DIZEL Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 Witam, mam zamiar kupic laptopa tylko mówiąc szczerze jestem totalnie zielony w temacie przenośnych komputerów. Laptop ma mi słuzyc przedewszystkim do internetu ale także od czasu do czasu do zapuszczenia jakiejś nowszej gry, chciałbym żeby miał matryce błyszczącą i koniecznie ekran 17 cali. Ogólnie to myslałem nad jakimś Firmy HP z serii dv9000 bo mam w pracy HP dv6000 i bardzo mi sie podoba z wyglądu, czy taki dv9000 byłby dobrym wyborem?. ewentualnie prosze o jakies inne propozycje mieszczące sie w moim budzecie na laptopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michrz Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 Odpowiem tak : Jeśli chciałbyś urządzić grilla ze znajomymi i akurat zabrakło by węgla, to bardzo polecam laptopy z serii dv, ponieważ wystarczy położyć kiełbaskę w okolicach klawiatury i już po ~30 minutach (w końcu to laptop, a nie profesjonalny grill) powinna być gotowa. Niepokoi mnie wymaganie "Pograć w najnowsze gry" zestawione z ograniczeniem "max 2000 zł". Na Twoim miejscu zrewidował bym poglądy dotyczące matrycy 17" i zainteresował się takim : http://www.allegro.pl/item753989890_hit_as...50gb_sklep.html sprzętem. Ale decyzja oczywiście należy do Ciebie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...