Nick126 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Kupiłem router (tp link td-w8901g). Podłączam wszystko jak trzeba, POWER ON, a komputer w ogóle nie reaguje - jakbym nic nie podłączył, ale ok. Idę dalej z instrukcją - wchodzę w "Uruchom" wpisuje 'cmd' -> ping 192.168.1.1 i mam 'Host jest nieaktywny' lub coś takiego, '100% strat'. Co mam robić? Neo podłączam robie to samo i jest wszystko dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ustaw sobie ststyczny adres ip: 192.168.1.2 i potem próbuj się łączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Ustawiałem adresy (tak jak kazali w instrukcji). Nie znam się, ale wydaje mi się tak jakby połączenie router-pc nie działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Na pewno jest końcówka 1.1 a nie 0.1? Kabel dołączony do zestawu czy jakiś dosztukowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Nie masz jakiegoś kolegi na miejscu, który ma o tym pojęcie? To najszybszy sposób jak się człowiek nie orientuje w temacie sieci :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mensir67pl Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2009 (edytowane) Kupiłem router (tp link td-w8901g). Podłączam wszystko jak trzeba, POWER ON, a kto go konfigurował >wcześniej Może masz zmienione IP routera We właściwościach karty sieciowej ustaw na sztywno adres IP z tej samej klasy np. 192.168.1.2 - ta sama maska i wtedy sprawdź połączenie. zawsze jest wyjście prostu reset do ostawień fabrycznych Edytowane 28 Sierpnia 2009 przez mensir67pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Wszystko z zestawu. Nikt nie konfigurował. Wyciągnąłem z pudełka, przeczytałem instrukcje i zgodnie z nią postępowałem, pierwszy krok i klapa :D Reset i jest to samo. Chyba będę musiał kogoś poprosić bo nie mam żadnego pomysłu i domyślam się, że wy mi tutaj dużo nie pomożecie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Rozwiązanie: Karta sieciowa była nie zainstalowana(albo niekompletnie/źle), liveboxowi to nie przeszkadzało i wszystko działało jak należy. Zainstalowałem kartę i potem wszystko poszło gładko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Rozwiązanie: Karta sieciowa była nie zainstalowana(albo niekompletnie/źle), liveboxowi to nie przeszkadzało i wszystko działało jak należy. Zainstalowałem kartę i potem wszystko poszło gładko. niemozliwe ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...