kozioolek Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam. Jestem posiadaczem pamięci PATRIOT DDR2 2GB DUAL 2x1GB 800 CL4 EP LLK . Wczoraj przy uruchomieniu Windowsa powitał mnie "niebieski ekran".Linux też się wyłożył "Segmentation fault".Po zrobieniu Memtestu okazało się że pamięć sypie błędami,jedna kość po prostu "padła". Niestety sklep gdzie zakupiłem pamieci już nie istnieje.Napisałem maila do firmy "ExtremeMem" (która jest przedstawicielem producenta w naszym kraju i której nalepka gwarancyjna znajdowała się na opakowaniu) z pytaniem w jaki sposób realizują 5-cio letnią gwarancję producenta .W odpowiedzi przeczytałem że skoro sklep nie istnieje to gwarancja sprzedawcy wygasła i mogą przyjąć pamięci na serwis odpłatnie (30 zł netto plus koszty przesyłki 20 zł netto).Pytanie brzmi czy mają do tego prawo? Zwłaszcza że wyraźnie chcę skorzystać z gwarancji producenta a nie sprzedawcy. Płacenie w tym wypadku mija się z celem gdyż koszty przerosłby wartość kości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twec Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Skoro pamięci są od nich, to moim zdaniem powinni je przyjąć za darmo. Ew. powinieneś pokryć koszty wysyłki od siebie lub dostarczyć je osobiście, bo za co te 30 PLN netto niby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozioolek Opublikowano 8 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2009 Olałem ich i zacząłem kombinować .Wsadziłem padniętą kość i zapodałem Memtest zmieniając po kolei ustawienia w biosie -timingi i taktowanie.Niestety bez rezultatu .Na koniec podniosłem napięcie do 2,3 V- też nic .Ostatnia próba : obniżyłem napięcie do 2V 800mhz 4-4-4-12 i... przeszła test bezbłędnie.Już dwa dni komp chodzi bez problemu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 9 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2009 No cóż, dystrybutor niby ma takie prawa. Extrememem wogóle to najdziwniejszy dystrybutor. W każdym razie proponuję zapytać się sklepów, które oferują realizację gwarancji na produkty zakupione w nieistniejących sklepach (proline, komputronik, bestcom) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baranek11 Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) Przepraszam, że odgrzewam stary temat, ale moje pytanie zdaję sie tutaj pasować. Będę wysyłał mój ram Patriot na gwarancję producenta RMA do Holandii. Jak najlepiej to wysłać (list zwykły czy polecony, paczka) oraz ile mnie to wyniesie ? Edytowane 13 Marca 2012 przez baranek11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2012 Pytaj się poczty/kuriera, a nie nas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasmen Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam, Temat stary, ale aktualny. Ja właśnie wysłałem moje pamięci Patriot 2x1GB 800MHz DDR2 do Holandii na RMA. Za przesyłkę (list priorytetowy) zapłaciłem ok. 15 zł. Mógłby ktoś napisać ile czeka się na przysłanie nowych pamięci? PS. Niedługo będę reklamował także kingstona 2x2GB. U mnie pamięć została uszkodzona po zmianie zasilacza na "markowy" be quiet 500W (nowy ze sklepu). Wcześniej przez 4 lata używałem zasilacza firmy ibox i nigdy mi się to nie przydarzyło. Przestrzegam zatem przy okazji przed badziewiami typu be quiet, fortron itp., które są tak polecane na innych forach. W sklepie wymieniłem tego be quiet na nowego iboxa 450W i wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantera366 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam, Temat stary, ale aktualny. Ja właśnie wysłałem moje pamięci Patriot 2x1GB 800MHz DDR2 do Holandii na RMA. Za przesyłkę (list priorytetowy) zapłaciłem ok. 15 zł. Mógłby ktoś napisać ile czeka się na przysłanie nowych pamięci? PS. Niedługo będę reklamował także kingstona 2x2GB. U mnie pamięć została uszkodzona po zmianie zasilacza na "markowy" be quiet 500W (nowy ze sklepu). Wcześniej przez 4 lata używałem zasilacza firmy ibox i nigdy mi się to nie przydarzyło. Przestrzegam zatem przy okazji przed badziewiami typu be quiet, fortron itp., które są tak polecane na innych forach. W sklepie wymieniłem tego be quiet na nowego iboxa 450W i wszystko jest ok. ibox przecież to największe dziadostwo jest . Z be quiet miałeś trochę pecha ,to dobre zasilacze są choć troche przereklamowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasmen Opublikowano 4 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Witam, Po dotarciu przesyłki do f-my Patriot otrzymałem informacje, że moja pamięć nie jest już produkowana i nie mogą mi jej wymienić na taką samą. Ale... napisali, że w takim razie wyślą mi inne moduły, a dokładnie PSD22G80026H x 2, czyli 4GB!!! Dwa razy więcej niż moje stare moduły! Widać, że Patriot to solidna firma, a gwarancja jest naprawdę dożywotnia. Dziś otrzymałem nowiutkie Patrioty prosto z Holandii Podsumowując, od momentu wyłania uszkodzonych modułów do dnia otrzymania nowych nie minęły nawet dwa tygodnie. Mam nadzieję, że komuś przydadzą się te informacje. Co do "markowych" zasilaczy, to może rzeczywiście oceniam przez pryzmat jednego modelu be quiet, ale ten zasilacz uwalił mi dwa komplety pamięci. Co do zasilaczy ibox, to wg mnie są bardzo dobre - ciche, zimne, wykonane z elementów dobrej jakości, choć nie jest to górna półka. Do mojego, niezbyt prądożernego sprzętu może być. Nie zawsze marka zasilacza decyduje o jakości. Przykład: w 2004 zakupiłem komputer (celeron 2,53) z zasilaczem Eurocase 300W 300X1 12cm fan. Zasilacz do dnia dzisiejszego pracuje w komputerze mojego taty, w konfiguracji: e6550, 2GB ddr2 667MHz, radeon x1650. Inny przykład: mój znajomy jakiś czas temu poczuł smrodek ze swojego kompa (zasilacz Chieftec z serii GPS). Wynik: spalony zasilacz, płyta główna, pamięci, procesor, karta graficzna i jeden dysk ssd. Obudowa przeżyła przepraszam za offtop. Edytowane 4 Lipca 2013 przez rasmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBprocessor Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Witam, Po dotarciu przesyłki do f-my Patriot otrzymałem informacje, że moja pamięć nie jest już produkowana i nie mogą mi jej wymienić na taką samą. Ale... napisali, że w takim razie wyślą mi inne moduły, a dokładnie PSD22G80026H x 2, czyli 4GB!!! Dwa razy więcej niż moje stare moduły! Widać, że Patriot to solidna firma, a gwarancja jest naprawdę dożywotnia. Dziś otrzymałem nowiutkie Patrioty prosto z Holandii Podsumowując, od momentu wyłania uszkodzonych modułów do dnia otrzymania nowych nie minęły nawet dwa tygodnie. Mam nadzieję, że komuś przydadzą się te informacje. Kolego rasmen jestem w podobnej sytuacji z pamięcią patriot, czy mógłbyś napisać mi jak postępowałeś z tą reklamacją (jak się kontaktować z firmą, jak spakować i gdzie wysłać te moduły pamięci)? Będę bardzo wdzięczny. MBprocessor.pl@gmail.com albo tu na forum. Nie wiesz nawet jak się ucieszyłem, kiedy przeczytałem Twój post :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasmen Opublikowano 27 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2013 (edytowane) Kolego rasmen jestem w podobnej sytuacji z pamięcią patriot, czy mógłbyś napisać mi jak postępowałeś z tą reklamacją (jak się kontaktować z firmą, jak spakować i gdzie wysłać te moduły pamięci)? Będę bardzo wdzięczny. MBprocessor.pl@gmail.com albo tu na forum. Nie wiesz nawet jak się ucieszyłem, kiedy przeczytałem Twój post Witaj Kolego, Napiszę, jak to było w moim przypadku. Najpierw napisałem wiadomość do firmy Patriot na adres rma@patriotmem.com , w której opisałem krótko na czym polega problem. Wiadomość zatytułowałem: „Warranty claim request”. Musisz napisać oczywiście po angielsku. Ja napisałem coś w rodzaju: I'm writing to you for help and technical support with my Patriot Memory. My memory is PSD22G800KH 2 GB PC2-6400 CL5 (2x1GB) Kit. When I run my computer only with first module from dual kit everythig is ok. When I use the second module problem occurs. It seems that one module from my Patriot Memory dual kit is broken. The question is that if the memory has lifetime warranty? Could I get a new module or the whole dual kit? Na drugi dzień dostałem odpowiedź z prośbą o wypełnienie formularza reklamacyjnego RMA na stronie: http://www.patriotmemory.com/support/startCasep.jsp?partid=663 Za dwa dni dostałem kolejnego maila z instrukcjami, jak i gdzie wysłać przedmiot reklamacji. Bardzo ważne jest, aby wysłać dwa moduły z zestawu dual kit, nawet jeśli jeden z nich jest sprawny. W tym miejscu dostajesz także numer zgłoszenia, za pomocą którego możesz monitorować postęp załatwiania reklamacji. Pamięci wysłałem zwykłym listem poleconym w kopercie bąbelkowej. Do przesyłki trzeba koniecznie dołączyć wydrukowaną wiadomość mailową od firmy Patriot, a na kopercie wyraźnie napisać numer reklamacji (bardzo ważne!). To wszystko. Po ok. 10 dniach dostałem e-maila z informacją, że nie mogę mi wymienić pamięci na taką samą, ale wysyłają mi PSD22G80026H x 2 . Za 3 dni pamięci miałem u siebie. Pamięci są nowe z produkcji w maju 2013 roku. Pozdrawiam :) Edytowane 27 Października 2013 przez rasmen 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max1 Opublikowano 10 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2021 Być może przybędzie tu jakiś zbłąkany użytkownik pamięci RAM od firmy Patriot i będzie szukał informacji jak wygląda serwis gwarancyjny. Otóż chcę napisać, że praktycznie NIC się nie zmieniło i dalej działa to w identyczny sposób jak napisał rasmen. Dostajecie numer RMA, wysyłacie uszkodzone do Holandii, po 2 tygodniach przychodzą nowe pamięci. Sprawdzone w sierpniu 2021. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1kt Opublikowano Wtorek o 13:43 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 13:43 W dniu 10.09.2021 o 14:23, Max1 napisał(a): Być może przybędzie tu jakiś zbłąkany użytkownik pamięci RAM od firmy Patriot i będzie szukał informacji jak wygląda serwis gwarancyjny. Może dostanę złotego szpadla, ale odkopię temat, jak pisał Max1 - dla zbłąkanego użytkownika, którym sam w grudniu 2024 byłem. Wszystko nadal działa jak pisał rasmen, na przełomie 2023-2024 reklamowałem, najpierw mail z podobną treścią na rma@patriotmem.com Odpowiedzieli kilka godzin później, żeby zrobić zgłoszenie na: https://support.patriotmemory.com/hc/en-us/requests/new -Please log in or Register and follow instructions to continue process. Ładnie wszystko opisali jak wysłać, gdzie i żeby dołączyć fakturkę z zakupu (czy tam kopię) i dalej już poleciało, wysyłka pocztą polską 13tego (26zł), 6 stycznia odpisali, ze dostali paczkę i szykują nową do odesłania. Wysłali UPSem i nowe pamiątki dotarły 9 stycznia - od tej pory śmigają jak złoto. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...