hyper_2002 Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2009 Na stronie LG informacja na temat punktów serwisowych niestety tylko pod telefonem, a infolinia czynna tylko w tygodniu.. Tak więc może wiecie, gdzie można odesłać uszkodzony LCD od LG . (jestem z Mazowieckiego - Warszawa) . Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbtck1 Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2009 Na karcie gwarancyjnej powinny znajdować się adresy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) Nie znajdują się... Skontaktuj sie z firmą RAGZ z Łodzi. Bardzo szybko naprawiają. http://www.ragz.com.pl/ Edytowane 17 Lipca 2009 przez SGJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyper_2002 Opublikowano 17 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2009 Nie znajdują się... Skontaktuj sie z firmą RAGZ z Łodzi. Bardzo szybko naprawiają. http://www.ragz.com.pl/ Dzięki za potwierdzenie , właśnie o Łodzi słyszałem gdzie kiedyś znajomy wysyłał swój panel . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik1982 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2009 mi właśnie pojawił sie drugi badpixel:( mam monitorek naszczęście od kilku dni. I teraz mam pytanie, w jaki sposób i na jakich zasadach polega wymiana monitorka LG na nowy (mam gwarance 30 dni na 0 badpixeli). Co teraz musze zrobić?? ile może taka wymiana trwać?? czy pierw zadzownić do serwisu (ktorego??) dzięki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2009 mi właśnie pojawił sie drugi badpixel:( mam monitorek naszczęście od kilku dni. I teraz mam pytanie, w jaki sposób i na jakich zasadach polega wymiana monitorka LG na nowy (mam gwarance 30 dni na 0 badpixeli). Co teraz musze zrobić?? ile może taka wymiana trwać?? czy pierw zadzownić do serwisu (ktorego??) dzięki za odpowiedzi a nie prosciej przeczytac karte gwarancyjna? Masz JEDEN numer telefonu na infolinię, tam zgłaszasz i wszystko załatwiasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMeX_EX Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2009 Właśnie mój monitor jest w tym serwisie. O dziwo po 3 dniach od dostarczenia już była informacja że sprzęt skierowany do wymiany. I to pojawia się moje pytanie jaki monitor mogę dostać jeśli teraz co wysłałem to 17 sprzed 2 i pół roku? Czy będzie to 17 o podobnych parametrach czy monitor za tyle kasy co go kupiłem(950zł)? I po ilu dniach mogę się spodziewać jego wysyłki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...