Skocz do zawartości
mk1

Mam P4 @3.06 i chce sie nawrócić na AMD co kupić ?

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.

 

wpadłem na pomysł zmiany platformy z Intel na Amd, nie pytajcie o powody, bo to wsumie kaprys. :wink:

 

mój sprzęt jest taki jak w opisie, chcę mieć maximum wydajności (proc, mobo, pamięci, grafika) ale narazie zmieniam tylko PROC+wentyl+ MOBO, więc mam 1000 - 1200 pln i co wybrać ? możecie coś polecić ? jakie serie procesorów itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jesteś overclockerem to poszukaj athlona 1700+ DLT3C i wykręć go na 2500 mhz, do tego mobo ABIT NF2 i pamięci np.kingstony hyperX 400 mhz.Serie proców to poszukaj jak jest najlepsza.A moze barton?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bierz pod uwagę, że jestem też grafikiem i potrzebuje 1GB ramu i narazie nie zmieniam pamiątek bo fajnie lecą jak na ddr333

 

jestem otwarty na każdą propozycję do 1200 zł (proc + mobo) :wink:

 

jaki jest najlepszy Barton ? jaki zegar i seria ? tak żeby była stabilna praca i satysfakcja z posiadania :twisted:

 

 

ps. ktoś chętny na mojego proca + mobo :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a taki grymisik i "nurzyzna" Intel'em > mam nadzieje że sie nie rozczaruje sie AMD pod względem wydajności (Photoshop i inne), i zabawy w O/C

 

interesuje mnie minimum 2.4ghz (np.12 x 200) AMD za jak najniższą kasę. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze ci powiem, że sensu w tym za grosz nie ma- wiem, że kaprys, może i jesteś w takim razie bogaty, ale na serio- nic nie zyskasz, a stracisz na wymianie- żaden najszybszy AMD ( może poza Bartonem 3200 +) nie podchodzi pod twojego kręconego PIV- zapomnij, a za tą kasę kup sobie 2 taniego kompa albo cokolwiek innego- może jakieś dobre alkohole? ;)