Dalton Opublikowano 4 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2003 Jak w temacie chciałbym to zrobić i za bardzo nie wiem jak , bo słyszałem ze to mysi byc jakis inny kabelek , no i jak ma byc z ustawieniami czy moze jakis program do tego jest pomózcie mi bo naprawde w tych sprawach jestem bardzo zielony i przepraszam jesli sie gdzies powtarzam z tematem ale nie mogłem znalezc nic konkretnego thnx pa pa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaF Opublikowano 4 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2003 a mnie interesuje troche inna krestia ale tez z comem powiedzmy ze polacze 2 kompy po RSie (linux i winda) i teraz pytanko czy da sie jakos to skonfigurowac zeby po tym RS mial wyjscie do netu (linux to router) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noose Opublikowano 4 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2003 |dalton| : na twoje pytanko jest rada :P idziesz do sklepu z kompami.... kupujesz kabelek rs-232 (bodajze :P chodzi mi o tego na com1) i patrzysz czy na obu koncach jest taka sama wytka ;) jak tak, to idziesz do chaty odpalasz (zakladam ze masz w9x bo nie pamietam jak sie to robi w innych :( ). start -> programy -> akcesoria -> bezposrednie polaczenie kablowe (jak tego nie masz to sobie doinstaluj :)). podpinasz kabel. jeden komp to host (ten ktory bedzie cos udostepniac / bedzie servem w grze :D), ten drugi to gosc. ustawiasz, odpalasz i sie cieszysz ze chodzi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...