rebel Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) Witam. Na wstępie powiem, że nie jestem laikiem komputerowym, ani pod względem soft ani hardware'u. Natomiast takiej rzeczy jeszcze nie spotkałem i mnie to strasznie zdziwiło. Na komputerze siostry przechowuję zdjęcia (robione aparatem cyfr.) z racji tego że ma tam większy dysk. Wiele zdjęć uległo uszkodzeniu. Podejrzewam, że podczas przeglądania. Proces ten cały czas trwa i zdjęcia cały czas się 'psują'. Komputer jest odwirusowany i odrobaczony. Zdjęcia już skopiowałem na inny dysk i tam już są bezpieczne. Myślę że najlepiej zobrazuję problem jak je pokażę: Dysk to Seagate Barracuda 7200.7 380011A. Raczej bez bad sectorów (nie sprawdzałem dawno), od czasu do czasu robiony defrag i scandisk. Raczej nie był wyłączany hardcorowo tzn. bezpośrednio z prądu czy wyłącznikiem przy zasilaczu. Pomóżcie bo nie wiem kompletnie co się stało. Wiele fajnych zdjęć-pamiątek mam uszkodzonych. Da się naprawić uszkodzone zdjęcia? Edytowane 2 Listopada 2009 przez rebel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adas123 Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 A czy po przekopiowaniu "uszkodzonych" zdjec na innym komputerze dzialaja normalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Nie. Dalej wyświetlają się w taki sam sposób. Tak jakby były zmodyfikowane na stałe. :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...