efbeer Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Witam, zakupiłem ostatnio router firmy D-Link, model 2640B, posiadam internet z dialogu 4mB/s. No i tu zaczyna się problem, kiedy podłączam go tak jak nakazuje instrukcja ( czyli kabel z gniazdka podłączam prosto do routera, omijając modem ) to nie zapala się lampka DSL, a wg instrukcji powinna. Natomiast jeśli podłączam modem dialnetu do routera kablem Ethernet, internet jest, ale jedynie na jednym komputerze - normalnie trzeba się zalogować do dialnetu z poziomu komputera, no i niestety na innych internetu już nie ma... Nie wiem co źle robie, może to tylko ustawienia samego routera ? Proszę o pomoc ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 To chyba oczywiste ze muszisz skonfigurowac Router ! Skąd on ma wiedziec jakie masz Hasło dostepowe oraz nazwę uzytownika.? Instrukcja sie kłania... Pamietaj synchronizacja ADSL zajmuje czasami nawet 2 minuty.. badz cierpliwy... to ze zapali sie kontrolka od ADSL jescze nic nie znaczy musi sie jeszcze zapalic internet...ale zeby zapalił się internet trzeba skonfigurowac router. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efbeer Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 To chyba oczywiste ze muszisz skonfigurowac Router ! Skąd on ma wiedziec jakie masz Hasło dostepowe oraz nazwę uzytownika.? Instrukcja sie kłania... Pamietaj synchronizacja ADSL zajmuje czasami nawet 2 minuty.. badz cierpliwy... to ze zapali sie kontrolka od ADSL jescze nic nie znaczy musi sie jeszcze zapalic internet...ale zeby zapalił się internet trzeba skonfigurowac router. Tak zrobiłem, powpisywałem wszystkie hasła itp itd, i nic, cały czas bez aktywnej kontrolki DSL :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazor Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Albo sygnał jest zaszumiony/słaby lub masz uszkodzony router.... Sprawdz jeszcze modulajce ja czesto musiałem recznie ustawiać na POP... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...