majki84 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam. Mam wielką prośbę do użytkowników tego forum (i nie tylko), o wypełnienie ankiety, która jest mi potrzebna do napisania pracy magisterskiej. Byłoby miło, gdybyście przesłali ją jeszcze do swoich znajomych (choć szczerze mówiąc na to mniej liczę). Tematem ankiety jest: "Badanie motywacji klientów działu komputerowego w hipermarketach". Ankieta zajmie Wam ok 3minut, a dla mnie to bardzo ważne. ANKIETA Za wypełnienie ankiety z góry serdecznie dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie nabijac sobie postow ! :/ Pisac cos co moze rozwinac tematl. A nie +1 wypelnilem itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Wzrost motywacji klientów będzie wprost proporcjonalny do poziomu wiedzy sprzedawców i jakości oferowanych produktów w różnego rodzaju hiper i supermarketach. Nie od dziś wiadomo, że pracownicy niewiele potrafią pomóc, a oferowany sprzęt jest co najmniej niskich lotów. W miarę zorientowany konsument pójdzie do normalnego sklepu komputerowego, a to co oferują w marketach jest wciskane niedouczonym rodzicom, którzy kupią komputer dzieciakowi na początek roku szkolnego lub gwiazdkę. Po kilku dniach w domu jest trzęsienie ziemi bo dzieciakowi Crysis lub inna nowsza gierka nie działa na e2180, 9500GT i cieniutkiej mobo z Gigabyte lub MSI, a rodzice przecież zapłacili 2500 pln za kompa + monitor 19" +urządzenie wielofunkcyjne :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Tu raczej chodzi o wzrost motywacji ogółu klientów...a dla takich rodzicow o ktorych wposmniales personel w hipermarkecie bedzie super (wszak rodzice jeszcze bardziej zieloni sa) A klient obeznany w temacie, bedzie patrzyl tylko na CENE, i realizacje gwarancji:) personel mi totalnie powiewa nacią od kalafioru, bo do sklepu ide KUPIC, a nie wypytywac, zbierac cenniki i zawracac gitare sprzedawcy. Wiedze zdobywam, szukam okazji (czyt niskiej ceny) sprawdzam sklep (czy nie lepiej doplacic troche i miec na miejscu, czy nie ma problemu z gwarancja) Pomijam personel wyspecjalizowany (Serwisant) ktory naprawde ma sie znac, a nie wciskac ciemnote:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Ja tez bym w tej ankiecie rozdzielil pracownikow serwisu od sprzedawcow - ci pierwsi powinni znac sie na rzeczy (choc troche, nie oczekuje od nich usuwania kazdej mozliwej usterki, ale tez nie powinni o byle g... wysylac sprzetu do producenta), tych drugich mogloby w ogole nie byc, bo jak ide do sklepu, to z reguly wiem dokladnie, czego potrzebuje. A jak nie wiem, to i tak ide tylko na "macando", zeby miec jakis oglad sytuacji przed szukaniem testow w sieci ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmax57 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ogólnie bardzo dziwne pytania... bardziej pasowała by do nich skala punktowa 1-10 (gdzie 1 to tak a 10 to nie) niż tego typu odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki84 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Jak zrobić taki wykres w Excelu jak jest poniżej? Mam wersję Enterprise 2007 pl. Chodzi o to, że jak w excelu chce zrobić 2 serie danych (liczebność grupy i jej procentowy udział), a oś pionowa z danymi jest tylko jedna (będzie albo w % albo w sztukach, zależy co się da jako pierwszą serię), to jedna z serii danych jest niewidoczna na wykresie, tylko jej etykieta. U mnie np. nie widać wykresu procentowego udziału(na niebiesko powinno być), bo skala jest tylko jedna. Da się to jakoś przeskoczyć żeby było jak na tym wykresie wyżej? Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez majki84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...