jacektt Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 Witajcie. Wybaczcie, za słabe sprecyzowanie tego wątku w nazwie, ale sam nie wiem jak to nazwać, a nie mam czasu nad tym gdybać. Więc tak.. Posiadam laptopa Acer Extensa 5620Z z zintegrowaną kartą dźwiękową Realtek. Ostatnio zamówiłem kartę dźwiękową zewnętrzną 'creative soundblaster play', która działa pod USB. Problem tkwi w sterownikach, bo najwidoczniej kłócą się ze sobą. Czytałem, że trzeba wyłączyć kartę zintegrowaną w BIOS. I tu zaczyna się mój prawdziwy problem; owa wersja biosa Phoenix v1.35(z pamięci to piszę, nie wiem czy dokładnie) nie posiada funkcji, która umożliwia wyłączenie tej karty. Nie znam się kompletnie na tym, więc piszę tutaj. Jeszcze raz przepraszam jeśli źle zamieściłem temat. Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mensir67pl Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 Problem tkwi w sterownikach, ale jak problem sterownika co się dzieje .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacektt Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 odinstalowałem sterownik w menedżerze urządzeń i w dodaj/usuń programy, a później zainstalowałem sterowniki Creative(z płyty oryginalnej, dołączonej do karty). Po zainstalowaniu, klikając w ikonkę w tray'u wyświetla się komunikat: 'The audio device supported by this application is not detected. The application will exit', Dźwięk nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 23 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2009 A zobacz pobrać nowe stery do Creative ze strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...