Lysyn Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) Pierwszy benchmark dla DirectX 11. Do pobrania z http://unigine.com/download/#heaven Moj wynik: 2573 Edytowane 23 Października 2009 przez Lysyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapituta Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) Lysyn zrob test w dx10 i zobaczymy czy jedenastka coś daje w sprawie zwiekszenia wydajnosci. Edytowane 23 Października 2009 przez lapituta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=307412 Wyniki dx10 i dx11 , dx11 mocno obciąża to samo jest stalker cop. Tylko w tym demku można dx11 odpalić na karcie z dx10 :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 (edytowane) Na DirectX 10 mam 4902 punktów. Edytowane 23 Października 2009 przez Lysyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Nie kumam... jak oni chca tym programem testowac dx11 skoro np na viscie jeszcze chyba w ogole nie ma dx11? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Masz tyle tego dx11 co na win7 - aktulizacja dx9 , jakąś bibliotekę wrzucili i jakiś update był do visty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 Odpaliłem sobie to demko na GTX'e.. i bez tej teselacji bardzo dużo traci ;) I chodzi na jednym rdzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 23 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2009 DX10 - 1680 x 1050 8xAA 16xAF all full Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizeer Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Ten benchmark to niesamowita propaganda DX11. Siatka jest zbudowana pod tesselację. Odpalając to pod DX10 mamy masakrycznie dużo trójkątów, które nic nie wnoszą w jakość grafiki (nie budując bardziej złożonej geometrii). Swoją droga, sama tesselacja w tym benchmarku kompletnie nic by nie dała. Ona tworzy tylko budulec pod mapy wypukłości, które to dopiero wybrzuszają zagęszczoną siatkę. Mając niepłaski obiekt, powiedzmy rzeźbę, używając tesselacji, nie pozbędziemy się kantów (do tego potrzebny jest subdivision jakiś), a tylko zagęścimy ilość trójkątów. Jednak mając płaski obiekt, który chcielibyśmy uwypuklić używając mapy wysokości, tesselacja sprawi iż pozbędziemy się kantów. Tak jak na poniższym przykładzie: Edytowane 31 Października 2009 przez Pussik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...