symbianos88krk Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Witam,jak kupowałem tego laptopa jakieś 3 miesiące temu to sprzedawca zapewniał że jest możliwość upgradu do windowsa 7 ale wchodze na strone : https://windows7upgradeoption.com/landing.aspx którą podali w ostatnim komputer świecie i się okazuje że nie mam niczego takiego jak żaden kod do upgrade-u ...to do kogo się mam zgłosić ??? ps. jest też stronka : http://www.lenovo.com/us/en/windows7/ ale nie bardzo mnie ona interesuje ....bo ....ta strona nie obsługuje polskich numerów kart kredytowych a tylko podając taki numer można dokonać płatności .... Przecież to jest jakaś paranoja !!!! Mam powoli dość tego laptopa,taki dobry laptop a na siłe robią wszystko żeby mnie związać z vistą która jest nie warta 5 złotych ,a żeby wgrać xp to więcej z tym problemów jak to wszystko warte ... Edytowane 19 Października 2009 przez symbianos88krk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilserek Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 a kiedy dokladnie go kupiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 ps. jest też stronka : http://www.lenovo.com/us/en/windows7/ ale nie bardzo mnie ona interesuje ....bo ....ta strona nie obsługuje polskich numerów kart kredytowych a tylko podając taki numer można dokonać płatności .... z tego co wiem to nie jest przyjmowana waluta PLN - tylko Euro i ew $ (zależy o firmy) PLNów nikt nie chce ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symbianos88krk Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 a kiedy dokladnie go kupiles? Kupiłem go jakieś 3 miesiące temu,w każdym bądź razie w tym okresie kiedy obowiązuje darmowa przesiadka na 7 okno .... Ma ktoś propozycje co z tym zrobić ??? Może zadzwonie bezpośrednio do microsoftu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Nie do MS, tylko do Lenovo, bo to oni już się zajmują UPG Twojego Y530. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bycss Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 ps. jest też stronka : http://www.lenovo.com/us/en/windows7/ ale nie bardzo mnie ona interesuje ....bo ....ta strona nie obsługuje polskich numerów kart kredytowych a tylko podając taki numer można dokonać płatności .... Przecież to jest jakaś paranoja !!!! coś kolego kręcisz po pierwsze, wejdz tu: http://www.lenovo.com/windows7/europe/free_win7.html kliknij na 'request upgrade' dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami musisz mieć kartę kredytową (nie zwykła płaską), lub przedplaconą internetową, np taka jaką wydaje mbank i nie pleć o nie przyjmowaniu polskich kart.. ps mogę cię też zapewnić, że firmę lenovo nic nie interesuje, że jakaś "stronka" ciebie nie interesuje;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacklio Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Dokładnie to musi być kredytówka którą możesz płacić via internet i nie ma znaczenia pochodzenie kraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Mam powoli dość tego laptopa,taki dobry laptop a na siłe robią wszystko żeby mnie związać z vistą która jest nie warta 5 złotychA W7 który powstał z Visty, działa identycznie jak Vista, nie wnosi prawie nic nowego a przy tym jest ubozszym funkcjonalnie systemem od poprzednika juz jest cos wart? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oxelot Opublikowano 8 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2009 witam szanownych kolegów mam pytanie dotyczące zapłaty za upgrade do windows 7 (na stronie lenovo) czy udało się wam zapłacić ? czy można dokonać zapłaty srebną kartą PKO? na której widnieje inne nazwisko niż na fakturze przy zakupie komputera. Ja osobiście próbowałem już 7 razy, ale pisze ze nie uhonorowano i należy skontaktować się z bankiem. Z góry dziękuje za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2009 Bo to zwykła karta bankomatowa a nie kredytowa/debetowa . Żeby płacić za towary i usługi w internecie z reguły trzeba mieć takową kartę albo specjalną kartę do płacenia tylko w internecie ( jak wspomniana wcześniej e-karta Mbanku - ale może też nie zadziałać - u mnie Paypal ją odrzucał ) . Karty Debetowe to się nawet nie pakuj w to - zaczynając od tego czy w ogóle ją dostaniesz na opłatach i prowizjach kończąc . Niektóre zwykłe karty z banków działają - np. ta co jest wydawana do konta Inteligo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oxelot Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 jak nie można nią płacić jak pisze ze srebna karta PKO VISA może dokonywać płatności w internecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares0r Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam wszystkich, Na początku powiem, że przeszedłem przez tą procedurę i wczoraj przyszedł do mnie Win7 Upgrade Pack + Płytka ze sterami wszystko oczywiście marked: Lenovo. ;) Co do płatności, próbowałem srebrną Visą PKO'wską płacić jednakże bez rezultatu, skończyło się na tym, że musiałem pożyczyć MasterCarda i co do tego nie było już żadnych oporów (płatność zaakceptowana w ciągu 2h). Niemniej jednak moim zdaniem to trochę kiepska sprawa z tym, że tylko kredytówką można płacić, bo nie każdy posiada taką kartę (in Poland :) ). Tak czy inaczej w razie problemów lub pytań chętnie pomogę, bo przestudiowałem chyba całą stronę Lenovo, btw. cała procedura od momentu zamówienia do momentu przyjścia do mnie płytki trwała ok. 1 miecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gillmore Opublikowano 18 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam mam pytanie jak kupie notebooka lenovo y550 z windowsem 7 to on bedzie zainstalowany a nie dostane płytki z systemem prawda ??? a widziałem że jest możliwość za nie wielką opłatą na dostanie systemu na płytce od firmy lenovo ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2009 (edytowane) wątpie, a jeżeli tak to w cenie i sposobie płatności jw. (ale pewnie drożej ) Ale IMO nie ma to sensu - pożycz/pobierz sobie płyte W7 i wklep klucz z nalepki którą masz na lapku W7 i tak ma wszystkie stery do tego lapka ... a ew. zarządzanie energią i inne [ciach!]ły ściągniesz sobie ze stronki lenovo z aktywacją nie będzie problemu Edytowane 26 Grudnia 2009 przez Chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jowww Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2010 wątpie, a jeżeli tak to w cenie i sposobie płatności jw. (ale pewnie drożej ) Ale IMO nie ma to sensu - pożycz/pobierz sobie płyte W7 i wklep klucz z nalepki którą masz na lapku W7 i tak ma wszystkie stery do tego lapka ... a ew. zarządzanie energią i inne [ciach!]ły ściągniesz sobie ze stronki lenovo z aktywacją nie będzie problemu I to działa? Mogę ściągnąć nawet z internetu równorzędną wersje Windows 7 i wpisać kod aktywacyjny Visty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2010 Lenovo dawało kupony do darmowego upgrade do Win7 z Visty, jeśli takowego nie było wraz z laptopem to trzeba się kontaktować z producentem. Klucz od Visty nigdy nie będzie pasował do Win7. W notebooku nie musi być płyty z systemem, po aktywowaniu kodu z kuponu MS przysyła płytę z systemem na wskazany przez klienta adres wraz z nowym kluczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morgam1 Opublikowano 9 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2010 witam. Mam pytanie, złożyłem zamówienie na ugrade do Win7 na w/w stronie. Sprawdzając status zamówienia są takie informacje: Status zamówienia Oczekiwanie na dowód kupna Status platnosci Oczekiwanie na pobranie płatności Termin platnosci NA Zamówienie składałem 31.01.2010, płatność kartą kredytową. Czy ktoś się orientuje czy zamówienie jest poprawnie złożone, czy muszę im na przykład dosłać dowód zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyRq Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 witam. Mam pytanie, złożyłem zamówienie na ugrade do Win7 na w/w stronie. Sprawdzając status zamówienia są takie informacje: Status zamówienia Oczekiwanie na dowód kupna Status platnosci Oczekiwanie na pobranie płatności Termin platnosci NA Zamówienie składałem 31.01.2010, płatność kartą kredytową. Czy ktoś się orientuje czy zamówienie jest poprawnie złożone, czy muszę im na przykład dosłać dowód zakupu. Mam identyczny problem z jednym Y530. Żadnego maila z adresem, na który takowy dowód miałbym przesłać. Infolinia nic nie wie w tym temacie. Poszedł mail z zapytaniem z formularza na stronie. Mają 10 dni na odpowiedź, lecz według ich FAQ po 2tyg od zgłoszenia, jeśli dowód zakupu nie został przedstawiony zgłoszenie będzie anulowane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morgam1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2010 Mam identyczny problem z jednym Y530. Żadnego maila z adresem, na który takowy dowód miałbym przesłać. Infolinia nic nie wie w tym temacie. Poszedł mail z zapytaniem z formularza na stronie. Mają 10 dni na odpowiedź, lecz według ich FAQ po 2tyg od zgłoszenia, jeśli dowód zakupu nie został przedstawiony zgłoszenie będzie anulowane... Gdzieś czytałem, chyba w FAQ na tej stronie, że rachunek trzeba przedstawić tylko na ich żądanie, jeżeli sobie tego zażyczą. Ale może wypowie się ktoś kto dostał już aktualizację, jak to właściwie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyRq Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 W takim wypadku nielogicznym jest status zamówienia: Oczekiwanie na dowód kupna. Dziś sprawdzam nadal to samo. ODP na zapytanie mailowe też brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morgam1 Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2010 W takim wypadku nielogicznym jest status zamówienia: Oczekiwanie na dowód kupna. Dziś sprawdzam nadal to samo. ODP na zapytanie mailowe też brak. Tak jak pisałem. Nie trzeba wysyłać żadnego dowodu zakupu. Dzisiaj zmienił się status mojego zmówienia na: oczekuje na wysyłkę (prawie miesiąc czasu od złożenia ). Ściągnęli mi z karty 72 zł, czyli euro przeliczyli po kursie 4,05, całkiem przyzwoicie. Ciekawe jak długo teraz będzie szła paczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fr3zer Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2010 Jeśli ktoś szuka meila gdzie wysłać dowód zakupu to: lenovoauto-sg@mentormediacorp.com Po wysłaniu na ten adres w ciągu dwóch dni zmienił się mój status zamówienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyRq Opublikowano 10 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2010 No w końcu ostatni mój egzemplarz również przysłali. Status sam uległ zmianie, na Ready for shipping i po 3 dniach Win7 był u mnie. Mogliby lepiej uaktualniać i dobierać te statusy na przyszłośc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kliberr Opublikowano 14 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2010 Witam. Mam problem. Zgłosiłem zamówienie na upgrade do win 7 dnia 28.02.2010r. tzn w polsce jeszcze był 28 a zamówienie przyszło mi z datą 01.03.2010. Status mojego zamówienia to oczekiwanie na pobranie płatności. przy składaniu zamówienia były dwie formy płatności pobór z karty i przelew. zaznaczyłem przelew ale nie dostałem żadnego konta na które mam wpłacic kaske. nie wiem co jest grane. może popełniłem jakiś błąd. Może można zmienic formę płatności na kartę kredytową? jak to zrobić help... czy to coś da? dzięki za odpowiedz bo przyjmują wpłaty do 15.03.2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belineek Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2010 Witam w ostatnim czasie również dokonałem zakupu win 7 poprzez stronkę lenovo. Skorzystałem z opcji dla osób nie posiadających kart kredytowych. Pieniądze przelałem na konto Mentor Media z dniem 28.02 i do dziś nie mam żadnej infomacji na temat przesyłki. Nie moge sprawdzić statusu swojej przesyłki gdyż nie został mi nadany numer transakcji. Może już ktoś miał podobny problem jak ja?? Czy to normalne że po takim czasie nie mam żadnej odpowiedzi jeszcze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teti Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 witam.posiadam lenovo g550.od listopada starałam się o windowsa7 zamiast visty.moja karta pko sa została odżucona,więc wyrobiłam w mbanku ekonto visa.po wielu próbach udało mi się od lenovo uzyskać adres do wykonania przelewu na konto Mentor Media Czech .okazało się,że owy rachunek realizowany jest w swift-cie,gdyż mbank nie ma Raiffeisen Bank a.s. na swojej liście uni europejskiej<blebleble>Po krótce mówiąc,zapłaciłam 17.35euro za windows7 plus 25 zl prowizji i jeszcze 19.35 euro za transakcje miedzy bankowe!!!!!!!!Podliczcie sami koszta.Czy jest ktoś tu na tyle mądry,kto umie wyjaśnić mi tą chora sytuację???Jeśli tak,to co z tym fantem zrobić???Przecież to chora sytuacja.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belineek Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Ja też robiłem przelew przez mBank. Jak narazie kosztowało mnie to 17,75 euro +25zł prowizja;/ z tego co piszesz to czekają mnie jeszcze dodatkowe koszta. Najgorsze jest to że jeszcze do dziś nie otrzymałem win7. Jak się okazało to moje zamówienie nie otrzymało numeru zamówienia!! jak to możliwe!! Dostaliście od lenovo jakiś numer zamówienia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Noteo Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Wszelkie uwagi proponowałbym kierowac do firmy Lenovo,trzeba po prostu dzwonic i pytac. Koszty które podałaś są bardzo realne i nie jest to żadna paranoja,jeżeli chciałas miec win7 to normalne,że musisz opłacic przelew między bankami itd. A kiedy wykonywałeś przelew,że jeszcze nie nadano mu numeru? Jak długo czekasz na Win7? Edytowane 30 Marca 2010 przez Noteo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belineek Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Wszelkie uwagi proponowałbym kierowac do firmy Lenovo,trzeba po prostu dzwonic i pytac. Koszty które podałaś są bardzo realne i nie jest to żadna paranoja,jeżeli chciałas miec win7 to normalne,że musisz opłacic przelew między bankami itd. A kiedy wykonywałeś przelew,że jeszcze nie nadano mu numeru? Jak długo czekasz na Win7? Przelew wykonałem 22 lutego i nie nadano jeszcze mu numeru. Dzwoniąc do Lenovo Polska nic nie można się dowiedzieć i karzą kontaktować się Li Keng ( jakaś osoba z tej firmy Mentor Media) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...