Skocz do zawartości
.PaVLo.

Gwarancja Goodram

Rekomendowane odpowiedzi

Gdy pada sklep, w którym kupiliśmy pamięci GoodRam i nie mamy faORT: ORT: ktury, bo przecież nie każdy ma działalność i może sobie odliczyć podatek, a posiadamy paragon zakupu, to okazuje sie, że nie mamy żadnych praw gwarancyjnych u producenta !. Radze przed zakupem poczytać warunki gwarancji na stronie Wilk-a i zobaczycie jak szybko pryska pojęcie gwarancji ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autorowi już wcześniej na PW napisałem żeby skrobnął do Michała (XA) i poczekał na odpowiedź. Z tego co wiem zamierza się z nim skontaktować ;)

Edytowane przez saleen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź, zrobimy tak jak mi poradziłeś :)

 

Jak rozumiem dzwoniłeś do przedstawicieli handlowych i kontaktowałeś się z Michałem?

pisałem do serwisu Wilka na email Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż formalności są niestety formalnościami, ale już zainteresowałem sprawą zarząd firmy. Sytuacja ta wynika z tego, że wcześniej nie było tego problemu, gdyż przed kryzysem za bardzo nie upadały sklepy itp.. i nie mieliśmy żadnych niepokojących sygnałów. W obliczu recesji rynku trzeba podjąć trochę inne kroki i ułatwić sprawę RMA pamięci. Nasz forumowy kolega został już poinstruowany dokąd odesłać pamięci na serwis. Na przyszłość póki nie zostanie wprowadzona nowa procedura serwisowa, dla potencjalnych użytkowników, którym padły pamięci Goodram PRO, sprzedawca zniknął z rynku a serwis odmówił przyjęcia ich z powodu braku dokumentów czy że nie były bezpośrednio zakupione od Wilk Elektronik, wtedy najlepiej kontaktować się ze mną, pomogę uzyskać RMA i skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

 

I to chyba wszystko w tym temacie.

Edytowane przez Xtreme Addict

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj otrzymałem nóweczki pamięci GoodRam Pro 900 2x1GB, ale bez żadnego papierka, podobno, tak ma być, chociaż ja wysłałem z rachunkiem :unsure:

Nie wysyła się z rachunkiem, teraz nie masz podkładki a Wilka twoje wydatki nie interesują, trzeba było wysłać ksero. Taka trochę głupota z Twojej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...