Skocz do zawartości
Mario_86

Wd 640 Reklamacja

Rekomendowane odpowiedzi

Hdd uległ awarii, zaczęły dziać sie cuda tj wyświetlily sie partycje ale nie mogłem nic skopiować a po nastepnym odpaleniu to już wogóle okazały sie puste. Dysk wypadł mi z szufladki na dysk ;/. Nie ma na nim widocznych wgnieceń itd. Mam takie pytanko. Kupiłem ten dysk jakieś 5 mieszków temu wraz z oryginalną fakturą którą dostałem od pierwszego właściciela. Czy nie będzie problemów z reklamacją jeśli prześle z nią dysk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy od sklepu. Jak porządna firma to nie będzie robić problemu, a jak nie porządna to będzie. Nie mów generalnie o tym, ze wypadł, bo wtedy powiedzą , że rzucałeś dyskiem. I wyślij ksero faktury a oryginał trzymaj u siebie. Jak ci sklep nie przyjmie to zawsze możesz jeszcze wysłać do producenta o ile ma przedstawicielstwo w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy od sklepu. Jak porządna firma to nie będzie robić problemu, a jak nie porządna to będzie. Nie mów generalnie o tym, ze wypadł, bo wtedy powiedzą , że rzucałeś dyskiem. I wyślij ksero faktury a oryginał trzymaj u siebie. Jak ci sklep nie przyjmie to zawsze możesz jeszcze wysłać do producenta o ile ma przedstawicielstwo w Polsce.

Nie no ofkoz że nie powiem na ten temat ;) Co do właśnie przedstawicielstwa w Polsce no to WD raczej nie ma z tego co widziałem na stronce. Także ta opcja odpada. Trzeba będzie go posłać do sklepu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Western Digital Service Center

Universal Express Sp. z o.o.

Szyszkowa Street 35-37

02-285 Warsaw

Poland

 

osobiście zawoziłem 2 sztuki i w ciągu 7 dni miałem nówki nie regenerowane( odsyłają kurierem na swój koszt), faktury nie chcieli, wystarczy zarejestorwać na stronie WD i pobrać RMA ( jest też tam informacja do kiedy jest gwarancja na dysk)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Coś słabo szukałem. My bad. Dosyć szybko sprawę załatwiają jak widzę. To pewnie będzie lepsze wyjście. Już sie rejestrłem na stronce. Co mam wpisać w tym polu Please enter the reason for replacing the drive(s) (30 chars max): ? Chodzi o powód wymiany dysku. Może i głupie pytanie ale Ty co wpisałeś ? Po tym wszystkim wysyła sie paczuszke do serwisu i sie czeka tak ? No i paczkę jakoś podpisywać trzeba dodatkowo ? Nigdy jeszcze tego nie robiłem więc będę wdzięczny za wskazówki ;)

Edytowane przez Mario_86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...