Skocz do zawartości
ainaruth

Konsola Jako Kino Domowe

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nietypowy (tak myślę) problem. Chciałbym zbudować sobie centrum multimedialne oparte na konsoli do gier. Ale jako zatwardziały pecetowiec jestem kompletnie zielony w tym temacie (grałem tylko trochę na emulatorach DC i PS2). Dlatego chciałbym wiedzieć czy da się coś takiego zrobić i którą konsolę kupić. Założenia są takie:

-jak najmniejszy koszt (ograniczam się do XBOX, PS2 w ostateczności X360)

-możliwość podłączenia zwykłego telewizora (paroletni Daewoo 29", z EURO, SVideo, 3xRCA (1 video + 2 audio), wyjście słuchawkowe)

-możliwość podpięcia zestawu głośników 5.1 (najlepiej gdyby podłączenie było na 3xjack lub 6xchinch)

-odtwarzane formaty AudioCD, mp3, Divx, Xvid z napisami w formacie txt, videoCD, videoDVD

 

Główne zastosowania to byłyby filmy i muzyka. Gry jeśli w ogóle to sporadycznie.

Wiem, że istnieją jakieś softy na XBOXA (XBMC) i PS2 (RMP i SMS), które dają radę odtwarzać takie rzeczy, ale nigdy nie widziałem ich w akcji i nie mam pojęcia co tak naprawdę potrafią.

Widziałem też na allegro jakieś czujniki na pilota które się wtyka zamiast pada, ale nie sądzę żebym kupował coś takiego. W ostateczności można sterować filmami z pada.

 

I jak? Ma to szanse powodzenia? CO myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co takie cyrki. Kup najtańszy odtwarzacz DVD, który odczytuje to na czym ci zależy.

AFAIK nie ma takiej konsoli, która miałaby wyjście audio na 6 chinchy czy 3 minijacki. Po cinchach tylko stereo, po optyku coś więcej.

Jak ma być tanio, to bierz kino domowe 5.1 - używane Samsunga widziałem na Allegro już po ~200zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach