Gość tmp7 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam, Zamierzam stworzyć krótki 10-20 minutowy filmik tworzony z demek gry Quake 3 Arena. Dema konwertuje się do screenshootow, a te z kolei łączy się i konwertuje do avi. Następnie wiele plików avi należy połączyć w całość oraz wstawić podkład muzyczny. Do takiej całości należy jeszcze dodać kilka efektów specjalnych (rozjaśnić obraz itd...). Pytanie: Jaki program do obróbki video polecacie (dla amatora oczywiście). Jedyny program którego nazwę potrafię wymienić to Adobe Premiere - i to też nie znam się na różnych wersjach tego programu. Która wersja będzie dla mnie odpowiednia? CS4, Pro, 7.0, 2.0? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Szczerze, to do powyższego spokojnie wystarczy Ci windows movie maker... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Zgraj sobie te demka frapsem, albo xfire. Do edycji video z płatnych programów polecam sony vegas, tylko jeśli nie masz doświadczenia w tej kwestii to trochę zajmie, zanim się połapiesz i nauczysz obsługi. Prosty filmik sklecisz w movie makerze, tak jak proponuje Dijkstra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...