Syrakuz Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam! Muszę kupić drukarkę do mojego biura, chce drukować foldery, ulotki, katalogi dla klientów itp. Zależy mi na jakości oraz wydajności, prędkość drukowania jest mniej istotna, przydałby się także duplex. Co sądzicie o Kyocera FS-C5100 ? Czy 600x600 dpi wystarczy aby jakość druku była całkiem niezła? Z góry dzięki za sugestie i opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElPr Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ta rozdzielczość powinna wystarczyć. Najlepiej zrobisz jak weźmiesz jakieś próbki tego co chcesz wydrukować i znajdziesz jakiś punkt gdzie używają podobnych drukarek - będziesz się wtedy mógł upewnić na 100%. Z ciekawych propozycji w tej cenie masz też Epsona B500DN. Co prawda jest to atrament ale za to z tuszami o wydajnościach ok 7000 stron każdy tusz (tusze oryginalne w cenach ok 220 zł http://www.centrumdruku.com.pl/eksploatacj...dn.cd?materialy ) Jest to seria drukarek biznesowych więc szybkość drukowania i obciążalność nie ustępuje bynajmniej laserom. Polecam też mały test tej drukarki: http://www.centrumdruku.com.pl/artykuly/no...zenia.cd?id=327 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...