Skocz do zawartości
bbc20000

GF FX 5900 Ultra bije ATI R9800 Pro o glowe (benchmarks)

Rekomendowane odpowiedzi

Nic, bo nie będzie czegos takiego jak nv36 :-). Pomyliło Ci się (tak mi się zdaje). A co nowych chipów R360 i RV360 jestem ciekaw czym ATI teraz chce prześcignąć teraz nVidie. 512bitowy dostęp do pamięci :-P.

tak napisali w jakims serwisie.

 

wkurza mnie to, ze 9800 to tylko lifting 9700, a 9900 bedzie znowu tylko troche poprawionym 9800. a Ceny znowu 2500. Jak starsze karty beda taniec to ok, ale moze byc tak, ze po prostu znikna z rynku (9500 po wejsciu 9600 chyba ma zniknac)? nie jestem w temacie za bardzo, bo nie zmieniam jeszcze jakis czas karty, ale to juz podchodzi pod absurd, zeby wydawac nastepne karty w miesiac po pokazaniu sie poprzednich na rynku (ati wlasnie teeraz tak robi zdaje sie).

pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki sorki z tym nv36 to ja dałem pupy :-). na benchmark.pl jest wzmianka o tym chipie nVidi. A co twojego post'a to nie zapominajmy że NV35 jest też lifitngowanym chipe NV30. Jedynie co więcej zmieniono to pamięci DDR-I i 256bit dostęp do nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna rzecza jest sprawa enginu U1, ktory to prawde mowiac jest tak cienki jak barszczyk (w sprawie optymilizacji) coprawda na Glidach rozwija skrzydla, chodzi pinknie, ale tylko na Glidach!!!! Wystarczy nawet na dzisiejszym sprzecie puscic U1, i co uzyskamy ?? 60FPS ??? Co to ma byc, a teki DeusEx, na jak tam ktos mowi tak swietnym enginie U1, P42GHz, 512 Ram, GF2Pro i co..... pierwszy level framerate na poziomie 15-20FPS. Problem z enginem U1 polega na tym ze jakby to powiedziec stoi on w miejsci na czym innym niz Glide, podczas gdy do enginow pochodznych firmy id wystarczy zmienic kawalek kompa :), i mamy adekwatny wzrost wydajnosci.

Tu się z tobą nie zgadzam bo U1 był optymalizowany ale pod VooDoo i VooDoo 2 z jednego bardzo prostego względu... w owych czasach były to najlebesze i jedyne sensownie akceleratory 3D Co prawda były karty typu riva 128 czy TNT lub Rage 128 (nonPro) ale do produktów 3dFX'a to wszystko się umywało. A co do enginu w U1 to totalna bzdura że on nie jest dopracowany, odpal sobie unreala i (jeżeli masz) zainstaluj sobie najnowszego patch'a (226 bodajrze) i bedziesz miał okację zobaczyć wprost rewelacyjne efekty świetlne (nawet dzisiejsze gry nie powstydziły by się takich efektów) a efekt wody w unrealu to po prostu mistrzostwo świata uzyskano efekt falowania wody bez użycia BumpMapingu a w np: AvP 2 efekt wody to żart , Mgła ultra realna postacie może nie rewelacyjne... chociaż nie one są rewelacyjne jak sobie przypominam że jak zestrzelisz takie latające coś i spojrzysz na to coś leżące na ziemi to możesz zobaczyć żyły na jego skrzydłach. Ale unreal to nie tylko grafika to także bardzo inteligętne BOTY (chyba pierwdsza gra i naprawdę Inetligętnmi botami). Więc nie gadaj że unreal ma takie wymagania ze względu na niedopracowany engine, ma takie wymagania bo ma genialną grafikę. I na dodatek gra jest z 98r i korzysta z DX5, ROBI WRAŻENIE CO :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"A co do enginu w U1 to totalna bzdura że on nie jest dopracowany"

BO JEST

 

"wprost rewelacyjne efekty świetlne"

no niewiem, plastusiowate [jaskrawe kolory] efekty swietlne uzyskane przez zwykle wolumetryczne osiwetlenie, w polonczeniu z _PREFEFINIOWANYMI_ lightmapami, i cieniem pod postacia. Dzisiajesze gry ida w kierunku dyamicznych obliczen. Wiec patrzac na to z tej strony. U1 to shit. Q3 ma o niebo lepsze algortmy dotycznace obliczenia oswietlenia, to ze niesa one jaskrawe i ich moze na 1 rzut oka nie widzisz to nieznaczy ze sa gosze.

 

"a efekt wody w unrealu ...AvP 2 efekt wody to żart" total LOL, AvP2 porazka, woda w AvP 1 bije na glowe zarowno U1, jaki i AvP2.

 

"ak sobie przypominam że jak zestrzelisz takie latające coś i spojrzysz na to coś leżące na ziemi to możesz zobaczyć żyły na jego skrzydłach"

Co z tego _zwykle tekstury_

 

"inteligętne BOTY (chyba pierwdsza gra i naprawdę Inetligętnmi botami)"

O mein got! Stereotyp w ktorym miejscu przejawia sie ta ich inteligencja ?

 

"Więc nie gadaj że unreal ma takie wymagania ze względu na niedopracowany engine, ma takie wymagania bo ma genialną grafikę"

Jaka genialna grafika tekstury normalnych rozmarow bi-filtr, vol light, fog [btw. table].

 

"czy TNT lub Rage 128 (nonPro) ale do produktów 3dFX'a to wszystko się umywało"

Ahaha TNT sie niemywa do Voodoo 2, LOL LOL LOL.

 

Jak wytlumaczysz fakt ze na systemach przwyzszajacych owczesne wydajnoscia przykladowo 10x wzrost frame rate jest tylko 2x ? Jedyna odpowiedz kiepski engine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Bo jest"

zgadzam się :D

 

"no niewiem, plastusiowate [jaskrawe kolory] efekty swietlne uzyskane przez zwykle wolumetryczne osiwetlenie, w polonczeniu z _PREFEFINIOWANYMI_ lightmapami, i cieniem pod postacia. Dzisiajesze gry ida w kierunku dyamicznych obliczen. Wiec patrzac na to z tej strony. U1 to shit. Q3 ma o niebo lepsze algortmy dotycznace obliczenia oswietlenia, to ze niesa one jaskrawe i ich moze na 1 rzut oka nie widzisz to nieznaczy ze sa gosze."

 

No wiesz unreal to już trochę stara gierka jak by nie patrzeć :? i jest zaledwie o pół roku młodsza od Q2 a unreal wyprzedza Q2 graficznie o dobre 2 lata a co do Q3 to sprawę wyjaśnia UT niewielkie zmiany w enginie i mamy lebszą gre pod względem graficznym od Q3. Aha i nie przyrównuj U1 do dzisiejszych gierek bo to niema żadnego sęsu :?

A co do kolorów to BIG LOL owszem gierka jest czasami kolorowa ale jest też bardzo mroczna.

 

"total LOL, AvP2 porazka, woda w AvP 1 bije na glowe zarowno U1, jaki i AvP2."

 

Z tego co pamiętam to woda w AvP była podobna do tej z Q2 (wydaje mi się też że AvP było na enginie Q2 ale nie jestem pewien jeżeli się myle to sorx) jeżeli mówię prawdę to... BIG:lol:

 

"Co z tego _zwykle tekstury"

 

Nie takie zwykłe bo bardzo dopracowane :P :wink:

 

"O mein got! Stereotyp w ktorym miejscu przejawia sie ta ich inteligencja ?"

 

Zagraj to się przekonasz :? oczywiście nie na izi albo z kodami :lol:

 

"Ahaha TNT sie niemywa do Voodoo 2, LOL LOL LOL."

 

Mega Monster jak najbadziej (chodzi mi tu o V2 w dualu :roll:)

 

"Jak wytlumaczysz fakt ze na systemach przwyzszajacych owczesne wydajnoscia przykladowo 10x wzrost frame rate jest tylko 2x ? Jedyna odpowiedz kiepski engine."

 

Nie wytłumacze tego jakże znaczącego FENOMENU :lol: bo nie ma po co ważne że gierka chodzi płynnie i to nawet przy celku 300A@472, Asusie P3B-F, 256rami MX200, przy max detalach i 1024X768 32Bit pod DX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do lidera wydajnosci to jeszcze nic nie wiadomo patrzac na te wyniki nie widze miazdzacej przewagi NV35 nad R350 choc moze jestem slepy. Jego wyzsza miejscami wydajnosc jest zasluga tylko i wylacznie taktowania wyzszego niz w 9800pro a z tego co mi wiadomo 9800 DDR2 moga niezle sie krecic. Pewnie z taktowaniem 450 GPU i 800 iles MEM bylby szybszy. No wszystko zalezy od tego czy FX5900 bedzie sie wogole krecil bo jak tak to bedzie wydajniejszy chyba. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do lidera wydajnosci to jeszcze nic nie wiadomo patrzac na te wyniki nie widze miazdzacej przewagi NV35 nad R350 choc moze jestem slepy. Jego wyzsza miejscami wydajnosc jest zasluga tylko i wylacznie taktowania wyzszego niz w 9800pro a z tego co mi wiadomo 9800 DDR2 moga niezle sie krecic. Pewnie z taktowaniem 450 GPU i 800 iles MEM bylby szybszy. No wszystko zalezy od tego czy FX5900 bedzie sie wogole krecil bo jak tak to bedzie wydajniejszy chyba. :)

po podkreceniu to moze i by byl -ale ten nowy 5900 jeszcze nie jest wykrecony.....

wogle glupota gadac o tym

ja tylko wiem ze bede musial mojego ti4200 wymienic bo doom3 chyba bedzie wymiekal nawet jak zmienie proca :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do lidera wydajnosci to jeszcze nic nie wiadomo patrzac na te wyniki nie widze miazdzacej przewagi NV35 nad R350 choc moze jestem slepy. Jego wyzsza miejscami wydajnosc jest zasluga tylko i wylacznie taktowania wyzszego niz w 9800pro a z tego co mi wiadomo 9800 DDR2 moga niezle sie krecic. Pewnie z taktowaniem 450 GPU i 800 iles MEM bylby szybszy. No wszystko zalezy od tego czy FX5900 bedzie sie wogole krecil bo jak tak to bedzie wydajniejszy chyba. :)

po podkreceniu to moze i by byl -ale ten nowy 5900 jeszcze nie jest wykrecony.....

wogle glupota gadac o tym

ja tylko wiem ze bede musial mojego ti4200 wymienic bo doom3 chyba bedzie wymiekal nawet jak zmienie proca :(

I ramu bo na 256 to zdechnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pieklo, lubie takich ludzi jak ty, mysle ze z Toba da sie dogadac.

 

Kilku rzeczy niepojales wiec jeszcze raz:

"wydaje mi się też że AvP było na enginie Q2 ale nie jestem pewien jeżeli się myle to sorx"

BIG ZONK, LOL 4 U :), AvP1 -> genialny wreszcz enigine, 0 wspolnego z id.

 

"Nie takie zwykłe bo bardzo dopracowane " [przyp. o teksturach]

No nie wiem, 256x256, bifilr, ale wiesz widzi sie czasami to co sie chce widziec. Niemowie ze gorsze od Q2, ale niezwykle dopracowane to przesada. Starczylo by dopracowane.

 

"Zagraj to się przekonasz oczywiście nie na izi albo z kodami "

:lol: :lol: :lol: moze kiedys pykiniemy, w jekigos fpp, pokaze ci moje easy, naprawde mi to lata czy jest bot z q3/q2[chodz smiem twierdzic ze bot klasy Erasera jeszcze nie powstal]/UtT bo pykam je z lewa reka na myszy i prawa reka pod tylkiem :):). Moze jak sie cienko gra to widac minimalna roznica, ja tam nic nie widzialem, dla mnie gadki o botach to bylo naciaganie rzeczywistosci przez maniakow Unreala.

 

"jest zaledwie o pół roku młodsza od Q2 " nieosro napisane poprawie Unreal wysedl pol roku pozniej od Q2....zgadzam sie lepsza grafa od Q2, ale w zadnym wypadku absolutnie nie ma lepszej grafy od Q3.

Q3 - co jest w nie a niema w Ur[nawet T] - ruchome powiezchnie z odkszalacajacymi sie teksturami, przepiekne wrecz luki i zaokraglenia, juz prawie w pelni dynamiczne oswietlenie, swietna optymilizacja, wsparcie dla wiekszych rozmiarow tekstor.

BTW, idac jednak twoim tokiem myslenia, to Q1 na Engine Najlepszy Na Swiecie, bo taki Gunman Chronicles to jego pochodna. Przypomnienie, swego czasu Cramack oficjalnie przyznal sie ze Q2 to poprawiony, oraz znacznie zmodyfikowany engine....Q1, HL to pochodnia Q2, GCH to pochodna HL. :):):)

 

"Mega Monster jak najbadziej (chodzi mi tu o V2 w dualu :roll: )"

oj troszke podciagasz na sile pod swoja opinie, zagalopowales sie przyznaj sie. V2 w dualu kosztowalo 3x wiecej od TNT, malo kto to mial. A jak juz ztanialo to byla TNT2 ktora trzaskala jak sie patrzylo V2MegaMonstera.

A potem jeszcze byla ultra ktora trzaskala V3 itd. A potem nastala era GFow:)

 

 

"Nie wytłumacze tego jakże znaczącego FENOMENU bo nie ma po co ważne że gierka chodzi płynnie i to nawet przy celku 300A@472, Asusie P3B-F, 256rami MX200, przy max detalach i 1024X768 32Bit pod DX"

 

A czy ja mowie ze niechodzi plynnie, zreszta plynnie to pojecie nieprecyzyjne i nieostre.

Ahahah teraz dostrzeglem MX200, plynnie :) LOL LOL, sciemniasz podciagasz pod swoje zdanie maksymalnie. Chyba ze za plynnos uwazasz srednie 20fps, dla mnie plynnoscia jest granica postrzegania luckiego oka - 60fps, jesli niespada ponizej tej granicy [dla mnie miniumm jest wazne]

 

1024x768 -> 9mb bufor klatki, MX200 przy tym dostawal agonalnych drgawek, jakbys napisal MX400 to bym to kupil, ale nie MX200 przeciez on czasami wypadal gorzej niz TNT2, troszke lepiej od TNT1. A na nich gra w U1 to niebyl raj. [max 30fps, min 9-12]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jedziemy jeszcze 1 :wink:

 

:arrow: Engine AvP: "AvP nie zaskakiwało wspaniałą grafiką - było w porządku, bo nikt nie zwracał na to uwagi mając na uwadze jedynie możliwość "zagrania w filmie" i skopania tyłków hordom Obcych jako Hudson, czy też inny "state of bad-ass art" :). Powiem krótko - wersja Gold nie wnosi zupełnie NIC nowego. A mogłaby wnieść, ponieważ engine AvP już z lekka trąci myszką. Nie znajdziemy tu tak przekombinowanych lokacji i tworów maporobów jak w Q3 czy w Deus Ex. Tekstury również nie są zbyt piękne, są wręcz zbyt proste. Ogólnie grafika AvP już powoli budzi litość graczy przyzwyczajonych do niesamowitych (jak na te czasy:) wodotrysków graficznych." To jest tekst z tej stronki http://212.106.162.124/statform/glowna.html

 

:arrow: Co do tekstur w Unrealu to to nie obchodzi mnie to że tylko 256x256, bifilr bo i tak to wygląda ładnie.

 

:arrow: Co do inteligęcji botów to kiedy wyszłedł Unreal na świat to wszyscy recenzenci gazet komputerowych zachwycali się iteligęcją botów w unrealu była to pierwsza gra z tak dopracowaną inteligęcją botów i nie mów mi że np: Q3 ma lebsze boty bo Q3 to nowsza gierka i takie porównywanie jest nie fer :lol:, ach i nie przeczę że nie umiesz pykać w fpp chciałem tylko poiedzieć że tę inteligęcję botów w unrealu docenisz tylko na High albo Unreal.

 

:arrow: "zgadzam sie lepsza grafa od Q2, ale w zadnym wypadku absolutnie nie ma lepszej grafy od Q3."

Ja nie powiedziałem że Q3 ma gorszą grafę od unreala, wiem że w dalszej części twojego tekstu jest też napisane że UT ma gorszą grafę od Q3 i tu się z tobą nie zgadzam grałem w obydwie gierki (oczywiście) i moim zdaniem UT jest o niebo lebsze i też oferuje takie ozdobniki jak ty wymieniłeś w Q3.

 

:arrow: Co do V2 to ja poprostu stwierdzam fakty wiem że megamonster był droższy od tnt ale też wydajniejszy, oczywisty jest fakt że za dobre cza płacić.

 

:arrow: Co do mojego starego kompa to faktycznie było średnio 20-30fps dodam jeszcz że grałem z dźwiękiem 3D ni i oczywiście mogę 1024X768 to jak na mx200 to bardzo dobry wynik. Aha dla mnie ok.30fps to już płynność.

 

Aha ja skomentujesz fakt że że unreal jest grą z 98r kożystającą z dobrodziejstw zaledwie DX5 a Q3 jest z 2001r i kożysta z DX7 i takich dobrodziejstw jak T&L :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna strona dowodząca na to, ze R9800Pro jest jak lalka w porównaniu do GF FX 5900U

http://www.avault.com/hardware/getreview.a...fx5900ul&page=1

 

Ludzie - to juz fakt i, czy ta karta jest droga, czy nie i tak wygrywa z R9800Pro jak chce i w każdym teście.

 

Nvidia come back i kolejne udane produkty tego typu pozwolą zakopać Ati na długi czas zanim się pozbiera.

wszystko spoko, tylko, ze tam w kazdym tescie byl radek 9700 pro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja czekam az bedzie cosik innego nie NVidia i ATI na topie :)

Pewnie nigdy ale czekac mozna :)

Poki co trzeba sie bawic zabawkami jakie sa, a czy to czy tamto to bez roznicy - kasy na najnowsze i tak nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie rula Unreal, i UT. pomimo wiekszych wymagan. Proponuje podejsc do jakiejkolwiek sciany w Unrealu/UT, tekstury sa ruchome, a w Q/Q2/Q3 statyczne. to bardzo obniza wydajnosc. No i dobre boty do quake'ow robili gracze, i sa to funboty, a nie produkty id. Jedyny bot do Q1 od ID(omicron chyba) byl tak beznadziejnie gupi ze strach. a powstal chyba wlasnie w roku unreala. no i do tej pory dobre boty do kwakow robia gracze, a nie ID. Do UT tez sa boty od ludzi, ale to sa tylko minimalnie poprawione boty producenta (mozna mnie sprawdzic). No i chyba to miala byc dyskusja o Kartach GFX nie ?? :lol:

 

Pozdro...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna strona dowodząca na to, ze R9800Pro jest jak lalka w porównaniu do GF FX 5900U

http://www.avault.com/hardware/getreview.a...fx5900ul&page=1

 

Ludzie - to juz fakt i, czy ta karta jest droga, czy nie i tak wygrywa z R9800Pro jak chce i w każdym teście.

 

Nvidia come back i kolejne udane produkty tego typu pozwolą zakopać Ati na długi czas zanim się pozbiera.

wszystko spoko, tylko, ze tam w kazdym tescie byl radek 9700 pro :)

Nie ważne. 5900 wygrywa z R9800 i to na kazdym polu. Jest lepsza we wszystkim. A ja mam teraz jeszcz jedno pytanie. Mam nadzieje ze sie nim nie osmiesze ale:

z tego co wiem to nforce to chipset nvidi. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze Nvidia zadba o to zeby jej karty lepiej wspopracowaly z grafikami Nvidi. To chyba logiczne. A z tego co wiem to ATI nie wydaje chipsetow. Jesli powiedzialem teraz stek bzdur to przepraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Latwo nie popuszcze :)

 

AvP napisalem ze ma geinalny engine. Popdtrzymuje to, grafika ni byla rewelka poza kilkoma detalami, najwazniejsze to dynamiczne oswietlenie, brak predefiniowanych lightmap, 2 rzecz to wlasnie ta woda, ktora to wysmiewales, wlacz gre zobacz!!!!!! Nastepna rzecz -> ilosc jednoczesnie ciagnietych AI, coprawda poziom niski, ale ciagniecie kilku odrebnych procesow, jest bardziej prockochlonne niz prowadzenie mniejszczej liczyb bardziej zkomplikowanych.

 

!tylko 256x256, bifilr i tak to wygląda ładnie! -> to zludzenie :):):)

A pozatym nieoto chodzi czy to wyglada ladnie czy nie, lecz [tu musze krzyknac] TY NAPISALES O SZCZEGOLOWOSCI TYCH TEKSTOR, A 256x256 bifiltr, NIE MOGA POWALAC SZCZEGOLOWOSCIA, jak chcesz szczegolowych TXT to zapraszam np do Blood2, _Z TEGO CO PAMIETAM_ dalo sie tam ustawic 512x512.

 

"Co do inteligęcji botów to kiedy wyszłedł Unreal na świat to wszyscy recenzenci gazet komputerowych zachwycali się iteligęcją botów w unrealu była to pierwsza gra z tak dopracowaną inteligęcją botów i nie mów mi że np: Q3 ma lebsze boty bo Q3 to nowsza gierka i takie porównywanie jest nie fer"

I widzisz tu sie niezgadzamy i niema co sie klucic, ty zgadzales sie z tymi opiniami, ja nie. Dla Ciebie i moze dla wielu innych roznica byla zauwazalna, dla mnie nie. Aha i idac twoim tokiem myslenia [z opiniami przeczytanymi z gazet] _MOSIAL_ bys napisac ze q3 ma grosze AI od U, inaczej, popadasz w 2 przeciwne sobie opinie. BTW, grales kiedys na Q2 CTF z Eraserem ?

 

"UT jest o niebo lebsze i też oferuje takie ozdobniki jak ty wymieniłeś w Q3. " nieprawda nieprawda nieprawda nieprawda nieprawda nieprwada........ pokaz mi choc jednen artykol mowiacy ze UrT ma chociazby kzywe z Q3 ????????

 

"Co do V2 to ja poprostu stwierdzam fakty wiem że megamonster był droższy od tnt ale też wydajniejszy, oczywisty jest fakt że za dobre cza płacić."

Glupie toszke gadanie, ja moge w tej chwili stwierdzic ze jest ASCI White, jest wiele [skromnie mowiac] drozszy od najbardziej wypasionego PC, ale za dobre trza placic. Glupie gadanie, przyznaj sie ze sie zagalopowales! :D

 

BTW Mega monster to byla porazka juz w swojej idei, niebede tu o tym pisal, starczy powiedziec o marnotrawstwie ramu na zdublowany z-bufor.

Aha no i 3 IRQ zabieral co jest skandalem :)

 

"Co do mojego starego kompa to faktycznie było średnio 20-30fps" Mysle ze srednio bylo 20, rzadko czasami kiedy 30, a max to z 35-37 bylo, nieczaruj mnie o MX200 :)

 

"Aha ja skomentujesz fakt że że unreal jest grą z 98r kożystającą z dobrodziejstw zaledwie DX5 a Q3 jest z 2001r i kożysta z DX7 i takich dobrodziejstw jak T&L "

Rozumiem ze chodzi ci o przyrost framerate, skomentoje to w bardzo prosty sposob i krotki sposob -> Q2. V1[PII]->20fps Gf2Pro[P4] ->300fps

U V1[PII]->18fps Gf2Pro[P4] -> 70fps.

 

albo jeszcze lepiej

pochodne

SIN 18/300

DeusEx <10/30!!!!!!

 

Enigny te powstaly w mniejewiecej tym samym czasie[bazy], widac ktory jest zoptymilizowany lepiej, albo ktory jest a ktory nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpelni zgadzam sie z avengerem na tym kompie z podpisu lepiej chodzi mi Q3 nizeli Unreal 1 :lol: :lol: pozatym na moim sfajczonym kompie na R8500 i TB1333 chodzil niewiele lepiej jak na tym co teraz mam w podpisie a nigdy osobiscie niemialem 3dfx'a a grafika na radeonie czy gf wyglada poprostu tragicznie i niewiem jak sie mozna nia zachwycac wedlug mnie ma sporo innowacyjnych rozwiazan ale czasami to mi sie unreal z diuknukenem kojazyl :wink: boty tepe zupelnie ja w diuku..kiedys sie z kumplem polewalismy na ten temat bo w wyczytal artykul w gazecie gdzie bylo napisane ze bot jest tak za.je.bisty ze potrafi juz sam winda wiechac :lol: :lol: albo drzwi otwozyc :D :P ....jak gram w Q3 to boty ustawione na najwyszy poziom bo jakze by inaczej :wink: dostja do (-) :lol: tak ich inteligencja jest powalajaca a jak gralem w unrala to sie poprostu polewalem z nieORT: ORT: ORT: kturych zachowan botow juz lepiej to wygladalo w Q1 pozatym wogule wedlug mnie Q1 lepiej wyglada :D.....moze jestem slepy a moze sie nieznam ale jak slucham o zaj.ebis.tej grafie w unralu to mi sie wydaje ze komus sie cos przestawilo pod czasza :P

 

pozdro i bez urazy ....moje zdanie....

 

ps. o czym tu pisac bo o nw kartach niezamiezam co mnie to jak i tak soebie nie kupie chyba ze bank obrobie posralo tych ludzi calkiem a w dajecie sie wciagnac w to jak dzieci :evil: :evil: :evil: :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, zwlaszcza cena bije na glowe... :roll: Czcze gadanie, nShitia nie ma szans, wkopala sie w dolek niczym S3 swoim niewydarzonym Savage 2000 i ostro dostala po *upie :P.

 

Pozdr...

co masz do Savage 2000 ,karta byla swietna tylko sterownikow zabraklo

NV przynajmniej sterownikow pilnuje wiec nie zginie tak jak S3

(choc ostatnio troche zabardzo pilnuje tych sterownikow do 3dmarka :lol: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze jakis :lol: probuje wcisnac komus ze TNT byla szybsza od V2

a Ultra TNT2 bila V3 :lol: ,chyba V3 2000 ,bo od 3000 juz dostawala

2x V2 8mb chodzilo jak V3 2000 ,wiec i tak szybciej niz podstawowa TNT2 (125MHz)

 

kto tu widzi 60fps ,bo zawsze mnie uczyli,ze oko ludzkie jest w stanie zarejestrowac 24-25fps

 

kolejna sprawa to Q3 vs. UT

bardzo mozliwe ze Q3 jest lepiej zoptymalizowany ,moze nawet duzo lepiej skoro jego fps rosna proporcjonalnie do mocy sprzetu

ALE CO Z TEGO skoro UT ma ladniejsza grafike ,lepsze twarze botow (to powala w stosunku do Q3) i boty o lepszym AI

to nie zaden staerotyp,rozgrywka w Q3 sprowadza sie do nieustajacego skakania i walenia z bazuki we wszystko dookola ,za Xaero (jak zle napisalem to sorka) nie da sie nadazyc

przegladajac specyfikacje botow mozna dola zlapac: Xaero ,czas reakcji 0.5s ,kat widzenia 360*

co to ma byc,oczy w [gluteus maximus],nawet nie da sie go zajsc od tylu

w UT takich motywow nie ma

fakt ze Q3 jest dynamiczniejszy od UT,ale to wlasnie kosztem bezsensownych botow

 

ja na swoim K6-2 500MHz ,96mb ram ,Savage4 32mb gralem w UT :1024x768 16-bit na poziomie 35-40fps ,wyglad najlepszy ,TNT2 w 32-bit (dx) nie umywa sie nawet w tej grze do S4 i V3

 

ludzie z id to smiech,tak dobrze optymalizuja ,a w CS na 50fps celownik wolniej sie zbiega ,czy nawet ruchy wykonujesz wolniej niz na 99fps

czyli powinni popracowac nad optymalizacja czasu rzeczywistego ,bo jak bede mial 1000fps to bede gral analogicznie do tego jak bym mial ping -10

czyli wszyscy beda spoznieni wzgledem mnie (sarkazm)

 

zeby cos na temat bylo to normalne ze firmy puszczaja kolejne modele kart o wikszej wydajnosci niz konkurencja,taka przeplatanka zawsze bedzie

pozostaje tylko sensowny wybor produktu,a tu 5900Ultra ze swoja cena jest zdyskwalifikowana wzgledem r9800pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HQ12 --> zupelnie sie nie zgadzam : UNREAL 1 (skonczylem jakies 2 miesiace temu - w takie starocie zagrywam :)) ma grafike fenomenalna - gralem na VOODOO1 na sprzecie jak nizej, i chodzil spoko, aczkolwiek HL na software renderingu chodzi szybciej :), za to wyglada bez porownania gorzej. Cytuje 'sie cos przestawilo pod czasza' to mozna odnies do ludzi, ktorzy mowia ze Unreal ma grafike do bani - JEST KONKURENCYJNA nawet do produktow dzisiaj sie pojawiajacych, a gra jest z 98 roku ! Fakt faktem, ze roznica w predkosci jej dzialania na P200 a antku@2300MHz jest niewielka, ale gra jest wysmienita ! A IQ botow stworow jest fenomenalna.

 

Bez urazy :)

 

P.S. Tak pieknego mipmappingu i generalnie teksturowania nie widzialem w jakiejkolweik innej pozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec ja unrala na 3dfx'ie niewidzialem i sadze ze gra zostala zoptymalizowana wlasnie pod ta grafe bo na wszytkich innym wyglada fatalnie jakby tak wygladala na vodo to fucktycznie ktos tu ma nie tak :wink: niewiem :D poprostu nierozumiem tego jak ktos moze mowic ze grafe ma powalajaca skoro ja widze zupelnie co innego :[ heh ...... co do xaero sadze ze czas reakcji ma bliski zeru bo gdyby to bylo pul sekundy to 8O w przciagu pul sekundy moge z myszki reke zdiac i po glowie sie podrapac :lol: pozatym kont tez mozesz sobie ustawic na 360* ale to jest fucktycznie mocne przegiecie :| z tym ekk ale niewydaje mi sie ze ma 360* bo czasmi udaje mi sie go przylapac ja patrzy sie w drga strone i po plecach obrywa :wink: wiec deczko dziwna ta specyfikacja co podales :)

 

pozatym jakimkolwiek bota daleko jeszce do doskonalosci niewiem dalczego ale 1 vs1 zawsze bot dostaje do jakja :wink: a w unralu ich zachowanie mnie smieszylo.....najlepsze boty z jakim gralem byly zrobione przez userow i mialy jake takie pojecie o tym co sie dzieje na mapie przy praktycznie 100% clnosci ciezko sie znimi jednak walczy

 

ps dalmnie nie tylko grafika sie liczy czasmi jeszcze pogrywam w UFO :P

i powiedzmy ze na moje bardzo subiektywne oko Q1 wygalda lepiej nizlei U1 :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...