Skocz do zawartości
Elwis

Amd Phenom Ii X3 720 Nie Widzi Taktowania 2.8ghz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki o to problem, wczoraj złożyłem kompa

Phenom II X3 720

Gigabyte Ma770-UD3

G.Skill 2x2gb

OCZ Mod500W

GF 7300GS 256mb

Seagate 500gb

no i nie wiem co sie dzieje, bo normalnie jak robie podglad na wlasciwosci to na poczatku po formacie widzi normalnie 2.80, pozniej po instalacji sterownikow widział 767Mhz , za jakis czas znowu 2.8Ghz , a teraz 1.60Ghz. Nie wiem co się dzieje...

A jestem zupełnie zielony w tych klockach ;/

Tutaj daje linka do screena z programu EasyTune i wlaciwosci:

http://img9.imageshack.us/img9/7933/screenshot001ik.jpg

mam zainstalowanego windowsa mx4 , teraz sciagam viste, moze to wina systemu...

Proszę o pomoc jak to mam ustabilizować...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki! Myślałem, że się coś rypneło, ze moze zle procka zamontowalem... Przesiadlem sie po 6 latach ze starego Athlona, wiec nie znam takich nowinek jak oszczedzanie energi..

A powiedz, lepiej zostawic tak jak jest, czy np. jak zainstaluje jakas lepsza gre, to on bedzie automatycznie podskakiwał do tego 2.8Ghz, chodzi mi o to czy przy tej opcji co jest teraz nie strace na jakości, ze powiedzmy bedzie sie ciąć gra albo jakis dobry program do obróbki wideo typu ULEAD VIDEO..?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

będzie automatycznie podskakiwał do 2,8Ghz :) bo procesor zauważy obciązenie i sie przetaktuje do 2,8ghz....

Ech ta dzisiejsza technika:razz: Uspokoiliście mnie:)

Jeszcze przy okazji zapytam sie o taktowanie RAM, bo mam 1066Mhz a wykrywa mi jako 800Mhz.

Jak to przestawić i gdzie?

Czy w tym programie EasyTune6 mozna ? Czy w BIOSie trzeba grzebać? Bo tam jest taka zakładka TUNER i w niej jest FREQUENCY i Mhz różne i od Ram tez jest no i niby mozna takim "wihajstrem" przesunać na 1066Mhz, ale nie wiem czy to mozna w tym programiku tak robic, czy to trzeba napiecia zmieniac gdzies?

Udostępnij tę odpowiedź