mafciarenka Opublikowano 11 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2009 Witam Mam problem z podłączeniem dysku do komputera. Sytuacja wygląda następująco. W nowym komputerze pracuje na dysku podłączonym na złącze sata, wszystko chodzi bez problemu. W starym dysk IDE także bez zarzutu. Problem pojawia się gdy chcę podłączyć dysk ATA do nowego kompa (aby system z niego startował, nie jako dodatkowy tylko ten jedyny:). Podłączam dysk, zworka ustawiona na master, nic innego do taśmy nie jest podpięte, komputer włącza się, widzi dysk i wyskakuje blue screen. Nie tylko ten jeden próbowałam też inne dyski, sytuacja taka sama. Nie znam się na tym kompletnie, zależy mi jednak aby jak najszybciej móc pracować na nowym kompie i starym dysku. Czy muszę przestawić może coś w Biosie? Czy to możliwe aby płyta główna nowego kompa nie tolerowała po prostu dysków ATA? Dodam że bez zworki dysku nie widzi w ogóle:) Jeżeli ktoś ma chęć i czas, przeprowadzić mnie przez to krok po kroku, byłabym ogromnie wdzięczna. W internecie znalazłam dużo na ten temat, jednak nic dotyczącego mojej konkretnej sytuacji. Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję:) Pozdrawiam Kaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 11 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2009 System postawiony na starym sprzęcie raczej nie ma racji działać na nowym. W najlepszym przypadku trzeba zrobić naprawę systemu, w najgorszym pełna instalacja z formatem partycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...