Nick126 Posted August 28, 2009 Report post Posted August 28, 2009 Kupiłem router (tp link td-w8901g). Podłączam wszystko jak trzeba, POWER ON, a komputer w ogóle nie reaguje - jakbym nic nie podłączył, ale ok. Idę dalej z instrukcją - wchodzę w "Uruchom" wpisuje 'cmd' -> ping 192.168.1.1 i mam 'Host jest nieaktywny' lub coś takiego, '100% strat'. Co mam robić? Neo podłączam robie to samo i jest wszystko dobrze. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
szpachla2 Posted August 28, 2009 Report post Posted August 28, 2009 ustaw sobie ststyczny adres ip: 192.168.1.2 i potem próbuj się łączyć Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted August 28, 2009 Report post Posted August 28, 2009 Ustawiałem adresy (tak jak kazali w instrukcji). Nie znam się, ale wydaje mi się tak jakby połączenie router-pc nie działało. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Sysak Posted August 28, 2009 Report post Posted August 28, 2009 Na pewno jest końcówka 1.1 a nie 0.1? Kabel dołączony do zestawu czy jakiś dosztukowany? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Aquarium Posted August 28, 2009 Report post Posted August 28, 2009 Nie masz jakiegoś kolegi na miejscu, który ma o tym pojęcie? To najszybszy sposób jak się człowiek nie orientuje w temacie sieci :) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
mensir67pl Posted August 28, 2009 Report post Posted August 28, 2009 (edited) Kupiłem router (tp link td-w8901g). Podłączam wszystko jak trzeba, POWER ON, a kto go konfigurował >wcześniej Może masz zmienione IP routera We właściwościach karty sieciowej ustaw na sztywno adres IP z tej samej klasy np. 192.168.1.2 - ta sama maska i wtedy sprawdź połączenie. zawsze jest wyjście prostu reset do ostawień fabrycznych Edited August 28, 2009 by mensir67pl Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted August 29, 2009 Report post Posted August 29, 2009 Wszystko z zestawu. Nikt nie konfigurował. Wyciągnąłem z pudełka, przeczytałem instrukcje i zgodnie z nią postępowałem, pierwszy krok i klapa :D Reset i jest to samo. Chyba będę musiał kogoś poprosić bo nie mam żadnego pomysłu i domyślam się, że wy mi tutaj dużo nie pomożecie :) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Nick126 Posted August 31, 2009 Report post Posted August 31, 2009 Rozwiązanie: Karta sieciowa była nie zainstalowana(albo niekompletnie/źle), liveboxowi to nie przeszkadzało i wszystko działało jak należy. Zainstalowałem kartę i potem wszystko poszło gładko. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
greg505 Posted August 31, 2009 Report post Posted August 31, 2009 Rozwiązanie: Karta sieciowa była nie zainstalowana(albo niekompletnie/źle), liveboxowi to nie przeszkadzało i wszystko działało jak należy. Zainstalowałem kartę i potem wszystko poszło gładko. niemozliwe ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...