mus102 Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) Witam wszystkich. Mam taki dosyć dziwny problem a mianowicie kupiłem jakiś czas temu grafikę GIGABYTE GF9800GT na moje nieszczęście w Media Markt. Karta działała jakiś czas i umarła. Oddałem do naprawy gwarancyjnejniby naprawili, ale po około tygodniu umarła znowu, ten sam obiaw. Oddałem znowu do media i po 2 tygodniach oddali niby naprawioną, lecz po podłączeniu okazało się, że nie działa dalej. Strasznie się zdenerwowałem gdyż media powołuje sie na gwarancję producenta i odsyła do ich strony, lecz nigdzie nie moge znaleźć Wyciągu z warunków gwarancji. Czy mógłby mi ktoś pomóc w tej sprawie gdyż moja cierpliwość się kończy i nie wiem jak mam to załatwić żeby wkoncu dali mi nową kartę(jeżeli nie umią jej naprawić), lub zwrot kasy i do jakiej instytucji sie zwrócic.. Media Markt (dla idiotów) czy GIGABYTE. Bardzo bym był wdzięczny gdyby ktoś wstawił na forum wyciąg z warunków gwarancji Dodam, że grafika zawieszała się w trybie 3D, a po drugiej naprawie nastała ciemność. Z góry dziękuję za pomoc. :sad: Edytowane 8 Listopada 2009 przez mus102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qhash Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam wszystkich. Mam taki dosyć dziwny problem a mianowicie kupiłem jakiś czas temu grafikę GIGABYTE GF9800GT na moje nieszczęście w Media Markt. Karta działała jakiś czas i umarła. Oddałem do naprawy gwarancyjnejniby naprawili, ale po około tygodniu umarła znowu, ten sam obiaw. Oddałem znowu do media i po 2 tygodniach oddali niby naprawioną, lecz po podłączeniu okazało się, że nie działa dalej. Strasznie się zdenerwowałem gdyż media powołuje sie na gwarancję producenta i odsyła do ich strony, lecz nigdzie nie moge znaleźć Wyciągu z warunków gwarancji. Czy mógłby mi ktoś pomóc w tej sprawie gdyż moja cierpliwość się kończy i nie wiem jak mam to załatwić żeby wkoncu dali mi nową kartę(jeżeli nie umią jej naprawić), lub zwrot kasy i do jakiej instytucji sie zwrócic.. Media Markt (dla idiotów) czy GIGABYTE. Bardzo bym był wdzięczny gdyby ktoś wstawił na forum wyciąg z warunków gwarancji Dodam, że grafika zawieszała się w trybie 3D, a po drugiej naprawie nastała ciemność. Z góry dziękuję za pomoc. :sad: Karte kupiłeś w MediaMarkt i to oni są jakoby odpowiedzialni za ten produkt i dla Ciebie - to oni są gwarantem. Co było napisane w protokole naprawczym, kiedy oddali Ci niby-sprawną kartę? Jeśli karta nie działa, to idź tam, i powiedz że mają Ci naprawić albo oddać pieniądze i że jeśli nie, to sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta. W Urzędzie Miasta u siebie na pewno reprezentant rzecznika urzęduje i do niego się musisz zgłosić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2009 Co do wymiany na nową - o ile dobrze pamiętam to po 3x kiedy dane urządzenie jest naprawiane i nie działa dalej lub się dalej psuje z tej samej przyczyny powinno być wymienione na nowe takie same lub jak nie ma takiego samego to na urządzenie o wyższych parametrach . Zwrotu kasy raczej nie dostaniesz - zależy ile czas minęło od kupna . A co do samej awarii karty - może to nie wina samej karty a jakiegoś innego urządzenia w kompie - zasilacza , portu grafiki w płycie lub samej płyty , albo instalacji elektrycznej w domu . Możesz powiedzieć co dokładnie trapi tą kartę . A do tego kto jest dla ciebie gwarantem - MM czy GB . Jak MM ma własny serwis to oni są zobowiązani do respektowania gwarancji , co innego jak to inna współpracująca z GB , wtedy MM nie ma praktycznie nic do tego - ich zadanie to odesłać urządzenie do autoryzowanego serwisu i potem je tobie zwrócić . Spróbuj się dowiedzieć czy MM naprawiał kartę we własnym zakresie czy odsyłał do innej firmy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2009 Co do wymiany na nową - o ile dobrze pamiętam to po 3x kiedy dane urządzenie jest naprawiane i nie działa dalej lub się dalej psuje z tej samej przyczyny powinno być wymienione na nowe takie same lub jak nie ma takiego samego to na urządzenie o wyższych parametrach .=Nigdy nic takiego w prawie nie bylo, jest to dobra wola producenta uzalezniona od oplacalnosci naprawy. Zwrotu kasy raczej nie dostaniesz - zależy ile czas minęło od kupna . Bez zwiazku. Jesli powolalby sie na niezgodnosc towaru z umowa w ciagu 6mc - kasa. Jesli oddaje na gwarancje, ktorej dzis de facto nie ma, a ktorej gwarantem jest sklep, w ktorym kupil, a dzialajac na zasadzie "niezgodnosci towaru z umowa" gwarant nie moze wywiazac sie z obowiazku czyli z naprawy karty bo jest to nieoplacalne/niemozliwe - wymiana na nowy lub zwrot kasy. To zalezy juz od klienta. Spróbuj się dowiedzieć czy MM naprawiał kartę we własnym zakresie czy odsyłał do innej firmy . Czyli niech wejdzie tutaj : http://www.esmlogistics.com/pl/contact/ znajdzie telefon do Wroclawia, zapyta o to o co mu chodzi podajac numer seryjny bo ESM to serwis Gigabyte w PL. Nie widze na ich www bezposredniego telefonu jak i numeru do : http://en.yellowpages.pl/AFE209973B1/ESM_L...isowe_nr_2.html albo sie przeniesli, albo oddzial zlikwidowano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus102 Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) A co do samej awarii karty - może to nie wina samej karty a jakiegoś innego urządzenia w kompie - zasilacza , portu grafiki w płycie lub samej płyty , albo instalacji elektrycznej w domu . Niestety tak nie jest gdyż po drugiej awarii grafiki kupiłem w innym sklepie taką samą i działa bez problemowo. A objawy to : pod windowsem działała poprawnie, lecz po włączeniu jakieś bardziej wymagającej gry komp sie restartował, padła opcja zasilacz gdyż był tylko 350W jakiś Feel3, wymieniłem na I-tec model DF-530GT 530W i tu było moje zdziwienie gdy podłączyłem a tu to samo. Pożyczyłem od znajomego grafikę GF9800GT z Geinwarda i komp chodził poprawnie. Poszła do gwarancji. Ja w między czasie zmieniłem wszystkie praktycznie podzespoły bazowe kompa tzn: płyte główną z Gigabyte GA-M56S-S3 na Gigabyte GA-P43-ES3G procesor z AMD Athlon64bit 5200 na Core2Duo E7500, Ram pozostał Kingston 2x2GB 800Mhz i dysk z Samsunga 160Gb na Caviara 320GB podajże 32mb cachu. Grafika wróciła naprawiona i działała około tydzień i ten sam objaw. Znowu poszła do gwarancji a ja kupiłem w innym sklepie też Gigabyte 9800GT model GV-N98TOC-512I. Po drugiej naprawie grafika wróciła już komplenie nie sprawna tzn. panuje ciemność A co do gwarancji to MM wysyła do producenta tak mnie informowano i jak chce warunki gwarancji to mam se wejść na strone Gigabyta i poczytać, ale na ich oficjalnej stronie nie ma podanych warunków gwarancji albo ja jestem za T....y żeby to znaleźć. Edytowane 9 Listopada 2009 przez mus102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zieger69 Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2009 A nie masz żadnego kwitka, żeby poczytać ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qhash Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2009 "Wymiana towaru 1. Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne i eksploatacyjne, w przypadku: - gdy w okresie gwarancji serwis *** dokona trzech napraw, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem - gdy serwis **** uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe lub nie jest możliwe do usunięcia w terminie 21 dni roboczych. 2. Wymiana sprzętu na nowy lub wystawienie faktury korygującej przysługuje także w przypadku, gdy zakupiony sprzęt ulegnie awarii w ciągu 5 dni roboczych od daty zakupu. Sprawdzenie sprawności sprzętu trwa w tym przypadku do 48 godzin." Wygoogolowane warunki serwisu urządzeń elektronicznych takiej jednej firmy. Wystarczy poczytać warunki gwarancji dowolnego serwisu - w 90% przypadków istnieje możliwość zwrotu pieniędzy bądź wymiany sprzętu na nowy po 3 naprawach, zresztą z tego co ja wiem, to jest to prawnie ustalone. Zapytam się dzisiaj, bo mam w rodzinie specjalistę, także Firekage - mylisz się. Najlepiej zrobisz (upewnij się tylko, że MASZ gwarancję) jak znajdziesz w necie tutorial jak położyć kartę graficzną na AMEN i wtedy z nią idź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2009 padła opcja zasilacz gdyż był tylko 350W jakiś Feel3, wymieniłem na I-tec model DF-530GT 530W i tu było moje zdziwienie gdy podłączyłem a tu to samo.omg... zamienił stryjek siekierkę na kijek... to już bym chyba wolał tego FeelaIII niż jakiegoś no-name :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2009 omg... zamienił stryjek siekierkę na kijek... to już bym chyba wolał tego FeelaIII niż jakiegoś no-name :P http://www.tomshardware.com/reviews/power-...ew,2043-18.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 9 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2009 O widzisz, faktycznie nie taki diabeł straszny... jak się nazywa ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbysio Opublikowano 15 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2009 komputronik z tego co tam kiedyś wyczytałem za opłatą chyba 10zeta pośredniczy z gigabyte może i z galaxy? poczytaj albo zadzwoń ;) http://www.komputronik.pl/index.php/service/pl/index a co media to twardo pismo za pismem i oddadzą kasę lub wymienią, drukarkę po 1,5 roku eksploatacji i 2 naprawach wymienili na inny model podobny :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus102 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam Wszystkich. Chciałbym Wam Wszystkim podziękować za udzielone mi porady w tym temacie, gdyż po przeczytaaniu ich napisałem list reklamacyjny do Media Marktu i po około 2 tygodniach dostałem odpowiedź, że reklamacja została uznana i mam się zgłosić do sklepu. Po przyjeździe Panowie grzecznie oddali mi pieniądze za grafike tj. 600zł. Jestem bardzo zadowolony bo teraz taka karta kosztuje około 400zł. Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 No pięknie. Nietypowo się zakończyła sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...