Skocz do zawartości
Lysyn

Unigine Heaven Directx 11 Benchmark 1.0

Rekomendowane odpowiedzi

Ten benchmark to niesamowita propaganda DX11.

Siatka jest zbudowana pod tesselację. Odpalając to pod DX10 mamy masakrycznie dużo trójkątów, które nic nie wnoszą w jakość grafiki (nie budując bardziej złożonej geometrii).

 

Swoją droga, sama tesselacja w tym benchmarku kompletnie nic by nie dała. Ona tworzy tylko budulec pod mapy wypukłości, które to dopiero wybrzuszają zagęszczoną siatkę.

Mając niepłaski obiekt, powiedzmy rzeźbę, używając tesselacji, nie pozbędziemy się kantów (do tego potrzebny jest subdivision jakiś), a tylko zagęścimy ilość trójkątów.

Jednak mając płaski obiekt, który chcielibyśmy uwypuklić używając mapy wysokości, tesselacja sprawi iż pozbędziemy się kantów. Tak jak na poniższym przykładzie:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Pussik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...