Skocz do zawartości
White_Lies

My 1st Wc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Sprawa wygląda nastepująco. Chciałem zrobić sobie AC do sumy 1k, lecz tutaj kolega andrew777 mi podpowiedział ze może warto złożyć WC. i sie waham ... w skład AC wchodziłoby:

Scythe mugen 2

AS5

Scythe Musashi

Scythe kaze master server 5.25"

CM 690 window

3x zephyr blue 120x120

4x grill 120x120

revoltec rozgaleziacz 3pin na 2x3pin

 

Co do WC jestem tutaj kompletnym laikiem, wiec proszę Was o pomoc drodzy bracia;D

 

Cofing taki jak w sygnaturce. Podawajcie linki, zdjecia i opinie o danych czesciach, ceny takze wskazane.

 

Do wydania mam max 1100zł z ww. obudową CM 690 window

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa Swicha MCP350

chłodnica Fesera lub jak znajdziesz TC - oczywiście 3-jki

blok może HK LT

używka MCW 60

wąż 11.2x15.9

złączki BP 1/2" ID - bardzo ladnie siedza na tygodnie o podanych wyzej wymiarach

top i rez od EK

no i NB rev.3 na chlodnice z jednej stronki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa Swicha MCP350

chłodnica Fesera lub jak znajdziesz TC - oczywiście 3-jki

blok może HK LT

używka MCW 60

wąż 11.2x15.9

złączki BP 1/2" ID - bardzo ladnie siedza na tygodnie o podanych wyzej wymiarach

top i rez od EK

no i NB rev.3 na chlodnice z jednej stronki

sama pompa i chlodnica ponad 700

w max 800zl ma sie to zmiescic;p

chlodnica, pompa,blok na gpu i cpu i tam wezyki i co tam jeszcze potrzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie lepiej AC, nie zlozysz dobrego LC za mniej jak 1000 zł. Zdecydowanie lepiej kupic np. mugena 2 + dwie 120-tki na prodz/tyl i ogien... bedzie na pewno wydajnie i wcale nie tak duzo gorzej niz lc...

Zależy od procka. Na Quadzie różnica może dochodzić do 10-15* na korzyść WC (budżetowego).