand-u 313.xx są winne tylko sama aplikacja dlatego wymagania patchowania , bez patcha też można pograć , ale są idiotyczne chwilowe spadki do 20fps w miejscach , gdzie w zasadzie nic się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 A sideband wszystko to wie bo zdekompilował .exe gry i assembly sterowników, następnie w 1-2 dni przeanalizował i winny jest kod gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Co tu duzo gadac ,gra nie nalezy do najbardziej dopracowanych Crystal Dynamics to juz sie lata temu wypalil ,ten ich silnik to siega czescia kodu poprzedniwego wieku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Ja wyłączyłem TressFX, exclusive fullscreen i Vsync w grze natomiast włączyłem Vsync adaptacyjny w sterowniku. Full HD all max + FXAA chodzi płynnie bez frame dropów i krzaków graficznych. Sterowniki 314.14 BETA, w benchmarku 41FPS. Edytowane 6 Marca 2013 przez epoxer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Kupujcie dalej, polecajcie i jarajcie się jeszcze bardziej radeonami. A błędów tego typu w grach gdziekolwiek ucho nadstawić i coraz więcej.. Mowisz jakby karty nVidii w SLI problemow zadnych nie mialy. Tomb Raider akurat na rowni kiepsko dziala ze SLI jak i Crossfire a bledy z TressFX wynikaja z bledow z synchronizacji obliczen miedzy kartami. SLI i Crossfire to zlo - takie moje zdanie ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 A sideband wszystko to wie bo zdekompilował .exe gry i assembly sterowników, następnie w 1-2 dni przeanalizował i winny jest kod gry. Nie jęcz przekonasz się za jakiś czy warto pisać tego typu posty , jeżeli coś piszę to jest to sprawdzona informacja, a nie wyssana palca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Co tu duzo gadac ,gra nie nalezy do najbardziej dopracowanych Crystal Dynamics to juz sie lata temu wypalil ,ten ich silnik to siega czescia kodu poprzedniwego wieku Może i engine nie dopracowany, ale ja jestem bardo wdzięczny za możliwość zmiany ustawień w locie i porównanie grafiki real time. Nic mnie tak nie wkurza gdy przy zmianie opcji graficznej trzeba restartować grę. A tu co? każdej chwili mogę coś zmienić, poprawić czy tez sprawdzić, co w połączeniu z wbudowanym benchmarkiem pozwala bardzo sprawnie i szybko poustawiać tak opcje by uzyskać odpowiedni framerate, bez restartów i robinia screenów. Edytowane 7 Marca 2013 przez HeatheN 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2013 Nie jęcz przekonasz się za jakiś czy warto pisać tego typu posty , jeżeli coś piszę to jest to sprawdzona informacja, a nie wyssana palca. Ciekawe jak ją sprawdziłeś, no ale to chyba nie dany mi kolejny etap wtajemniczenia, "mistrz sprawdzonej informacji" po prostu wie (przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać). A może zarówno implementowałeś grę jak i sterowniki nvidi i się obyło bez dekompilacji? @HeatheN Coś w tym jest ;) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Okazuje się, w full screen brakuje niektórych efektów w porównaniu z okienkiem zarówno na kartach nV jak i AMD. SSAA wybrany przez luncher nie działa. Trzeba zmienić opcję w samej grze. Obecnie nV pracuje na sterownikami do tej gry bo jak twierdzą bardzo późno dostali ostateczny kod gry. Wyszedł nawet patch który sporo poprawia ale został zdjęty bo na niektórych configach uszkodził profil gracza. Fixes include: - Addressed some stability issues on machines that have both Intel and Nvidia graphics hardware. - Various small UI updates. - Fix for players being unable to progress related to the boat in the beach area. - Some fixes for crashes on startup and when selecting Options. - Some improvements to TressFX hair rendering. - Fixes for various smaller graphics glitches. - Fixes related to the benchmark scene and benchmark mode. Jak pojawi się patch i nowe sterowniki to wtedy spokojnie zagram i będę wiedział, że gra działa i wygląda jak powinna Przykładowe różnice full screen vs windowed http://steamcommunity.com/app/203160/discussions/0/846947231090179422/#p2 Edytowane 7 Marca 2013 przez epoxer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2013 Spotkał się może ktoś z takim błędem ? Wyszedłem właśnie z jaskini i przeszedłem może ze 200m i cały czas mnie wywala do pulpitu z takim błędem. Gra przecież nie wymaga aby była płytka w napędzie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2013 Ciekawe jak ją sprawdziłeś, no ale to chyba nie dany mi kolejny etap wtajemniczenia, "mistrz sprawdzonej informacji" po prostu wie (przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać). A może zarówno implementowałeś grę jak i sterowniki nvidi i się obyło bez dekompilacji? To jak głupio ci? Popatrz na zmiany w patchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2013 Fajnych czasow doczekalismy, stery robi sie pod konkretny tytul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2013 Chyba znalazłem wytłumaczenie swojego problemu http://www.chip.pl/n...b-raidera-na-pc Faktycznie, grę mam na najwyższych ustawieniach i myślę, że tutaj leży niestabilność gry, zostaje mi poczekać na jakieś łatki :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...