Skocz do zawartości
lorku

Mugen 2 - Uszkodzony Radiator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Odebralem dzis na poczcie nowe chlodzenie CPU - Mugena2, niestety podczas transportu opakowanie zostalo uszkodzone, poszedla juz mail do sprzedawcy. Nie bardzo usmiecha mi sie jednak odsylac paczke i zastanwiam sie czy nie dogadac sie ze sprzedajacym o rekompensate i samemu nie poprostowac powyginanych elementow radiatora. Zakladam, ze wplyw na wydajnosc to bedzie mialo niewielki, co myslicie?

 

Tu fotka:

post-19389-1257514284_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy heatpipe jest cały, jeśli nie zamierzasz zmieniać chłodzenia przez dłuższy czas to zostaw. W przypadku sprzedaży może być problem. Osobiście to bym odesłał i żądał zwrotu hajsu za przesyłkę.

 

Paka dobrze zapakowana była?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paka dobrze zapakowana była?

Opakowanie producenta - ten kartonik - byl wpakowany w duza koperte babelkowa. Samo pudelko nosi slady uderzenie, zakladam ze w trakcie transportu paczka spadla/zostala uderzona inna i stad uszkodzenie. Sam czasem sprzedaje cos na ebay i zawsze pakuje towar pancernie, jednak nie wszyscy tak robia:/

Wieczorem poogladam dokladnie czy reszta radiatora nie jest uszkodzona, samo poodginanie tych elementow nie powinno byc klopotliwe, teraz czekam na odpowiedz sprzedawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem dlaczego sprzedawca ma odpowiadać za szkodę transportową. Jak widziałeś uszkodzenie trzeba było przesyłki nie odbierać i odpowiednio szybko zgłosić fakt do sprzedawcy.

Offtopicznie, ale ok:

 

Na stronach ebay.co.uk wiele nie ma o odpowiedzialnosci, a jesli jest to nie chce mi sie szukac teraz, na szybko za http://pages.ebay.co.uk/help/pay/questions/pack.html :

 

How do I pack my item to make sure it arrives in good condition?

(...) Choose a box that is slightly larger than the item you are sending so you can cushion the item with packing material on all sides.

 

Sprzedajacy to zaniedbal.

Druga sprawa to forum ebay: http://answercentre.ebay.co.uk/thread.jspa...d=1257517072067

Dla mnie - gdy wysylam cos - jest oczywiste ze na mnie spoczywa odpowiedzialnosc za poprawne opakowanie, tak by przesylka dotarla nienaruszona do kupujacego.

 

Co do pytania dlaczego odbralem: pudelko bylo w duzej babelkowej kopercie - koperta nie nosila sladow uszkodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie chcę być wyśmiany ale zastanów się. Skoro koperta była w nienaruszonym stanie to może... cooler po prostu jechał do Ciebie uszkodzony już? :blink:

 

Teraz to można tylko gdybać. Tak jak już wyżej zostało napisane, błąd że odebrałeś, a jak już to zrobiłeś to info do sprzedawcy, że mu odsyłasz i ma kasę wpłacić na Twoje konto lub robisz przesyłkę pobraniową i ma odebrać i tyle. Z ludźmi trzeba krótko i na temat :D Poza tym kto pakuje w koperty nawet najlepiej zapakowane komponenty? Niech szuka drugiego kartonika i tam dodatkowo zabezpieczy, a tak albo jakiś laik lub cham, któremu szkoda czasu, i dodatkowego zużycia taśmy klejącej no i oczywiście poszukania jakiegoś większego kartonu, btw. na PP też można kupić kartony i to nawet solidne :D

 

Pozdrawiam, Androctonus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to tylko na zdjęciu tak wygląda czy Heat-pipe został skrzywiony, jeśli tak to sprawdź czy nie pękł. W razie pęknięcia odsyłaj.

Fotka troche przeklamuje, heatpipe jest nienaruszony. Same blaszki radiatora po chwili zabawy sa poprostowane, calosc zalozona - gra i buczy jak powinno ;-) Sprzedawca - duza firma sprzedajaca dziesiatki przedmiotow na ebay przyslal mi maila z automatu bym odeslal towar a oni go przetestuja, tylko bym dobrze go zapakowal by nie ulegl zniszczeniu podczas przesylki. Cos czuje ze skonczy sie negiem:/

Edytowane przez lorku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo miałem ostatnio z odkurzaczem. Przyszedł uszkodzony, pęknięta obudowa.

Procedura jest taka:

Spisujesz z kurierem protokół szkody, i teraz albo bierzesz od nadawcy paczki zaświadczenie, że zrzeka się na twoja korzyść roszczenia odszkodowawczego, albo zwalasz całą sprawę na niego i domagasz się aby to załatwił a tobie coś w zamian zaoferował. Jakiś bonus, zwrot odszkodowania czy coś innego.

Na złożenie zawiadomienia masz w sumie od odbioru ok 14 dni więc niewiele. Potem chyba tyle samo kurier ma na rozpatrzenie skargi.

Zasadniczo, jeżeli nie wykryłeś usterki przy odbiorze to kurier nie uzna reklamacji i w takim przypadku możesz jedynie walczyć ze sprzedawcą powołując się na możliwość skomentowania (pozytywnego ;)) podejścia sprzedawcy do klienta.

Edytowane przez maxymili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...