Skocz do zawartości
zdyni

Samsung R522 Vs Dell Studio 1555

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam sie nad wyborem laptopa. Oba są w podobnej konfiguracji (T4200 + 3GB ram), grafika ati 4330 vs 4570 na korzyść della. Oba też są w podobnej cenie. CZytałem dużo wypowiedzi na temat zalet della. Nie mogę za to doczytać się zbyt wiele na temat samsunga - jego zalet bądź konkretnych wad. Bardzo chciałbym się dowiedzieć dlaczego go nie wybrać bądź się na niego zdecydować.

 

To co mi sie udało wyczytać o r522 to że ogólenie jest niskiej jakości bla bla bla. tymcazasem wybrałem sie do vobisa, macałem i jest sztywny, wygodny, nic nie trzeszczy i podzespoły raczej nie ustępują.

 

Przyznam jestem lekkim laikiem dlatego pytam i oczekuja konkretnych wypowiedz.

 

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DELL ze względu na serwis (naprawa w domu klienta do trzech dni od zgłoszenia awarii), jedyne czego możesz się spodziewać to awarii DVD (o ile się nie mylę SONY) z tego względu, że producent zakupił serwię dwóch wadliwych modeli, którym nawet aktualizacja firmware nie pomaga.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo NBD to zarza się ona rzadko w dellach studio. w komputroniku np jest door2door tylko. Chiałbym sie dowidzieć czy poza gwarancją i katrą coś co tak znacznie przemawia na korzyść 1555. Nie wiem. Może samsungi są wadliwe, mają kiepskie matryce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputronik nie realizuje gwarancji na produkty, które mają swoją kartę gwarancyjną. Trzeba się zgłosić do producenta, kontakty są na kartach bądź produktach. NBD na Della studio nie ma, chyba, że wykupisz pakiet, standardowy czas naprawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych, zwykle odbywa się ona do trzeciego dnia od zgłoszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak wspomnial @BuMeL, DELL niedawno pozmieniał troche zasady serwisu i, jako podstawową opcję, nie prowadzi już gwarancji "next business day"

 

teraz podstawowym serwisem jest "1 Year European Collect & Return Service"

a jako rozszerzony i dla niektórych seri biznesowych jako podstawowy jest pakiet " 3 Years On-site Service with Next Business Day Response".

 

warto zwracać na to uwagę. NBD to duży plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...