Skocz do zawartości
Mekin

Torchlight

Rekomendowane odpowiedzi

Troche rozczarowuja te side areas od goscia ktory daje questy w miescie albo te portale "odpalane" z map. Problem w tym ze na dany rodzaj otoczenia (tzn jaskinie, lawa itp), jest tylko kilka konkretnych map, w dodatku sa one tez jako mapy w podstawowym storyline. Wiec jak chcemy przejsc kilka razy te dodatkowe mapy, okazuje sie ze juz tam bylismy, i ciagle to te same mapy tylko roznica sie typem przeciwnikow.

Liczylem na jakas generacje losowych map z gotowych blokow. Latanie po identycznych lokacjach szybko sie nudzi.

 

Co do poziomu trudnosci dalej (>25 level) na very hard jest ciagle stosunkowo latwo. "Kara" za smierc jest tez smieszna, pojawiamy sie dokladnie tam gdzie zginelismy za jakis szmieszny exp/fame. Gdyby byl to koszt respawnu w miescie bez itemow byloby duzo trudniej i sprawiedliwiej (chociazby sam fakt ze trzeba biegac z miasta, skutecznie zacheca nas do uwazania zeby nie zginac). Tutaj najzwyczajniej mozna sobie ginac, nawet jezeli zginiemy wielokrotnie i tak bedziemy na plusie z expem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo mi sie wydaje albo lokacje przy tych "portalowych questach" sa bardziej wymagajace, na dwoch poziomach od takiego questa zuzyje wiecej potionow niz na 4poziomach z main questa. Jonathan jakie masz proporocje sily do obrony, bo ja praktycznie jade z tym rowno i zauwazylem ze postac coraz bardziej obrywa jak wpadne w srodek meliny.

 

ps. giera wsysa na maksa :D

Pisalem wczesniej, ze sa trudniejsze od normalnych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie skonczylem sesyjke, moja laseczka ma juz 22lv... generalnie wszystko biore na 1-2 exploding shot, troche trzeba uwazac tylko bo mobki na hard potrafia przywalic. narazie i tak jest miło i łatwo... wpadlo mi nawet pare unikatowych i setowych przedmiocikow. chociaz jesli chodzi o bron to najlepiej enchantowac jakis "rare" ile sie da ;] mam strzelbe co ma 550dps ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos enchantów to ostrożnie z tematem, bo działają zupełnie losowo. Oprócz dodawania różnych usprawnień można też WYCZYŚCIĆ sobie WSZYSTKIE bonusy z przedmiotu, co zresztą spotkało moją unikalną zbroję :mur:

 

Gdyby ktoś się zastanawiał, jak pozbyć się niechcianych emberów z przedmiotów lub odzyskać ember z socketu, to we wschodniej części miasta stoją sobie dwa gobliny: jeden niszczy przedmiot i oddaje nam ember, drugi odwrotnie.

 

...eeee już piąta rano? :|

 

EDIT: NeonPPC - właśnie w kapliczce dostałem taki "bonus" ;)

Edytowane przez Bartolomius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos enchantów to ostrożnie z tematem, bo działają zupełnie losowo. Oprócz dodawania różnych usprawnień można też WYCZYŚCIĆ sobie WSZYSTKIE bonusy z przedmiotu, co zresztą spotkało moją unikalną zbroję :mur:

 

Gdyby ktoś się zastanawiał, jak pozbyć się niechcianych emberów z przedmiotów lub odzyskać ember z socketu, to we wschodniej części miasta stoją sobie dwa gobliny: jeden niszczy przedmiot i oddaje nam ember, drugi odwrotnie.

 

...eeee już piąta rano? :|

ja unikaty enchantuje tylko w kapliczkach, po 1 za darmo... po 2... chyba jest wyzszy success rate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos pisal o 30lvl podziemi

Nie ma sie co martwic....

A czemu miałby się ktoś martwić ?

 

http://www.torchlightgame.com/faq/#faq14

 

Q: What can I do once I finish the main storyline?

 

A:Once you complete the main storyline, you can continue to adventure in the world of Torchlight, gaining levels and loot. There is also an “infinite” dungeon in the town, to provide almost unlimited challenges for your character.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety skill Ember Lance u alchemista jest strasznie imba... Spokojnie robię dungeony przeznaczone dla 10+ lvl względem mojego. Chłopaki muszą sporo popracować nad balansem, zanim wyjdzie wersja multi. I mają na to mało czasu, bo po wyjściu D3 wątpię, żeby ktoś został przy Torchlight :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wam ale mi te poziomy od ~27 psuja klimat :/ Jakies steampunkowe... zupelnie mi to nie pasuje. Moze dlatego ze caly czas mam wrazenie ze gram w diablo. Co do poziomu trudnosci na wyzszych levelach to jestem troche rozczarowany, po zainwestowaniu w skill devastation moj barbarzynca stal sie maszynka do zabijania, na poziomach od pobocznych misji nawet nie musze juz uzywac tapniecia... a gram na hard. Mam nadzieje ze po ukonczeniu glownego watku bedzie trudniej na nizszych poziomach. Co jak co ale ostatnia gra ktora mnie tak bardzo wciagnela bylo gta4 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedyna sluszna droga to very hard hardcore :)

 

Jeszcze jedno aprppos tej gierki zasluguje na podkreslenie - muzyka. Niektore kawalki sa naprawde dobre, szczegolnie przypadl mi do gustu ten theme z fortress (fortress.ogg z music).

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos oczekuje, ze polece mu te gre, srodze sie rozczaruje. To jest bagno doslownie i w przenosni, jedyna gra ktora byla mnie w stanie odciagnac od Final Fantasy X, dla tej gry chyba rzuce palenie, bo wysylkowo nie dostarczaja^^ Diablo 1/2 z dodatkami przechodzilem setki razy i gdyby ktos mi powiedzial(a ja bym nie znal faktow typu postacie), ze to jest diablo 3 uwierzylbym. Ta gra laczy najlepsze cechy D1 i D2. Takie swoiste diablo 2.5. Niech to posluzy za rekomendacje ;)

 

Troche konkretow:

Shared stash - genialne rozwiazanie! Grasz wojakiem i dropnela super-uber-pro-zabijarka dla alchemika? Zaden problem.

Enchant - chyba nie musze nic dodawac ;)

Piesek latajacy z szitami do miasta + czarowanie.

Bardzo dobrze rozwiazana kwestia klawiszologi w combo z paskiem.

Wymagania sprzetowe? Tak na nie patrzac z perspektywy naszych czasow mozna stwierdzic ze ta gra ich nie posiada :D

Fajny styl graficzny, na screenach strasznie mangowo to wyglada, na ekranie jest znacznie lepiej...

(o takich oczywistosciach jak klimatyczna muza etc nawet nie wspominam)

 

No panowie ja nie mam pytan REWELACJA :]

Edytowane przez zbx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś byłby zainteresowany, pojawiły się drobne modyfikacje, dzięki którym loot na ziemi/czcionka wyglądają np. tak:

 

Dołączona grafika

 

lub tak (Tristram mod z muzyką z Diablo I):

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

W przyszłym tygodniu wychodzi TorchED (zaawansowany edytor) więc zmian będzie znacznie więcej, nie tylko kosmetyczne.

 

Generalnie cieszy mnie taka ilość pozytywnych opinii w sytuacji, gdy przez miniony rok śledząc losy Runic Games natykałem się na masę prześmiewczych ("lol, ale manga dla dzieci") i negatywnych ("to ci sami od hellgate, na bank będzie kolejny gniot") opinii.

Ja osobiście dostałem to, czego po takim zespole mogłem się spodziewać. Oczekiwanie na Diablo III nie będzie już tak męczące ;P

 

 

==============================================================

 

EDIT: Linki do ww modyfikacji:

 

1#

 

2# Tristram mod light (bez muzyki z DI)

 

3# Tristram mod FULL

 

FORUM Z MODAMI

 

I dodatkowo:

 

Torchkit czyli niewielka aplikacja, dzięki które zmienimy ustawienia gry, m.in. przypiszemy inne klawisze niż defaultowe pod wybrane akcje.

 

screen Torchkit

Edytowane przez Mekin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, dotelepał się ktoś alchemikiem do ostatniego bossa (@ hard)? Wygarniam ze wszystkiego co fabryka dała, a pasek życia nawet mu nie drgnie. WTF?

ja moja laseczka tez dotarlem na hardzie do tego 'diablo' ... zjechalem mu 25%, ale dzisiaj mi sie juz nie chce. jutro go lykne. nie powiem twardy jest skurczybyk :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewrażliwość :?:

Tego się domyśliłem, pytanie jest jak go w takim razie poskładać? Z otwartej w twarz?

 

Czy są jakieś plusy jeśli się zaczyna grę na wyższych poziomach (hard, v. hard)?

Mam na myśli lepszy drop, szybsze expowanie ...

Z forum Runic Games:

In simple terms, the monsters in the higher difficulty levels...

- have more health

- do more damage

- have more armor and resistances (but not a huge amount more), and

- have larger "aggression" radii, allowing them to see you soone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna rzecz mi sie nie podoba, "potwory" bedace czescia fabuly powinny byc odporne na probe przeciagniecia ich na swoja strone (dzieki broni czy elementowi pancerza). Bez sensu troche to zrobili. Nie przypominam sobie zeby w diablo dalo sie zrobic cos takiego, z reszta nawet nie chodzi tu juz o diablo. Tutaj musialem laskawie czekac az czar przestanie dzialac bo bez zabicia tego "shaded'a" fabula nie chciala ruszyc do przodu.

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie pocinam w demo i wygląda całkiem przyjemnie. Powiedzcie mi proszę, czy w podziemiach pojawiają się ponownie moby? Powiedzmy po powrocie do miasta i wejściu z powrotem?

Zabite potwory spoczywaja w spokoju ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...