Skocz do zawartości
polii

Gry wykorzystujące DX9.0?

Rekomendowane odpowiedzi

Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generals korzysta ze 128 bitowej precyzjii koloru

3DMark 2003

DooM III - jest zbudowany wokol i z zalozeniem pelnego wykorzystania mozliwosci GF3-4 czyli dx8 [ carmack tak stwierdzil ] ale jest optymializowany pod DX9. Dopiero nastepna gra id bedzie bazowala na mozliwosciach NV30, czyli DX9 ewentualnie DX9+ a'la nVidia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a 8.1 wykorzytsla juz ktoś w pełni??

:arrow: 8) JASNE ŻE TAK NP.

 

 

:!: :!: :!: TOTAL IMMERSION RACING :!: :!: :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D.

dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to tak szczegol. przeciez kazdy gf4 wykorzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dx9.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D.

dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to gf4 wyktak kazdy orzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dszczegol. przeciez x9.0

co ty pleciesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D.

dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to gf4 wyktak kazdy orzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dszczegol. przeciez x9.0

co ty pleciesz?

glupoty... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D.

dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to gf4 wyktak kazdy orzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dszczegol. przeciez x9.0

co ty pleciesz?

glupoty... :D

po1 pisz wyrazniej

po2 nie pisz jak nei wiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee zobacz sobie co napislem u gory komus sie ladnie nudzi zeby z qutem mieszac. a pozatym w 3d mark 2001 jest advenced pixel shader i on jest dx 8.1... ale to naprawde malo wazne. no i specyfikacja gf 4.. nie ma 8.1?? a pixel shadera ma wyraznie 1.3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Direct 8.1 to 8.0 wzbogazone o obsługę Truform Vertex Shader 1.4 o pare rozszerzeń instrukcjii ( nie pamiętam- ale coś tam było na 100%). Suma sumarum- GF 4TI jest zgodny z 8.1, ale nie kompletnie- coś jak G FX w stosunku do DX 9.0 ( choć ma pare bajerów mocno ponad specyfikację- np. Vertex/Pixel Shader zbliżone do wersjii 3.0)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie wiec wniosek z tego Pixel Shader 1.4 /= DX 8.1 :D wiec glupoty plecie kto inny....

a 1.3(Ti) nie moze sie = 8.1

skoro 1.4 = dx 8.1 no nie?

 

wiec Ti nie obsluguja w pelni dx 8.1 , oczywiscie i tak nie ma to zadnego znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...