Matthaios84 Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) Zamówiłem sobie laptop Dell'a pod koniec czerwca, zapłaciłem cenę (koniec czerwca) i czekam na niego. 2 tygodnie to trochę sporo czasu biorąc pod uwagę fakt, że w sklepie dostałbym laptopa od razu. Wiem, że Dell robi niezłe komputery i, że ludzie je sobie chwalą, ale bez przesady ile można czekać ? Dzwoniłem wczoraj do centrali to mi powiedzieli, że przyjdzie gdzieś w przyszłym tygodniu, to już ponad 3 tygodnie oczekiwania. Moje pytanie do posiadaczy tej marki, czy wy też tak długo czekaliście na dostawę czy po prostu jestem olewany przez firmę ? Coraz bardziej jestem przekonany do rezygnacji z zamówienia i wybrania się do sklepu po jakiegoś HP'eka. Edytowane 16 Lipca 2009 przez Matthaios84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) W sklepie dostałbyś gotową konfigurację - stąd krótszy czas oczekiwania, bo sprzęt jest dostępny od ręki. Na stronce sam wybierasz konfigurację - sprzęcik muszą dopiero złożyć, więc w pewnym sensie jest to uzasadnione. Poza tym, gwarancja jest liczona od momentu opuszczenia lapka z fabryki, więc jeśli kupisz sprzęt, który leżał sobie zapakowany w sklepie np. 4 miesiące, gwarancja jest już o 4 miesiące krótsza. Na Twoim miejscu poczekałbym (chyba, że cena nagle jakoś konkretnie spadnie - płacisz więcej, a dostajesz sprzęt, którego wartość w momencie odbioru jest mniejsza - wtedy możnaby się zacząć zastanawiać nad rezygnacją). Edytowane 16 Lipca 2009 przez _OskaR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy05 Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 dwa lata temu chcialem zamowic ich laptopa w uk, ale na stronie pisali ze w razie niestandardowej konfiguracji maja 5tygodni na dostawe, niestety nie mialem tyle czasu i hp dostarczyl mi lapa w 1.5tygodnia, czego poniekad zaluje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 2-3 tygodnie standard. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthaios84 Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 W porządku, rozumiem, że konfiguracja była niestandardowa, ale bez przesady, ile idzie zmieniać RAM i procek, mogli by mi przysłać same pudło z laptopem i osobno procka i RAM, wmontowanie tego zajęłoby mi 10 minut. Nawet w sklepie jak się zamawia składaka to krócej to trwa. @_OskaR Wydaje mi się, że jesteś w błędzie, musiałbym przeczytać treść ustawy bo w tej chwili nie pamiętam, ale na 90% jesteś w błędzie. Gwarancja jako taka nie jest uwarunkowana tym jak długo sprzęt leży w sklepie. Jeżeli kupuje produkt na, który jest np. 2 lata gwarancji to czas ten się liczy od momentu zakupu (daty wystawienia faktury), ale tak jak mówię musiałbym to sprawdzić w ustawię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 (edytowane) Gwarancja dawana przez sklep to jedno, a gwarancja dawana przez Della to drugie. Sklep może i daje np. 2 lata swojej gwarancji, ale jeśli chcesz NBD - czas jest liczony od momentu opuszczenia fabryki. Jeśli sklep zamówi lapka u Della i będzie go trzymał w magazynie np. 23 miesiące, a potem ktoś go kupi, trudno, żeby gwarancja NBD trwała jeszcze np. 24 miesiące (chyba, że jest wykupiona 4-letnia). Sklep oczywiście może udzielić 2 latka gwary, ale nie będzie to NBD. Dzieje się tak m.in. dlatego, że zamawiający (w tym przypadku sklep) staje się właścicielem lapka - jak kupisz w sklepie, trzeba jeszcze dokonać transferu gwarancji - http://support.dell.com/support/topics/glo...&redirect=1 Edytowane 16 Lipca 2009 przez _OskaR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthaios84 Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 Ok, racja, w takim wypadku jest dokładnie tak jak mówisz. Dell nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży przez pośredników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 16 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2009 Miałem czekać lekko ponad 3 tyg., dostałem po 2. Dodam, że było to w momencie kiedy laptop był już wycofany z oficjalnej sprzedaży, a mimo to całkiem szybko się uwinęli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kometa Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Ja na swojego Hp-ka czekałam tylko parę dni, nie pamiętam dokładnie..z tym, że zamawiałam na swiatlaptopow.pl ale z tego co wiem oni bezpośrednio biorą hp-ki z europejskiej centrali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haszczyc Opublikowano 1 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2009 ma ktos z was doswiadczenie ile w usa sie czeka na lapa della? bo chce kupic ale pozostalo mi miesiac do wyjazdu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaqos Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 Troche nie w czas z tą odpowiedzią ale może sie przyda innym w usa zazwyczaj czekam tydzień. Zamawiałem u nich już 6 laptopów bardzo sobie chwale dell'a. Poza Tym przy zamawianiu przez stronę jest podana data wysyłki towaru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeQuila SunRise Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) No w USA to akurat standard i dla wszystkich producentow, sprawa jednak dotyczy naszego podworka i moim zdaniem 3tyg oczekiwania to juz lekcewazenie klienta. DELL ma fabryki w Europie, w samej UE wiec złozenie i przetransportowanie laptopa nie powinno przekraczac 10dni urzedowych. Fajnie byłoby gdyby Matthaios odpisał po jakim czasie w koncu dostał tego laptopa. Tak dla pełnego obrazu. Edytowane 9 Października 2009 przez TeQuila SunRise Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2009 No w USA to akurat standard i dla wszystkich producentow, sprawa jednak dotyczy naszego podworka i moim zdaniem 3tyg oczekiwania to juz lekcewazenie klienta.W 3 tygodnie to mój kolega dostał della zamawianego w Irlandii 3 lata temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...