Skocz do zawartości
Pantas

Centrala Telefoniczka Voip.

Rekomendowane odpowiedzi

Szef chce w firmie założyć telefonię VOIP i do tego Centralę telefoniczną. Chodzi o obsługę do 5 numerów wewnętrznych, najlepiej z możliwością odpalenia jakiegoś powitania początkowego, żeby sobie wybrać odpowiedni dział: Serwis, Hurt, Detal itd.

 

Jak Waszym zdaniem najprościej to rozwiązać? Ma to działać na telefonii VOIP. Jestem w temacie zielony, a muszę pomóc szefowi.

 

Mamy w firmie router, modem ADSL, fax, telefony analogowe stacjonarne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...