Kriss345 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Potrzebuje kart sieciowej z wi-fi nie wiem czy lepiej usb czy pci nie znam się na tym ,jakąś tanią , do routera mam jakieś 3 metry, dobrze żeby jeszcze była stabilna chodzi o to żebym pograł bez dużych pingów w gry przez neta. Zamierzam zakup na allegro. Proszę o wasze propozycje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Powiem ci ze jesli chesz stabilna karte za niewielkie pieniadze to RAILNK popularnie zwany kanciakiem : http://www.allegro.pl/item704526272_ralink...ciak_100mw.html Bardzo czuły odbiornik Deklarowana pełna moc nadajnika 100mW. Nie przejmuj sie tym ze to 11Mbit karta... nie ma róznicy czy 2 czy 54mbit ( tak naprawde to jest jakies 28Mbit ) Ja swoja karte zmniejszyłem do 11Mbit by nei było własnie problemów z połaczeniem... A pingi nie tylko od wi-fi zależą.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mensir67pl Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Potrzebuje kart sieciowej z wi-fi nie wiem czy lepiej usb czy pci nie znam się na tym ,jakąś tanią , do routera mam jakieś 3 metry, dobrze żeby jeszcze była stabilna chodzi o to żebym pograł bez dużych pingów w gry przez neta. Zamierzam zakup na allegro. Proszę o wasze propozycje kup D-Link AirPlus DWL - 520+ http://www.allegro.pl/search.php?string=52...7&country=1 pobierz tsd.dlink.com.tw/temp/download/433/AirPlus_b_Plus_Driver_v3.07.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...