Mario_86 Opublikowano 13 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2009 Hdd uległ awarii, zaczęły dziać sie cuda tj wyświetlily sie partycje ale nie mogłem nic skopiować a po nastepnym odpaleniu to już wogóle okazały sie puste. Dysk wypadł mi z szufladki na dysk ;/. Nie ma na nim widocznych wgnieceń itd. Mam takie pytanko. Kupiłem ten dysk jakieś 5 mieszków temu wraz z oryginalną fakturą którą dostałem od pierwszego właściciela. Czy nie będzie problemów z reklamacją jeśli prześle z nią dysk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 13 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2009 Zależy od sklepu. Jak porządna firma to nie będzie robić problemu, a jak nie porządna to będzie. Nie mów generalnie o tym, ze wypadł, bo wtedy powiedzą , że rzucałeś dyskiem. I wyślij ksero faktury a oryginał trzymaj u siebie. Jak ci sklep nie przyjmie to zawsze możesz jeszcze wysłać do producenta o ile ma przedstawicielstwo w Polsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 13 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2009 jakbys poszukal po forum to wiedzialbys ze dysk mozesz oddac prosto do producenta bez zadnych dowodow zaplaty czy drukow reklamacyjnych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_86 Opublikowano 13 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2009 Zależy od sklepu. Jak porządna firma to nie będzie robić problemu, a jak nie porządna to będzie. Nie mów generalnie o tym, ze wypadł, bo wtedy powiedzą , że rzucałeś dyskiem. I wyślij ksero faktury a oryginał trzymaj u siebie. Jak ci sklep nie przyjmie to zawsze możesz jeszcze wysłać do producenta o ile ma przedstawicielstwo w Polsce. Nie no ofkoz że nie powiem na ten temat ;) Co do właśnie przedstawicielstwa w Polsce no to WD raczej nie ma z tego co widziałem na stronce. Także ta opcja odpada. Trzeba będzie go posłać do sklepu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIBOR Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2009 Western Digital Service Center Universal Express Sp. z o.o. Szyszkowa Street 35-37 02-285 Warsaw Poland osobiście zawoziłem 2 sztuki i w ciągu 7 dni miałem nówki nie regenerowane( odsyłają kurierem na swój koszt), faktury nie chcieli, wystarczy zarejestorwać na stronie WD i pobrać RMA ( jest też tam informacja do kiedy jest gwarancja na dysk) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_86 Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Dzięki. Coś słabo szukałem. My bad. Dosyć szybko sprawę załatwiają jak widzę. To pewnie będzie lepsze wyjście. Już sie rejestrłem na stronce. Co mam wpisać w tym polu Please enter the reason for replacing the drive(s) (30 chars max): ? Chodzi o powód wymiany dysku. Może i głupie pytanie ale Ty co wpisałeś ? Po tym wszystkim wysyła sie paczuszke do serwisu i sie czeka tak ? No i paczkę jakoś podpisywać trzeba dodatkowo ? Nigdy jeszcze tego nie robiłem więc będę wdzięczny za wskazówki ;) Edytowane 14 Października 2009 przez Mario_86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...