.PaVLo. Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Gdy pada sklep, w którym kupiliśmy pamięci GoodRam i nie mamy faORT: ORT: ktury, bo przecież nie każdy ma działalność i może sobie odliczyć podatek, a posiadamy paragon zakupu, to okazuje sie, że nie mamy żadnych praw gwarancyjnych u producenta !. Radze przed zakupem poczytać warunki gwarancji na stronie Wilk-a i zobaczycie jak szybko pryska pojęcie gwarancji .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Fakture mogą Ci wystawić nawet jeśli nie masz działalności. Ja zawsze proszę o fakturę, nawet w malutkich sklepikach jeśli zakupy związane ze sprzętem komputerowym/elektronicznym mają wartość większą niż 200zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Tutaj najlepiej mógłby się XA wypowiedzieć ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Jak rozumiem dzwoniłeś do przedstawicieli handlowych i kontaktowałeś się z Michałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saleen Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) Autorowi już wcześniej na PW napisałem żeby skrobnął do Michała (XA) i poczekał na odpowiedź. Z tego co wiem zamierza się z nim skontaktować ;) Edytowane 13 Sierpnia 2009 przez saleen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtreme Addict Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgodnie z tym co jest w warunkach gwarancji to osoba, z którą się skontaktowałeś miała prawo dać Ci taką odpowiedź. Jednakże, tak jak odpisałem Ci na PW jest inne wyjście :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) dzięki za odpowiedź, zrobimy tak jak mi poradziłeś :) Jak rozumiem dzwoniłeś do przedstawicieli handlowych i kontaktowałeś się z Michałem?pisałem do serwisu Wilka na email Edytowane 13 Sierpnia 2009 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 To już wiadomo, do kogo się odezwać jakby nie daj moje "młode wilki" odmówiły szanownej współpracy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtreme Addict Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2009 (edytowane) Cóż formalności są niestety formalnościami, ale już zainteresowałem sprawą zarząd firmy. Sytuacja ta wynika z tego, że wcześniej nie było tego problemu, gdyż przed kryzysem za bardzo nie upadały sklepy itp.. i nie mieliśmy żadnych niepokojących sygnałów. W obliczu recesji rynku trzeba podjąć trochę inne kroki i ułatwić sprawę RMA pamięci. Nasz forumowy kolega został już poinstruowany dokąd odesłać pamięci na serwis. Na przyszłość póki nie zostanie wprowadzona nowa procedura serwisowa, dla potencjalnych użytkowników, którym padły pamięci Goodram PRO, sprzedawca zniknął z rynku a serwis odmówił przyjęcia ich z powodu braku dokumentów czy że nie były bezpośrednio zakupione od Wilk Elektronik, wtedy najlepiej kontaktować się ze mną, pomogę uzyskać RMA i skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. I to chyba wszystko w tym temacie. Edytowane 9 Września 2009 przez Xtreme Addict Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2009 wczoraj otrzymałem nóweczki pamięci GoodRam Pro 900 2x1GB, ale bez żadnego papierka, podobno, tak ma być, chociaż ja wysłałem z rachunkiem :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 17 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2009 wczoraj otrzymałem nóweczki pamięci GoodRam Pro 900 2x1GB, ale bez żadnego papierka, podobno, tak ma być, chociaż ja wysłałem z rachunkiem :unsure: Nie wysyła się z rachunkiem, teraz nie masz podkładki a Wilka twoje wydatki nie interesują, trzeba było wysłać ksero. Taka trochę głupota z Twojej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panolimpu Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2013 witam również mam problem że sklep w którym zakupiłem pendrive gooddrive 8gb nie istnieje w tej chwili i nie mam paragonu. proszę o pomoc w tej sprawie email bhp-sulkowski@o2.pl z góry dziekuje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) http://www.goodram.p...p?dzial=kontakt http://wilk.com.pl/ Próbowałeś napisać na email Serwis & RMA ? Edytowane 26 Stycznia 2013 przez Klaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...