Skocz do zawartości
Mekin

Torchlight

Rekomendowane odpowiedzi

Odnosze wrazenie, ze tworcy tak zamotali system liczenia dmg, ze sami go nie rozumieja :lol2:

 

Moze mi ktos np. wyjasnic do czego stosuja sie obrazenia podane przy stacie Magic?

To chyba są bonus dmg do każdego ataku magicznego (czyli np do firedmg na broni) albo to jest suma wszystkich elemental i magic atack jakimi dysponujemy plus ofc to co ze statów mamy :). Właściwie to nieźle można się pomieszać... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu skompletowałem pierwszy zestaw o nazwie Gordon coś tam :) 2 elementy: rękawice i buty, ale tam marne, że od razu wywaliłem i nawet screena nie zrobiłem. Poza tym 42 poziom exp i 1 poziom podziemi pod kolumnami. Gra wsysa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numer przypisany jest do twojego konta steam.

Nie masz sie co martwic ;]

Dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń :D Kamień spadł mi z serca...

Pozdrawiam

 

 

Jedyne co na co możesz zwrócić uwagę to fakt że postać z dema zniknie gdy zrobisz 2 w pełnej [;

Niezły żart :> ale nie dałem się nabrać...Chyba, że u ciebie występuje taki błąd bo u mnie wszystko jest git, mam kilka postaci(nawet tej samej klasy, bo oprócz mnie gra jeszcze moja żona) i żadna z nich nie zniknęła. Ja sam gram Destroyer'em z dema...Kapitalna sprawa, demko płynnie przechodzi w pełną wersję gry, razem z postaciami, save'ami itp. I to mi się bardzo podoba. Brawo Runic Games!

Pozdrawiam wszystkich Torchligt'omaniaków :wink2:

Edytowane przez Gm0rk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Lista zmian (troche lipnie ze potrzebny jest reinstall gry, do ściągnięcia od nowa 412MB ;/)"
Torchlight 1.12 Patch Notes -

* Fixed several issues which could overwrite saves, and protected against possible save loss. Save backups are now also generated.
* Much reduced load times for many users
* Some minor ingame performance improvements
* Fixed Needle Arc XP exploit
* Fixed Shadow Armor stacking effects
* Fixed vendor dupe bug
* Fixed various fullscreen startup issues
* Fixed broken Brink cinematic on subsequent plays
* Fixed merchant 'thief' exploit
* Fixed right clicking in inventory casting certain spells
* Fixed console not activating on Steam builds - this also fixes the fact that subsequent characters didn't see the random dungeon unlock after the first completion
* Fixed issue with Syl's cinematic not being "skippable" during first boss fight
* Fixed some DOT deaths not dropping loot
* Quest items no longer allowed in stash
* Several level fixes for a few places where things overlapped, or collision was missing, or stuck-issues cropped up
* Fixed texture/mesh/ replacement issues with mods
* You can now change difficulty level on the fly from the console without being branded a Cheater ( UNLESS you're playing hardcore )
* Fixed pet minions not awarding fame
* Fixed slow load times when mods were enabled
* Pets inherit your spell masteries
* Magic find takes the max value between you and your pet when pets or pet minions make a kill
* Visible/increasing chance of stripping enchants via enchanter. Price based on # of enchants. Variables tunable in globals.dat
* Troll pet is properly invincible
* Tree Boss could be charmed - fixed
* Fixed issue - Returning to town if you died during Ember Colossus or Medea would make them dormant on return
* weapon + shield doesn't count as 'dual wielding'
* Shimmering Scale ( and 2 other socketables ) now work properly when socketed
* Ember lance slight nerf
* Ember lightning slight buff
* Aloe Gel summon provides better healing
* Equippables properly provide bonuses to passive skills
* Fixed display issue where multiple skill bonuses on the same item would collapse into a single display
* Hardware skinning settings respected properly for pet paperdolls
* Fix for potential bad state in the henchman battle
* Enchantments at level 100 now work
* Relabeled difficulty levels, and added tooltips explaining each
* Fixed 'free spell purchase' exploit
* Socketables cannot be heirloomed
* Fix for masteries not updating certain spell bonuses until logout/login
* Summon Blood Skeleton has 11 levels now
* Various small grammar and spelling fixes

* ADDITION : Rimlights, HW Skinning, and VSynch can all be altered from the Settings menu now.
* MODDERS: Items can be set to 'always identified'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie trzeba było wejść po kolei do czerwonego, niebieskiego i zielonego (kolejność dowolna), w każdym znaleźć przedmiot questowy, oddać laseczce i potem przejśc do 4 portalu, który się aktywuje po przejściu 3 pierwszych.

edit: ort :)

Edytowane przez KuBaB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość "z ostatniej chwili" ;)

 

W nowym patchu jest bug, który źle dobiera item level i przy enchancie w mieście wychodzą fatalne statystyki.

Tylko kapliczki poza miastem działają poprawnie. Zatem nie używajcie enchantera w mieście na itemach z wysokim lvl, chyba, że chcecie otrzymać np +2 electric dmg zamiast +20 electric dmg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przechodze teraz gierke na Very Hard - i musze przyznac ze jest sporo ciezej niz na poziomie HARD

ponad to zaobserwowalem (watpie w szczescie) ze sa o wiele lepsze dropy -

poprzednio 45 lv i ani jednego UNIQ ringa czy amuletu

a teraz 2 ringi i amu + naprawde sporo uniq itemow sie sypie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic nie pisałem, ale gra jest genialna. Skill "doom" coś tam idealny - tupanie raz, tupanie dwa i po sprawie. Gram na normal i wydaję się troche zbyt łatwe.

 

Mam pytanko czy też posiadaliście słabe ubranka do poziomu 20? Kurcze naramienniki poziom 5, armor 20, rękawice czy buty 7 - kurcze gdzie są itemy, dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właściwie do teraz (poziom 43) mam słabe uzbrojenie jeśli chodzi o armor, ale za to dające dosyć pokaźne bonusy. Z pokazywanej wcześniej strzelby (ładnie dawała czadu) wróciłem do dwóch mieczyków każdy po 700 dmg :) Ew. screeny na życzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam zwale :( dalem patcha 1.2 i potrzeba mi teraz cdkeya, pogralbym :( a nie mam teraz jak ale ogolnie to mam juz ponad 100 lvl(pochwalilem sie :D) ma ktos moze keya badz witaminke ktora moglby mi przeslac ?:] thx

 

Pewnie, że mam witaminkę. Trzydziestoprocentową, czternastodniową.

Rikki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...