Skocz do zawartości
Bertha

Problem Z Tp-link Td-w8910g

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Wiem, że to jest jeden z popularniejszych ruterów i tematów można znaleźć sporo, googluję od 3 dni, szukałam też na tym forum, ale niestety dalej nie mogę znaleźć rozwiązania problemu :sad:

 

No więc zakupiłam tenże ruter + 2 karty TP-LINK TL-WN353GD w celu rozdzielenia bezprzewodowo multimo (na łączu tp) na 2 PC.

 

Ruter jest podłączony prawidłowo (przez dołączony splitter), po wpisaniu adresu w przegladarkę otwiera się strona konfiguracji, konfiguracja dokładnie, krok po kroku według instrukcji, stan - połączono, karta - połączono z tp-link czyli niby wszystko ok, ale nadal nie ma internetu/nie ładują się strony. W czym może być problem?

 

 

Hasło z multimo wpisywałam kilka razy.

 

 

Na 'starym' modemie usb internet chodzi normalnie.

 

Po podłączeniu rutera kablem (karta sieciowa zintegrowana z płytą, sterowniki zainstalowane) konfiguruję połączenie w zakładce LAN i tu własnie nie jestem pewna czy wszystko robię dobrze, ponieważ szczegółową instrukcję mam w języku angielskim. W każdym razie - rónież nie działa i j.w: stan - połączono, a strony nie chodzą.

 

 

 

XP SP3.

 

Bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Edytowane przez Bertha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpisane parametry są poprawne.

 

No właśnie dioda ADSL cały czas mruga, trudno określić wolno czy szybko - nieregularnie, mruga też dioda System.

 

W tej chwili problem wygląda trochę inaczej. Wczoraj na drugim PC na piętrze została zainstalowana karta sieciowa - i okazało się że tam internet działa. Wolno, ale działa. Przeinstalowałam dziś sterowniki mojej karty, skonfigurowałam wszystko po raz 10 od początku i tym razem wszystko pieknie ruszyło. Nie wiem w którym miejscu był błąd. Działa do tej pory, jednak po powrocie brata okazało się, że problem "przeniósł się" na drugi komputer. Czyli stan: połączono i td ale nie ładują się strony.

 

Nie mam pojecia gdzie szukać problemu ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dioda mruga, to oznacza, że linia się nie synchronizuje. Winna może być infrastruktura (słabe parametry linii telefonicznej) i/lub to, że modem sobie z tymi parametrami nie radzić (np. inny modem w tych warunkach może działać poprawnie).

 

Jeśli sam ruter i karty sieciowe działają poprawnie, to powinnaś móc go (ruter) spingować z obu komputerów.

Edytowane przez vhp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...