kacp3r Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Te upiory nie sprawily mi duzego problemu, wystarczy dobry srebrny miecz i olej na upiory na nim :) Hmmm... Muszę sprawdzić :D Rzeczywiście jakaś prawda w tym jest, bo sam srebny miecz je tylko muska. Może ktoś mi wytłumaczyć, dlaczego REDzi zabrali się za przebudowę forum akurat w premierę, mogliby to zrobić wcześniej, wg. mnie mieli dostatecznie dużo czasu na manewry z serwerami. Teraz człowiek nie wie, gdzie napisać o swoich problemach, albo zadać pytanie związane z grą. Tutaj CD Projekt trochę przesadziło. BTW W wieśku 2 na prawdę nie warto zadzierać z strażnikami. W 1 dało się jeszcze jako tako wysolować i uciec. Ja przypadkiem zabiłem 1 (za późno schowałem miecz) i kazali mi zapłacić 200 orenów, a że nie miałem to skończyłem z 3 bełtami w sercu. Nawet nie sądziłem, że usunięcie stylu grupowego tak utrudni walkę z 3 (i więcej) przeciwnikami, trzeba się ostro namęczyć z używaniem znaków, a jaskółka jest nie raz jedynym wyjściem, przez co trudność gry w stosunku do 1 strasznie wzrosła) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4zyl Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Nie będę się zachwycał na temat samej gry, bo już wszystko na ten temat zostało napisane ;) Mam za to irytujący problem z dźwiękiem. Gdzieś w połowie aktu 1 zaczął znikać dźwięk dialogów lub otoczenia i muzyki. Wszystko na zmianę, raz jedno raz drugie. Pomagało wyłączenia i włączenie gry na nowo lub wczytanie ostatniego zapisu, chociaż i to nie zawsze dawało rezultat. Działo się tak przez jakiś czas gry aż się "naprawiło". Teraz na samym początku aktu 2 problem znowu się pojawia... Wkurzające jest nie słyszeć dialogów lub muzyki i otoczenia, bo niszczy to całkowicie klimat. Może ktoś spotkał się z takim problemem? Błąd samej gry czy coś się gryzie z Xonarem DX ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Ludzie, po odpaleniu launchera pojawia mi sie glowa wilka ze swiecacymi oczami, czekam 20 sekund, nic sie nie dzieje i potem wraca mi do launchera. Czy czytal ktos o takiej przypadlosci albo mial tak i sobie poradzil, co moge zrobic zeby mi poszlo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimaspl Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Hej. Mi raz cos takiego sie przydarzylo, a mianowicie glosy wcielo. Pomoglo wlaczenie gry jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 .PaVLo., w którym momencie gry jest to nawiązanie do Assassin's Creed? Nie zauważyłem :(. Panowie, rozumiem, że gra jest perełką, ale może teraz wykonamy jakieś testy optymalizacji? Może osoby z Core i7 sprawdziłyby jak ma się framerate do 8 wątków a jak do 4? Czy HT coś daje? Wrzucam screen z wykorzystania 2 jajowego CPU przez Wieśka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Jak tylko będę mieć okazję to wykonam jakieś testy gry na swoim sprzęcie i podam wyniki na purepc oczywiście ;-) Przeglądałem różne tematy o Wiedźmaku 2 i... czy mi się zdaje czy gra jest na unreal engine 3 lub 3.975? Pytam, bo czytałem informacje które mi to w pewien sposób zasugerowały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hextor Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Jak tylko będę mieć okazję to wykonam jakieś testy gry na swoim sprzęcie i podam wyniki na purepc oczywiście ;-) Przeglądałem różne tematy o Wiedźmaku 2 i... czy mi się zdaje czy gra jest na unreal engine 3 lub 3.975? Pytam, bo czytałem informacje które mi to w pewien sposób zasugerowały. Gra jest na RED Engine - autorskim silniku CD Projektu RED Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 posiedziałem nieco nad grą - tj. ukończyłem prolog :), pobawiłem się jeszcze z ustawieniami i muszę zweryfikować moje zdanie: faktycznie, jest na czym oko zawiesić, i to przy zachowaniu akceptowalnej płynności, walki wymagające chwili pomyślunku ale i dające uczucie satysfakcji, sposób picia mikstur daje wrażenie bycia wiedźminem, fabuła zaczyna się bardzo ciekawie rozwijać :) póki co - brak problemów ze stabilnością, a przy obecnym trybie grania to ją chyba ukończę w przyszłym miesiącu :) a to nawiązanie do AC jest w prologu kiedy Geralt ma przygotować balistę do strzału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Na upiory najlepsze są bomby. Wyposażcie się i upiorki padają jak muchy. Jestem już w drugim rozdziale. Te upiory nie sprawily mi duzego problemu, wystarczy dobry srebrny miecz i olej na upiory na nim :) Spróbuje bomby i olej w takim razie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 (edytowane) Swoja konfiguracja lape sie na minimalne wymagania jednakze mam problem, na najnowszysch beta sterownikach (zreszta na wczesniejszych z whql tez) nie mam napisow. Tzn w menu widac napisy dopiero jak namierze opcje menu myszka, a w trakcie rozmow widze tylko ze jakies napisy sa i ze sie zmienia tlo pod aktualnie wybrana kwestia ktora chce powiedziec ale tekstu co moge powiedziec to juz nie ma. Jakies pomysly? BTW: Nie moge sie zalogowac/zarejestrowac na thewitcher.com u was jest podobnie czy tylko u mnie te linki nie dzialaja? Edytowane 19 Maja 2011 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Ludzie, po odpaleniu launchera pojawia mi sie glowa wilka ze swiecacymi oczami, czekam 20 sekund, nic sie nie dzieje i potem wraca mi do launchera. Czy czytal ktos o takiej przypadlosci albo mial tak i sobie poradzil, co moge zrobic zeby mi poszlo? Udalo mi sie odpalic, ale tylko w oknie - co za g...no! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Jest napisane w FAQ, że: - Niektóre karty AMD mogą nie pozwalać na uruchomienie gry w trybie pełnoekranowym. więc pozostaje czekać na łatkę. A ja kupiłem grę dziś w Auchanie za 78 zł. Jestem pod wrażeniem zawartości pudełka - nawet niektóre wersje kolekcjonerskie nie mają tyle dodatków. Na kompie z siga chodzi zadowalająco na średnich detalach w 720p. Czasem zdarzają się chrupnięcia, ale to wtedy, gdy na ekranie dzieje się naprawdę dużo. Irytują nieco różne bugi - skaczące postaci, migoczące cienie i nagła zmiana poziomu oświetlenia w ciemnych pomieszczeniach - zaraz po wejściu jest jasno, ale wystarczy zrobić jeden krok, by nagle zapadła niemal całkowita ciemność :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Dzisiaj jak byłem w arkadii w wawie (w saturnie albo empiku) to widziałem zwykłą wersję premium tylko miała dodany taki fajny medalion z łańcuszkiem jak ma Geralt, taka wersja kosztowała ok. 119zł. Całkiem zacnie to wyglądało, mogli takie coś wrzucić do EK a nie tą beznadziejną głowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledziq Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 Może macie za niski lvl na upiory? ja z 7 nie miałem problemów, nawet bez petard i olejów sie obeszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 (edytowane) Mapa wskazuje ze mam tam wlezc w poszukiwaniu ziela/mchu Cieniokostu Uploaded with ImageShack.us niestety nie mozna zejsc , probowalem wczytac poprzedniego save i dalej to samo :/ b,t,w ktos wczesniej pytal o wykozystanie wielu rdzeni 4 rdzenie wykozystuje srednio w 55% HT nie wykozystane :/ Edytowane 19 Maja 2011 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 19 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2011 .PaVLo., w którym momencie gry jest to nawiązanie do Assassin's Creed? Nie zauważyłem :(. W prologu, gdy mamy przejąć balistę i strzelić nią w wierzę, z której ostrzeliwują nas łucznicy. Idziemy w jej stronę, omijamy ją, i dalej prosto i na prawo w zaułek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blood_brother Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Cieniokost: Co prawda nie miałem jeszcze questa, żeby go znaleźć, ale znalazłem cieniokost w jaskini w lesie. Nie pamiętam gdzie dokładnie, ale jest takie jeziorko do którego wpada woda wodospadem, a pod tym ostatnim jest wejście do jaskini. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Piszcie co chcecie ale z wymaganiami i optymalizacja pojechali rowno po bandzie :blink: Gra ze wszyctkim na low wyglada jak gothic 3 a plynnosc jest mniejsza niz w crysisie 1 ze wszsytkim na vhigh. Jezeli tak wg nich wyglada ta super skalowalna optymalizacja (ktora sie chwalili w devdiary) to ja juz nic wiecej nie napisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danch Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Mapa wskazuje ze mam tam wlezc w poszukiwaniu ziela/mchu Cieniokostu To zle wskazuje. Tam sie wchodzi po co innego i to juz po zabiciu tej kalamarnicy. Nawet nie wiem jak sie tam dostales i czemu ten mur jest rozwalony. Tzn. on sie rozwala ale w evencie po z Triss po zabiciu kalamarnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Piszcie co chcecie ale z wymaganiami i optymalizacja pojechali rowno po bandzie :blink: Gra ze wszyctkim na low wyglada jak gothic 3 a plynnosc jest mniejsza niz w crysisie 1 ze wszsytkim na vhigh. Jezeli tak wg nich wyglada ta super skalowalna optymalizacja (ktora sie chwalili w devdiary) to ja juz nic wiecej nie napisze. Jaki masz sprzęt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Jaki masz sprzęt? Spelniajacy wymagania minimalne, ale nie w tym rzecz. Gralem na tym przestarzalym sprzecie w gry duzo lepiej wygladajace z duzo lepsza plynnoscia. Wymagania nie sa adekwatne do tego co widac na ekranie imo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 W dodaj/usuń programy trzeba wywalić sterownik NV 3d czy coś w ten deseń. Różnica jest kolosalna. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) A jak się ma radeona to co? :P Mimo wszystko Carson ma rację. Uciąłem wczoraj efekty i zmniejszyłem rozdzielczość, dostałem 2-5FPS więcej... po podkręceniu grafiki o kilka MHz tyle wyciągnąłem, a zmniejszenie smaczków graficznych powinno mi oddać 20 a nie 2 FPS. P.S. Tu jest odnośnie tej zmiany klawiszy z wsad na strzałki i naprawiania innych "crashy" gry. http://segmentnext.com/2011/05/18/the-witcher-2-crashes-fps-fix-sli-fix-ati-graphics-nvidia-performance-no-sound-errors-and-fixes/ Edytowane 20 Maja 2011 przez Havoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Met Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Sprawdziłem te beta stery nVidii 275 na moim 8800GT i przyrost framerate wynosi jakieś -1 (minus jeden). Może trzeba mieć Fermi, aby zobaczyć poprawę... W dodaj/usuń programy trzeba wywalić sterownik NV 3d czy coś w ten deseń. Różnica jest kolosalna. W czym to dokładanie ma pomóc? Czy to nie to samo co zmiana ustawień grafiki w nvidia control panel? Jest nVidia 3D vision driver i nVidia 3D vision controller driver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaketherake Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Sprawdziłem te beta stery nVidii 275 na moim 8800GT i przyrost framerate wynosi jakieś -1 (minus jeden). Może trzeba mieć Fermi, aby zobaczyć poprawę... Mam podobną konfigurację do Twojej (P2X4@3.8, 4GB) tylko kartę mocniejszą (460gtx-768MB-oc) i gra się bardzo przyjemnie w FHD... Co do rozmów o optymalizacji W2 nie mogę się zgodzić z większością: przecież już widać po wstępnych testach, że wystarczy tutaj PII-X4 955 i gtx 460 (w sumie w tej chwili taki komplet można kupić za <800zł) i gra się naprawdę dobrze. Ponadto trzeba się spodziewać w najblizszym czasie patchy od twórców, jak i NV/AMD, powinno być jeszcze lepiej. Dla wszystkich z mniej wydajnymi komputerami polecam forum o konfiguracji W2: The Witcher 2: Performance, Tips, and Measuring of Swords - NeoGAF . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 W czym to dokładanie ma pomóc? Czy to nie to samo co zmiana ustawień grafiki w nvidia control panel? Jest nVidia 3D vision driver i nVidia 3D vision controller driver Nie, to nie to samo, chodzi o wyświetlanie obrazu w 3D dla okularków (coś jak w kinie). Wywal to i sprawdź, niektórym pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Ja bym nie narzekał na optymalizację, gdyby nie to, że po jakimś czasie gra zaczyna strasznie lagować. Czasami długo mogę grać i nic się nie dzieje, a czasami po kilku, kilkunastu minautach zaczyna się sypać. Zamiast np. 30fps w jakiejś filmowej scence mam 15fps, Jeszcze czasami dźwięk zaczyna się rwać. Wystarczy zrestartować grę i wszystko wraca do normy dokładnie w tym samym miejscu, gdzie szarpało, teraz płynie. Jakby jakieś wycieki pamięci, czy co... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yorick Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) Mapa wskazuje ze mam tam wlezc w poszukiwaniu ziela/mchu Cieniokostu ... Mapa wskazuje dobrze - ale nie jest trójwymiarowa. Mech jest pod górą w jaskini, a nie na górze. Wejście do jaskini schowane jest za wodospadem. Edytowane 20 Maja 2011 przez Yorick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 Full screen wyłaczony. Mouse smoothness=0 (genialna opcja, dużo lepiej się walczy i zmienia cele). Włączyłem też DOF spowrotem i już ładnie. w rozdzielczości 1600x1200 chodzi już przyzwoicie, w Foltsam od 25FPS w górę, w jaskiniach i lesie ok 40 nawet. Jest okey. Pytanie o quest z Kejranem: Gdzie jest pułapka za domem Loredo? Nie mogę znaleźć tej "skrzyni na platformie pod murem" a obszedłem już wszystko używając medalionu, nie mam nic w itemach/pułapkach. Dziennik też nie wskazuje na to że coś znalazłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) <p>Czapki z głów! Wiedźmin powraca w glorii i chwale, niechaj więc rozbrzmi dźwięk trąb głoszący światu, że nadszedł czas wielkiego świętowania. Postać Geralta z Rivii stworzona piórem Andrzeja Sapkowskiego, która swoją charyzmą i niejednoznacznym charakterem mogłaby obdarzyć tuzin innych bohaterów literackich, ponownie zawędrowała na monitory. Pierwsza część udowodniła chyba wszystkim, iż rodzime studio CD Projekt RED potrafi spłodzić znakomitą, wciągającą oraz dorosłą grę fabularną. Nawet dziś Wiedźmin na wielu płaszczyznach jest niedoścignionym wzorem, co powinno napawać nas narodową dumą wszak Biały Wilk w wirtualnym wydaniu, to aktualnie jeden z najlepszych towarów eksportowych jakimi dysponuje Rzeczpospolita. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że białowłosy Geralt obok Papieża Jana Pawła II, Lecha Wałęsy, Wisławy Szymborskiej, Romana Polańskiego i Adama Małysza niedługo może być najbardziej rozpoznawalną „polską” twarzą. O ile pierwsza odsłona przygód Wiedźmina kazała na siebie czekać blisko (!) dekadę, tak kontynuacja powstawała „tylko” cztery lata i właśnie wylądowała na sklepowych półkach. Czekać jednak było warto ponieważ Zabójcy Królów okazuje się produkcją naprawdę wybitną, mogącą śmiało sięgać po tytuł cRPG roku! Wiesław bezdyskusyjnie rządzi!</p> <p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p> RECENZJA WIEDŹMIN 2: ZABÓJCY KRÓLÓW - PUREPC Edytowane 20 Maja 2011 przez Caleb 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...