Skocz do zawartości
LPKorn3324

Kurs J. Włoskiego

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku miesięcy już noszę się z zamiarem poznania choć podstaw j. włoskiego jednak jak dotąd nie miałem czasu ani co najważniejsze chęci. Wczoraj jednak ostatecznie się przełamałem i stąd pytanie jaki podręcznik do nauki tego języka polecacie? Jestem zielony, nie znam ani słowa w tym języku (no dobra kilka się znajdzie) pracował bym z nim indywidualnie w domu, nie oczekuje żadnego kurs "włoski w 48h" czy "włoski - słownictwo na budowie". Nie mam ograniczenia czasowego, myślę, że zmuszę się do tego by codziennie wynaleźć trochę czasu na jego naukę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Sam IMHO nie dasz rady.

http://tinyurl.com/nnxe2d

Weź sobie kilka lekcji, załap podstawy i dopiero kombinuj na własną rękę. Chyba nie będziesz żałował parę złotych na własną wiedzę.

Co do książek nie podpowiem za wiele, ale szukaj czegoś wydanego niedawnego.

http://tinyurl.com/mpo2ek

Zastanawiam się tylko, jaki jest sens nauki włoskiego w dzisiejszych czasach ;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Gość chronicsmoke

Na Włoskim w Liceum miałem podręcznik całkowicie po włosku "Ciao" podajże. Bez pani nauczycielki to by jedynie szło karki gryźć ;)

Pierwsze pytanie. Czy włoski rzeczywiście jest Ci potrzebny? Czy będziesz go używał częściej niż raz na pół roku? Ja w liceum potrafiłem dość dużo ale języka w praktyce nie używałem i teraz po kilku latach już pamiętam nie wiele. Sam podręcznik to na pewno za mało, trzeba mieć nauczyciela z którym można by pogadać ;) Ja bym polecał raczej tzn. korepetycje. Moja koleżanka chodziła i dość dużo się nauczyła ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi