Prolog Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 @up 6870 jest o kilka % wydajniejszy i pobiera 40W mniej od 560'tki, więc nie wiem czemu dajesz tak durne rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 (edytowane) 6870 wydajniejszy od 560? Chyba sobie jaja robisz. Do tego potencjał OC 560 jest nieporównywalnie większy. Edytowane 3 Sierpnia 2011 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prolog Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 6870 wydajniejszy od 560? Chyba sobie jaja robisz. Do tego potencjał OC 560 jest nieporównywalnie większy. Nie, nie robię sobie jaj <_< HD 6870 jest kartą wydajniejszą, a 560 po OC jest w stanie mu dorównać lub przegonić, ale nie zapominajmy, że 6870 może procentowo kręci się słabiej ale pierwsze kilkadziesiąt MHz wystarczy by odskoczyć GTX'owi. Twoje "jaja" biorą się chyba z testów w smarkach, albo w rozdzielczości 1024x768. Ponadto GTX sam z siebie żre sporo energii, a po podkręceniu jeszcze więcej, skutkiem tego w rok zeżre tyle co kosztowałoby dołożenie to 6950/Titanium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 O dżizas, to jest jakiś inny GTX 560 niż TI? Cały czas chodziło mi o TI, a ten jak widać jest wydajniejszy. Mea culpa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prolog Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 :lol2: Titanium to już inna półka, cenowo konkuruje z HD6950 i wydajnościowo również, więc pisanie o nim w kontekście 6870 nie ma sensu :P W cenie 6870 można mieć GTX'a 560 bezTi, który jak widać jest opcją mniej wydajną i zwyczajnie gorszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Pojawił się nowy hotfix -> http://www.pl.thewitcher.com/patch1-35/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon123285 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam czy na wysokich teksturach i rozdzielczości 1280x1024 będę mogł grać w wiedźmina 2? Mój sprzęt: Windows 7 32bit Intel Pentium Dual Core e5700 3.0 GHZ Palit Geforce gt 440 1gb 128 bit DDR5 3,2 GB RAM Wszystkie opcję mogą być na low byle na tych opcjach mógłbym grać. Edytowane 15 Sierpnia 2011 przez szymon123285 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Ciekawe kiedy będzie to soon, bo właśnie jakoś zebrało mi się aby przejść go jeszcze raz, tylko inną ścieżką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Wgrałem nowego patcha, odpalam nową grę, oczywiście padzik od x360 i po wybraniu "LT" - zestawu znaków dalej nie mogę ich wybierać lewym analogiem. To jakiś żarcik ze strony cdp. :] Może w 2.0 przywrócą pełną obsługę pada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezo_ Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 U mnie dziala analog do znakow. Win 7 x64, pad xbox360, witcher 2 v. 1.3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Jak możesz sprawdzić to odpal nową grę i sprawdź czy od razu po wyjściu z namiotu działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Może jeszcze nie wszyscy czytali, a widzę, że jeszcze tu się nie pojawiła informacja, co przyniesie wersja 2.0 drugiego Wiedźmina: Rozszerzenie zawierać będzie: - wszystkie wydane jak dotąd patche oraz aż 20 nowych poprawek do gry; - dziewięć wydanych do tej pory DLC; - samouczek do gry, którego brakowało w podstawowej wersji przez co była ona "trudno dostępna", szczególnie dla zachodnich graczy; - nowy mroczny tryb gry - rozrywka będzie osnuta bardziej ponurą atmosferą (na razie nie wiadomo na ten temat nic więcej); - tryb areny (!) - zabawa w nim polega na odpieraniu kolejnych fal przeciwników - im dłużej przetrwamy tym większy wynik osiągniemy (będzie można się nim później pochwalić, publikując na Facebooku). Wersja 2.0 zadebiutuje 29 września, co więcej będzie można ją podobnie jak wszystkie wcześniejsze patche i DLC pobrać za całkiem darmo! Niestety rozszerzenie nie będzie prawie na pewno zawierać tworzonych przez Tomka Bagińskiego, na potrzeby wersji konsolowej, świetnych filmów prerenderowanych (CGI)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Pięknie, kocham być rozpieszczany przez twórców :) Chyba namówię kolegę na zakup z tej okazji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanko Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wszystko pięknie, tylko szkoda że ta wersja 2.0 nie niesie ze sobą najważniejszego, czyli nowej przygody, dużego dodatku, choćby na kilka godzin, rozwinięcia bardzo krótkiego aktu 3. Mroczne barwy, wszystkie dlc i poprawki- ok, ale czy to powód aby przejść grę jeszcze raz? Dla mnie niestety nie. Dla kogoś kto nie grał jeszcze w drugiego Wiedźmina na pewno fajna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wiadomo, że przydałyby się nowe DLC'ki z jakimiś większymi przygodami, ale i tak chwała twórcom, że nie zaprzestali prac nad tytułem i ciągle go poprawiają/rozwijają - nie to co pewna firma od ME/DA ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Szczerze mówiąc to nie przypominam sobie, żeby jakiś RPG dostał porządny expansion pack (nie DLC z 1/2 misjami, tylko pełnoprawny dodatek) raptem 4 miesiące po premierze podstawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Widze, ze moje zwlekanie z przejsciem W2 zaczyna nabierac uroku :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ja po prologu przestałem grać i też pewnie po 2.0 zacznę od nowa. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Mam problem z rytuałem Sabriny w akcie II. Skąd mam wziąć element, na którym narysowana jest ścieżka, po której trzeba sypać proszek? Wiem, że powinien mi go dać Detmold, ale nie widzę tego przedmiotu w inwentarzu. Albo po prostu nie znam jego nazwy. Jak ów przedmiot się zwie? Edytowane 4 Września 2011 przez shooter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 Orientuje sie ktos czy Wiedzmin dobrze obsluguje SLI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 Jeśli się nie mylę to któryś z patchów poprawiał obsługę SLI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) - samouczek do gry, którego brakowało w podstawowej wersji przez co była ona "trudno dostępna", szczególnie dla zachodnich graczy;;> az strach pomyśleć jak zachodni gracze radzili sobie z grami D&D ;p swoją drogą ciekaw jestem co jeszcze mogą wyjaśnić czego nie było w prologu ;p - tryb areny (!) - zabawa w nim polega na odpieraniu kolejnych fal przeciwników - im dłużej przetrwamy tym większy wynik osiągniemy (będzie można się nim później pochwalić, publikując na Facebooku).no nie xD nawet Geralt będzie sie chwalił swoim profilem na FB xD Edytowane 16 Września 2011 przez Chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2011 jeśli ktoś jest chętny, mam do odsprzedania kupon na pobranie Wiedźmin: EE i Wiedźmin 2: ZK z GoG w skromnej cenie 89 zł :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2011 A już jutro swoją premierę będzie miał patch aktualizujący grę do wersji 2.0, a w nim m.in. tryb Areny, Samouczek i Mroczny poziom trudności. Poza tym: Ulepszenia i poprawki walki Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników. Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności). Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować. Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników. Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie. Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej. Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony. Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego. Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się. Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze). Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji. Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku. Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję. Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szybkim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości. Inne poprawki w wersji 2.0: Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard. Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości. Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry. Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1. Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine. Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim. Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny. Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy. Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami. Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach. Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim. Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania. Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny. Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii. Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard. Poprawiono lukę w trybie 'Nagła śmierć', przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry. Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem. Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada. Poprawiono wybrane statystki mutagenów. Poprawiono działanie filtru 'Rupiecie' w ekwipunku Geralta. Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności. Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym. Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze. Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier. Poprawiono animacje nekkerów. Wprowadzono poprawki do zadania "Zapach kadzideł". Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 28 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2011 jeśli nie zwiększyli poziomu trudności to przez te wszystkie poprawki^^(ułatwienia) w walce stanie się już ona kompletnie niewymagająca ... tylko biec i siekać jak leci xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 Home - thewitcher.com więc pozostaje czekać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 Może mi ktoś powiedzieć jaka jest najnowsza wersja pliku witcher2.exe w katalogu bin? Zrobiłem reinstala, bo się launcher nie odpalał, zrobiła się aktualizacja, ale nie wiem czy faktycznie ściągnęła się 1.35 i nie wiem jak to można inaczej sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajQ Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 patch 2.0 już dostępny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 29 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2011 Łatka ułatwiająca rozgrywkę ściągnięta, więc może za miesiąc sprawdzę zmiany :) ale na początku przywitał mnie bug - w luncherze nie mogę się zarejestrować, tzn. najpierw trzeba przez przeglądarkę się zalogować, potem w luncherze, żeby w ogole profil i hasło załapało... a i tak "menu" pokazuje, że nie jestem zalogowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...