Skocz do zawartości
Mistiqe

Wybór Monitora 22-24''

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mój stary, poczciwy NEC MultiSync FE991SB służył mi bardzo dobrze przez wiele lat. Teraz niestety odmawia posłuszeństwa więc zmuszony jestem kupić coś nowego. Na monitorach LCD nie znam się zbyt dobrze dlatego postanowiłem zwrócić się tutaj z prośbą o radę. Do wyboru mam następujące monitory:

 

Iiyama Pro Lite E2208HDS-1 22"

http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=IIY+LCD+PLE2208HDSB1

 

Iiyama Prolite E2209HDS-B 22"

http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=41434

 

Samsung Lavendar P2250 22"

http://www.oleole.pl/monitory-lcd/samsung-...o-bordowy.bhtml

 

Samsung SM2333SW 23"

http://www.lcd4you.pl/monitor/samsung_2333_SW.php

 

Samsung Lavendar P2350 23"

http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=46438

 

Samsung SM2343BW 23"

http://www.agito.pl/monitory-lcd/samsung-2...y.0.340327.html

 

Samsung P2370HD 23"

http://www.torx.pl/index.php?m=Product_Det...id_product=1308

 

Samsung SM2433BW 24"

http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=38249

 

 

I teraz tak: monitor będzie używany do codziennych czynności, filmy, gry, internet (w sensie "przeglądanie stron"). Również tworzenie grafik np. w Photoshopie. Zależy mi na w miarę dobrym odwzorowaniu kolorów, płynności obrazu i ogólnym komforcie użytkowania. Rozdzielczość 1920x* by była zadowalająca ale jeśli jest coś godnego polecenia z rozdziałką minimum 1680x* to również posłucham. W sumie najbardziej przypasował mi ten Samsung P2370HD ze względu na relatywnie dobre opinie. Wiem, że po matrycy TN nie mogę spodziewać się szału. Słyszałem o monitorze Dell 22 Ultrasharp 2209WA na matrycy ISP znajdującym się w moim przedziale cenowym ale podobno kiepsko sprawdza się w grach. Poza tym, jest ma zbyt jasny obraz co bardzo drażni podczas oglądania filmów (osobiście oglądam filmy po ciemku więc dla mnie byłoby to wyjątkowo irytujące).